AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #1 Skrevet 12. juni 2021 Nylig måtte jeg kutte henne ut, hun har blitt helt hjernevasket av møtene hun har vært på. Totalt! At hun skal bli rik, være business-woman. Jeg er skuffet over henne, at hun har blitt lurt av dette. Men høy utdannelse som hun har sier vel ikke om hvor oppegående et menneske er. Men mine synspunkter var bare tull, jeg var dum. Forstod ingenting om salg. Tenker at vi vet nok om MLM i dag, til at noen skal la seg lure av dette. Anonymkode: 56a03...0c4 8
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #2 Skrevet 12. juni 2021 Gjort det samme for et par år siden. Angrer ikke en dag. Hun tapte mang tusen. Tok opp forbrukslån og sitter nå i et gjeldshelvete. Mistet alle de få venninnene hun hadde. Hun gikk ned i vekt da, i et par måneder. Gikk opp det hun mistet og mere til og er nå det kraftig overvektig. Hun var rundt 90-80 kg da hun startet, i dag er hun 120 kg. Kan for det helt selv. Ifølge instagram så har hun begynt på igjen, etter et års dvale. For hun har nå møtt på en fyr på tinder som også driver på med herbalife. Ble sjokkert da jeg så hvor stor hun er, hun har aldri vært så stor før hun begynte med herbalife. Er så glad jeg ikke lot meg bli mobbet til å starte opp. For det føltes ut som frivillig tvang, sekt og mobbekultur. Hun påstå hun ble anbefalt av mentoren til å droppe de som ikke støttet henne. For det ville ødelegge for fremgangen hennes. Å støtte vil si å kjøpe produkter av henne. Hun mistet alle barndomsvenninnene sine på grunn av herbalife. For så å miste herbalife gjengen da hun sluttet med herbalife. Lurer på hva hun sitter med neste gang hun slutter, for herbalife er ikke noe man går på livet ut. Anonymkode: 5e981...c79 11 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #3 Skrevet 12. juni 2021 Men gir dere beskjed til dem? Anonymkode: 3efa4...076 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #4 Skrevet 12. juni 2021 Jeg ser så ekstremt ned på slikt svindel og spesielt de som presser det på venner og familie at jeg holder på spy. Anonymkode: 0816a...301 15
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #5 Skrevet 12. juni 2021 Jeg har også opplevd at noen venner forandret seg helt når de ble sugd inn i pyramidespill. Alt de snakket om var salg og fortjeneste, og man kunne faktisk se forandringen i blikket. Som om de var besatt. (Det gikk selvsagt ikke slik de hadde håpet på, så de kom til slutt til seg selv igjen.) Anonymkode: 791c6...5ce 7
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #6 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men gir dere beskjed til dem? Anonymkode: 3efa4...076 Jeg gjorde det. Først sa jeg at hun kan gjøre hva pokker hun vil, jeg legger meg ikke borti hennes dumskap og valg. Ikke nevn herbalife rundt meg, men det gikk ikke. Hun småhintet hele tiden, pushet på at jeg måtte smake på produkter og vi kunne ikke ha en samtalte uten at herbalife ble nevnt i forbifarten. Snikinføring av herbalife reklame føltes det ut som. Så valgte hun å selge herbalife til ei som var bare 16 år, og som har slitt med anoreksi i mange år. Er lillesøsteren til ei felles venninne av oss, så vi vet inderlig godt hva hun har slitt med i mange år. Hun var normalvektig eter mange års hard kamp med spiseforstyrrelse og avhengighet av trening, så presterer hun å selge hun slike produkter for å få en mer sunnere kropp og naturlige magemuskler. Da satt jeg foten ned og sa det rett ut at vårt vennskap er over for godt. Men jeg hadde droppet henne før den hendelsen også altså. Siden hun ikke endret seg etter at jeg sa ifra. Men da det skjedde så ble jeg litt vell sint og fyrte løs på henne og den forbannede sekten hun tilhører. Anonymkode: 5e981...c79 16
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #7 Skrevet 12. juni 2021 Jeg oppfatter herbalife som en religiøs sekt som utnytter svake mennesker. Ren hjernevasking, er totalforbud å si noe negativt om produktene. Hvordan kan et voksent menneske bli med på dette? Som har i tillegg 5års utdannelse på høyt nivå, rakker ned på sine venninner som ikke er enige. Vi andre er dumme. Anonymkode: 56a03...0c4 11
Silva Pluvialis Skrevet 12. juni 2021 #8 Skrevet 12. juni 2021 (endret) Hva er så galt med Herbalife? Endret 6. oktober 2022 av Tvillingsjel 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #9 Skrevet 12. juni 2021 Kjenner ei som holder på med herbalife, men takk og lov er hun ikke en av de som skal presse dritten på andre. Hvis folk spør så svarer hun, å hun holder på med det for egen del egentlig og har ingen planer om å bli rik på det. Sånne folk er greit. Men de som ALDRI klarer å fatte at man gir en lang faen i det de selger orker jeg ikke å forholde meg til. Anonymkode: 8fa6c...fbb 8
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #10 Skrevet 12. juni 2021 Gjenferdet skrev (1 minutt siden): Hva er så galt med Herbalife? Jeg kjenner en person som har vært forbruker av disse produktene. Fantastisk menneske. Jeg fikk til og med smake på sjokoladen. Det smakte jo kjempegodt. Ser ikke problemet. Noen av de skal selge selge selge hele jævla tiden selv om man gang på gang sier at man ikke er det fnugg interessert. Anonymkode: 8fa6c...fbb 11
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #12 Skrevet 12. juni 2021 Gjenferdet skrev (1 minutt siden): Hva er så galt med Herbalife? Jeg kjenner en person som har vært forbruker av disse produktene. Fantastisk menneske. Jeg fikk til og med smake på sjokoladen. Det smakte jo kjempegodt. Ser ikke problemet. Har absolutt ingenting med hva produktene smaker. De er ikke sunnere enn andre matvarer. De gir ikke mer vektnedgang enn normalt variert og sunt kosthold. Det har ingenting med ernæring og vektnedgang å gjøre. Det er ene og alene snakk om penger og fortjeneste for de på toppen. De bruker kvalmende psykologiske spill og manipulering, aka sekt og hjernevasking for å tjene penger på uvitende folk. Det er et pyramidespill, et fancy ord for svindel. Du kan lese om det her, om hvordan de oppfører seg. https://kunnskapsbasertkosthold.wordpress.com/2015/08/20/herbalifefasaden/ Det verste er at de oppsøker ikke folk på gaten og folk snubler ikke over det på nett. De betaler for en personlig trener på et treningssenter også blir de manipulert inn i et pyramidespill. Det er helt sykt, står om det i det innlegget som også førte til en debatt rundt dette. Anonymkode: 5e981...c79 10 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #13 Skrevet 12. juni 2021 Det er de som er seriøse som klarer å jobbe med Herbalife. Det vil si at de ikke tenker KUN penger, men en reell livsstilsendring. Man får masse kunnskap om kosthold og trening, og ja det er mennesker med utdanning som lærer og noen få som har lært masse i løpet av tiden. Å bli helt GAL er jo bare tull. Dette er en JOBB, og please da dere sett dere inn i hva MLM er...Herbalife er en del av direktesalgsforbundet i Norge og fullt lovlig. At dere ikke liker det, det er en annen sak. Jeg drev på i 1 års tid. Hovedsakelig for egen livsstilsendring. Var ikke veldig overvektig(66 kg), jeg er 160 cm «lang». Slet med å få vekk overflødig kilo og lite energi..Gikk ned 6 kg på noen mnd. Ikke brukt produktene på 1 år nå, og jeg har ikke gått opp igjen. Ligger stabilt. Savner produktene, så skal starte igjen. Merket de gav meg mye mer energi også(vitaminer/mineraler). MEN som med ALT når det gjelder endringer, så spiller det faktisk en rolle hva du putter i munnen ellers. Hjelper ikke å få i seg en næringsrik Shake 2/4 ganger om dagen og spise DRITT resten av tiden, «fordi jeg har jo en sunn Shake».... Regner med det roer seg ned med venninna de etterhvert, da hun nok innser hvor mye jobb som ligger bak enhver JOBB. Blir ikke rik på å drikke Shake og snakke om produktene her og der... Anonymkode: 09749...08f 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #14 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er de som er seriøse som klarer å jobbe med Herbalife. Det vil si at de ikke tenker KUN penger, men en reell livsstilsendring. Man får masse kunnskap om kosthold og trening, og ja det er mennesker med utdanning som lærer og noen få som har lært masse i løpet av tiden. Å bli helt GAL er jo bare tull. Dette er en JOBB, og please da dere sett dere inn i hva MLM er...Herbalife er en del av direktesalgsforbundet i Norge og fullt lovlig. At dere ikke liker det, det er en annen sak. Jeg drev på i 1 års tid. Hovedsakelig for egen livsstilsendring. Var ikke veldig overvektig(66 kg), jeg er 160 cm «lang». Slet med å få vekk overflødig kilo og lite energi..Gikk ned 6 kg på noen mnd. Ikke brukt produktene på 1 år nå, og jeg har ikke gått opp igjen. Ligger stabilt. Savner produktene, så skal starte igjen. Merket de gav meg mye mer energi også(vitaminer/mineraler). MEN som med ALT når det gjelder endringer, så spiller det faktisk en rolle hva du putter i munnen ellers. Hjelper ikke å få i seg en næringsrik Shake 2/4 ganger om dagen og spise DRITT resten av tiden, «fordi jeg har jo en sunn Shake».... Regner med det roer seg ned med venninna de etterhvert, da hun nok innser hvor mye jobb som ligger bak enhver JOBB. Blir ikke rik på å drikke Shake og snakke om produktene her og der... Anonymkode: 09749...08f I hulskauen snakker du om? Bare gå til iherb.com istedenfor Herbalife så kan man bestille bedre produkter til lavere pris hvis man absolutt må ha noe grønnsakspulver å stappe i truten Anonymkode: 43d88...c67 10
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #15 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har absolutt ingenting med hva produktene smaker. De er ikke sunnere enn andre matvarer. De gir ikke mer vektnedgang enn normalt variert og sunt kosthold. Det har ingenting med ernæring og vektnedgang å gjøre. Det er ene og alene snakk om penger og fortjeneste for de på toppen. De bruker kvalmende psykologiske spill og manipulering, aka sekt og hjernevasking for å tjene penger på uvitende folk. Det er et pyramidespill, et fancy ord for svindel. Du kan lese om det her, om hvordan de oppfører seg. https://kunnskapsbasertkosthold.wordpress.com/2015/08/20/herbalifefasaden/ Det verste er at de oppsøker ikke folk på gaten og folk snubler ikke over det på nett. De betaler for en personlig trener på et treningssenter også blir de manipulert inn i et pyramidespill. Det er helt sykt, står om det i det innlegget som også førte til en debatt rundt dette. Anonymkode: 5e981...c79 Der var det mye rart som jeg ikke har erfart da jeg brukte produktene i ca 1 år...Har bare godt å i si om folkene og ikke minst produktene...Som faktisk hjalp meg masse. Folk som er nysgjerrige få danne sin egen oppfattelse. Btw! Det er mange personlige trenere mm som bruker HL. Produktene er faktisk kvalitetssikret mm... Anonymkode: 09749...08f
jukkapalme Skrevet 12. juni 2021 #16 Skrevet 12. juni 2021 Gjenferdet skrev (4 minutter siden): Hva er så galt med Herbalife? Jeg kjenner en person som har vært forbruker av disse produktene. Fantastisk menneske. Jeg fikk til og med smake på sjokoladen. Det smakte jo kjempegodt. Ser ikke problemet. Det meste er galt med pyramidespill og det burde forbys. Pyramidespill har ødelagt mange liv psykisk. Man blir lovet rikdom og gull og grønne skoger av de øverste i selskapet, men for de aller fleste går det ikke sånn. Selv om din bekjente som drev med dette er oppegående og kan oppføre det gjelder det slett ikke alle. Mange er ekstremt prakkende og tenker ikke på annet enn å selge, selge og selge. Koste hva det koste vil av vennskap og familie. Ikke rart folk føler de må gå så langt som å avslutte vennskapet, for ingen liker å bli påprakket ting. Er kanskje en grunn til at din bekjente ikke selger det mer, kanskje h*n var «for snill» og ikke var prakkete nok? Men slankesjokolade, meeeeh, spiser heller ekte vare, ass Får heller spise litt mindre av det 9
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #17 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I hulskauen snakker du om? Bare gå til iherb.com istedenfor Herbalife så kan man bestille bedre produkter til lavere pris hvis man absolutt må ha noe grønnsakspulver å stappe i truten Anonymkode: 43d88...c67 Kan godt være at iherb er bra også, men jeg holder meg til det som faktisk funket for meg. Anonymkode: 09749...08f
Honey Dew Skrevet 12. juni 2021 #18 Skrevet 12. juni 2021 (endret) Disse MLM-organisasjonene er verdensmestre i å manipulere. Det er det samme med nyfrelste kristna. De snakker ikke om annet og da må en faktisk avslutte vennskap fordi disse går det ikke an å snakke fornuft med dessverre. Følg Kiki Chanell på youtube. Hun viser sannheten om MLM og hvor kyniske de er. Endret 12. juni 2021 av Honey Dew 6 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #19 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Der var det mye rart som jeg ikke har erfart da jeg brukte produktene i ca 1 år...Har bare godt å i si om folkene og ikke minst produktene...Som faktisk hjalp meg masse. Folk som er nysgjerrige få danne sin egen oppfattelse. Btw! Det er mange personlige trenere mm som bruker HL. Produktene er faktisk kvalitetssikret mm... Anonymkode: 09749...08f Du er også lurt ser jeg Ingen seriøse pt bruker herbalife. Anonymkode: 56a03...0c4 12
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #20 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er også lurt ser jeg Ingen seriøse pt bruker herbalife. Anonymkode: 56a03...0c4 Vell du kjenner ikke dem og hva de gjør;) Anonymkode: 09749...08f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå