Tanuki Skrevet 12. juni 2021 #1 Del Skrevet 12. juni 2021 Selv sier jeg Undervurdert: Christina Aguilera: hun har en vanvittig stemme og synger helt utrolig bra live, føler hun aldri helt kom seg ut av skyggen til Britney, dessverre. Oppskrytt: Beyonce, Taylor Swift 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #2 Del Skrevet 12. juni 2021 Artister som driver med gangster rap blir undervurdert. Ærlig sak å ikk like sjangeren, men man kan være dyktig selv om sangene har dårlig kvinnesyn. Anonymkode: 1ea78...0b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #3 Del Skrevet 12. juni 2021 Det er allerede en lang tråd om dette Anonymkode: 0d812...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #4 Del Skrevet 12. juni 2021 Tanuki skrev (52 minutter siden): Selv sier jeg Undervurdert: Christina Aguilera: hun har en vanvittig stemme og synger helt utrolig bra live, føler hun aldri helt kom seg ut av skyggen til Britney, dessverre. Oppskrytt: Beyonce, Taylor Swift Det finnes som nevnt allerede en tråd om dette. CA har en kraftfull stemme og god stemmekontroll, men vil jeg høre på kraftfull stemme, roping og hyling, går jeg på opera. Anonymkode: 32212...fff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #5 Del Skrevet 12. juni 2021 Tanuki skrev (55 minutter siden): Selv sier jeg Undervurdert: Christina Aguilera: hun har en vanvittig stemme og synger helt utrolig bra live, føler hun aldri helt kom seg ut av skyggen til Britney, dessverre. Oppskrytt: Beyonce, Taylor Swift En artist burde kunne anvende instrumenter og komponere gode låter, kan man ikke det og fremdeles er i rampelyset, da er man ikke undervurdert, men overvurdert. Anonymkode: 32212...fff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #6 Del Skrevet 12. juni 2021 1 hour ago, Tanuki said: Oppskrytt: Taylor Swift Fisker du etter Swift-fansen? 1 hour ago, Tanuki said: Undervurdert: Christina Aguilera: hun har en vanvittig stemme og synger helt utrolig bra live, føler hun aldri helt kom seg ut av skyggen til Britney, dessverre. Aguilera har en fantastisk stemme, men synes hun har få gode sanger og albumer. 46 minutter siden, AnonymBruker said: En artist burde kunne anvende instrumenter og komponere gode låter, kan man ikke det og fremdeles er i rampelyset, da er man ikke undervurdert, men overvurdert. Anonymkode: 32212...fff Stemmen er et instrument og man er ikke noe mer artist ved å skille gitar enn ved å synge. Anonymkode: 1ea78...0b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #7 Del Skrevet 12. juni 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Stemmen er et instrument og man er ikke noe mer artist ved å spille gitar enn ved å synge. Anonymkode: 1ea78...0b5 Anonymkode: 1ea78...0b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 12. juni 2021 Forfatter #8 Del Skrevet 12. juni 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: Fisker du etter Swift-fansen? nope, har bare aldri hatt sansen for henne som artist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #9 Del Skrevet 14. juni 2021 Artister som skriver humorsanger blir undervurdert. Anonymkode: 978d3...1f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #10 Del Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 12.6.2021 den 17.27): Fisker du etter Swift-fansen? Aguilera har en fantastisk stemme, men synes hun har få gode sanger og albumer. Stemmen er et instrument og man er ikke noe mer artist ved å skille gitar enn ved å synge. Anonymkode: 1ea78...0b5 Dette er sant. Det tar lang tid å lære sangteknikk i alle sjangre og bli en god sanger. Det kommer ikke av seg selv. Det er også mange som spiller instrument og komponerer, som ikke kan synge. Det er godt vi har hverandre. Anonymkode: 8ca4c...bdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #11 Del Skrevet 18. juni 2021 On 6/15/2021 at 11:21 PM, AnonymBruker said: Dette er sant. Det tar lang tid å lære sangteknikk i alle sjangre og bli en god sanger. Det kommer ikke av seg selv. Det er også mange som spiller instrument og komponerer, som ikke kan synge. Det er godt vi har hverandre. Anonymkode: 8ca4c...bdd Enig. Det ville vært absurd å kritisere Pavarotti for å ikke ha skrevet operaene han sang eller kritisere han for å ikke kunne spille gitar. Anonymkode: 1ea78...0b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sleeping_beauty Skrevet 18. juni 2021 #12 Del Skrevet 18. juni 2021 Enig i at Christina Aguilera er undervurdert. Hun har en fantastisk stemme! Dua Lipa er også helt rå. Overvurdert: Mariah Carey!!! Vil bare dra meg i håret når jeg hører stemmen hennes - i hvertfall live. Skjønner heller ikke fascinasjonen over Beyonce, syns selv hun er meh... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #13 Del Skrevet 21. juni 2021 Ikke artist, men. Alle de norske gamle sommersangene. Er så lei av å høre en solskinnsdag, og alle de 100 hjemmesnekkrede tekstene til denne, og sommer på jorda. Er så leeeei! Anonymkode: 1f76e...0e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #14 Del Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ikke artist, men. Alle de norske gamle sommersangene. Er så lei av å høre en solskinnsdag, og alle de 100 hjemmesnekkrede tekstene til denne, og sommer på jorda. Er så leeeei! Anonymkode: 1f76e...0e7 Basically det meste fra DeLillos og Postgirobygget da 🤪 Samme her, jeg får kramper av Idyll og Neste sommer 🤧 Det er liksom så påtatt sommer stemning, sånn «Ååh, la oss sitte på et berg, drikke sommerøl, spise jordbær mens en dust tar med seg gitar og synger Idyll med øynene igjen og så synger vi andre med i refrengene 😍😍 såååå koselig!» 🤢 Anonymkode: 307c6...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #15 Del Skrevet 22. juni 2021 On 6/18/2021 at 6:44 PM, Sleeping_beauty said: Enig i at Christina Aguilera er undervurdert. Hun har en fantastisk stemme! Dua Lipa er også helt rå. Overvurdert: Mariah Carey!!! Vil bare dra meg i håret når jeg hører stemmen hennes - i hvertfall live. Skjønner heller ikke fascinasjonen over Beyonce, syns selv hun er meh... Siden du skriver live så synes jeg det er verdt å nevne at stemmen hennes var bedre på 90-tallet enn den er nå. I tillegg så mimer hun ofte på konserter. Anonymkode: 1ea78...0b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå