AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #1 Skrevet 12. juni 2021 Hvor mye har det å si? Jeg aner ikke selv. Vi er samboere på 4. året, er sjelevenner og begge sier vi aldri har hatt det så bra. MEN jeg har et større behov for fysisk nærhet enn han. Han kan gå forbi meg og jeg står igjen med en liten tomhetsfølelse og er lei meg fordi at han "aldri" holder rundt meg, tar handa mi, gi meg en klem e.l. Jeg har selvfølgelig snakket med han om det, og det blir bedre enn liten stund før det glir tilbake til normalen igjen. Man kan ikke forandre folk. Hvor mye betyr det at man ikke snakker samme kjærlighetsspråk? Er det flere i samme båt som meg? Jeg er i 40-årene og har nok forhold bak meg til å ikke tenke at gresset er grønnere på andre siden, but still... Anonymkode: d03cf...530
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #2 Skrevet 12. juni 2021 Hvor viktig dette er for deg er det jo bare du som kan svare på. Har du prøvd å formidle det til han? Noen endring? Anonymkode: d560c...959
goto Skrevet 12. juni 2021 #3 Skrevet 12. juni 2021 Jeg er veldig glad i fysisk nærhet. Jeg er singel nå, men i et forhold ønsker jeg at også hun er glad i fysisk nærhet.
~ m a u d e ~ Skrevet 12. juni 2021 #4 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvor mye har det å si? Jeg aner ikke selv. Vi er samboere på 4. året, er sjelevenner og begge sier vi aldri har hatt det så bra. MEN jeg har et større behov for fysisk nærhet enn han. Han kan gå forbi meg og jeg står igjen med en liten tomhetsfølelse og er lei meg fordi at han "aldri" holder rundt meg, tar handa mi, gi meg en klem e.l. Jeg har selvfølgelig snakket med han om det, og det blir bedre enn liten stund før det glir tilbake til normalen igjen. Man kan ikke forandre folk. Hvor mye betyr det at man ikke snakker samme kjærlighetsspråk? Er det flere i samme båt som meg? Jeg er i 40-årene og har nok forhold bak meg til å ikke tenke at gresset er grønnere på andre siden, but still... Anonymkode: d03cf...530 Nei, man kan ikke endre andre, men man kan endre seg selv. Må si at etter å ha lest innlegget ditt, så lurer jeg på; Hvor ofte gjør du disse tingene overfor han? Holder rundt han, tar hånda hans, gir han en klem. Det er jo ofte der det starter - med en selv.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #5 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvor mye har det å si? Jeg aner ikke selv. Vi er samboere på 4. året, er sjelevenner og begge sier vi aldri har hatt det så bra. MEN jeg har et større behov for fysisk nærhet enn han. Han kan gå forbi meg og jeg står igjen med en liten tomhetsfølelse og er lei meg fordi at han "aldri" holder rundt meg, tar handa mi, gi meg en klem e.l. Jeg har selvfølgelig snakket med han om det, og det blir bedre enn liten stund før det glir tilbake til normalen igjen. Man kan ikke forandre folk. Hvor mye betyr det at man ikke snakker samme kjærlighetsspråk? Er det flere i samme båt som meg? Jeg er i 40-årene og har nok forhold bak meg til å ikke tenke at gresset er grønnere på andre siden, but still... Anonymkode: d03cf...530 Du er godt voksen, har «nok forhold» bak deg, og har «aldri hatt det så godt». Hva er det da du lurer på? Som du selv sier,er det ikke mulig å endte grunnleggende atferds-/personlighetstrekk hos folk - det gjelder spesielt for en så voksen mann som din partner er. Anonymkode: 96aa0...bad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå