Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

52 år. To barn i småskolealder. Hus, god jobb, ser ok ut. Holder meg i form. 180 høy. Vil gjerne møte en kvinne på min alder + -  noen år. Hva sier dere kvinner 45+? 

Anonymkode: 2f467...0fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forstod ikke helt hva som var attraktivt med dette? Et helt vanlig liv.

Anonymkode: e28b8...57d

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Har mye yngre barn enn de fleste på min alder, ellers helt normal. Har skjønt kvinner 45+, ikke er interessert i «små barn»?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har mye yngre barn enn de fleste på min alder, ellers helt normal. Har skjønt kvinner 45+, ikke er interessert i «små barn»?

Ja, det trekker nok ned for mange. 

Anonymkode: e28b8...57d

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Er spørsmålet ditt hvor aktuell en småbarnsfar på over 50 er for kvinner?

Vanskelig å si. Ville tro mange kvinner på den alderen er "ferdig" med småbarn. Men finner man kjærligheten, så finner man kjærligheten

Anonymkode: 796bf...6aa

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg ville se om dere kvinner la merke til små barn her, i forhold til min alder.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Personligheten din ville være viktigst for meg, ihvertfall. Ingen ting avskrekkende ved det du beskriver. 

Anonymkode: 23f1e...56d

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 45+ her jeg la merke til små barn, det trekker opp for min del.

Fikk barn tidlig selv, som har flyttet ut så syns det blir for mye voksenhet over hverdagen. Er snart klar for nytt forhold, og da vil jeg foretrekke voksne menn med yngre barn. Tenker de fortsatt er mer fleksible i væremåte enn andre menn på samme alder, både de med voksne barn og de helt uten. For meg kan disse virke ganske "satt" og selvsentrerte.

Tommel opp for små barn, mye mer å finne på! 

Anonymkode: 6e9b7...a78

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har store barn selv, men det skremmer ikke vettet av meg at en mann har små. Jeg liker litt liv og røre rundt meg. Men jeg ville være helt sikker på at jeg virkelig kunne se en fremtid med han og en deltidshverdag med barn, før barna ble involvert. 

Anonymkode: a8c14...a61

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det vanskelig å treffe noen syns du, siden du spør? Er du på datingsider?

Anonymkode: a8c14...a61

AnonymBruker
Skrevet

40 år. (Gift så ikke aktuell)

Jeg synes du høres helt kurant ut. Det er verre om menn ikke har barn eller ikke langvarige forhold. Selvfølgelig er det andre ting som er viktig som kjemi osv. En ulempe kan være om barnemor er sjalu og sprø. Veldig viktig er det at forholdet ble avsluttet på en ryddig måte (i allefall fra din side) og at barna ikke er fortsatt såre men klare for å møte en nye kvinne (etterhvert), om du forstår hva jeg mener. Barna må selvfølgelig være din førsteprioritet. Jeg har ikke ville datet en mann som satt seg selv og egne behov over barna.

Anonymkode: 6aa62...b22

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å bruke tid på deg.. mer enn puling og uteliv 😎

Anonymkode: a5222...4ac

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja, jeg ville se om dere kvinner la merke til små barn her, i forhold til min alder.

Ja, jeg la merke til det. 

Jeg er 40 - har selv barn i småskolealder, men bor jo i Oslo hvor det er vanlig. Om jeg var 50 år selv hadde det nok sittet langt inne med samboerskap med små barn, men særboer er jo greit.

Ellers sier du ingenting om personlige interesser, personlighet osv - som jo er det aller viktigste. 

Anonymkode: 1cc26...6d1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, jeg la merke til det. 

Jeg er 40 - har selv barn i småskolealder, men bor jo i Oslo hvor det er vanlig. Om jeg var 50 år selv hadde det nok sittet langt inne med samboerskap med små barn, men særboer er jo greit.

Ellers sier du ingenting om personlige interesser, personlighet osv - som jo er det aller viktigste. 

Har flere interesser som turer, ferier, trening, sjakk osv. men barna tar mye tid, itillegg til mye reising i jobben. Så har mindre tid til kjæreste, fordi barn og jobb kommer først.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det behøver han heller ikke. Lager man en slik tråd, så sier det mer enn nok. 

Anonymkode: c2f0a...8fe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne på din alder, TS, men jeg har voksne barn. Små barn er uaktuelt for meg i et nytt forhold, da jeg er for gammel til å ha barn rundt meg hele tiden. Jobber i barnehage, og kunne ikke tenke meg småbarn på privaten i tillegg.

Anonymkode: d0a01...3dc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 45 år her, det som gjør meg skeptisk er yngre barn. Min yngste er 16 år, og jeg har vært 100% alene med mine 2 barn i 15 år, så er ikke så klar for en mann, med yngre barn.

Anonymkode: 88cc4...fbf

• Liker 2
Skrevet

Kvinne 44 år her, og for min del ville små barn dratt opp heller enn ned. Mine egne to barn er 14 og 18 år og jeg savner tiden de var små, men føler heller ikke for å få flere barn selv. Så jeg ville tenkt at det var gøy med små barn igjen.  Men jeg vet mange kvinner på min alder som mener de er ferdig med den tiden med små barn. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

52 år. To barn i småskolealder. Hus, god jobb, ser ok ut. Holder meg i form. 180 høy. Vil gjerne møte en kvinne på min alder + -  noen år. Hva sier dere kvinner 45+? 

Tja… Jeg er 48, og yngste mi er 10 år. Det er ikke så himla sjeldent at man finner noen som er på ca samme sted… 

Anonymkode: a19b4...8ba

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv en nesten voksen sønn, men kjærlighet er kjærlighet, så det hadde ikke avskrekket meg. Forholdet ditt til eksen derimot hadde jeg villet avklare først. Hvis det er avklart og ok, hadde jeg personlig ikke latt små barn være en hindring.

Anonymkode: 304cb...cef

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...