AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #1 Skrevet 12. juni 2021 Jeg har alltid lurt på hvorfor damer faller som steiner for pinglete menn som ikke tåler noe før de griner. Jeg tenker da bla på fotballspillere som ikke tåler noe, er det kun kropp/utseende og penger som teller?? kan ikke skjønne at damer vil ha pysete menn, trodde damer ville ha menn ikke guttunger Anonymkode: 8776c...6cf 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #2 Skrevet 12. juni 2021 Mange damer vil ha menn med penger. Anonymkode: 3c8ce...863 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #3 Skrevet 12. juni 2021 De fleste kvinner går etter penger og status, da er ikke utseendet/personen så viktig. Anonymkode: cc17c...328
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #4 Skrevet 12. juni 2021 Veldig mange fotballspillere er flotte å se på, og siden jeg er en ivrig fotballdame selv, så har jeg en soft spot for gutta som spiller ball. Hvorfor fotballspillere skal bli sett på som pingler, skjønner jeg ikke. Du vet kanskje ikke så mye om fotball? Når de ruller rundt og ser ut som de skal dø, er det jo for å få frispark/straffe. Ikke en taktikk jeg liker spesielt godt, men det betyr jo ikke at de er så pinglete som det ser ut som. Nå skal jeg snart se kamp nr 2 i dag i EM - Danmark mot Finland, og ser fram til det. Anonymkode: b6766...d7c 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #5 Skrevet 12. juni 2021 Hva er dette for noe tull? Nok en tråd på KG hvor hele premisset for tråden er feil. Anonymkode: f6528...fc4 6
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #6 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Når de ruller rundt og ser ut som de skal dø, er det jo for å få frispark/straffe. Ikke en taktikk jeg liker spesielt godt, men det betyr jo ikke at de er så pinglete som det ser ut som. Jo visst betyr det det! Tror du virkelig at en tøffing vinner spillet på å tuske til seg et straffespark? Anonymkode: 80ad9...b68 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #7 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva er dette for noe tull? Nok en tråd på KG hvor hele premisset for tråden er feil. Anonymkode: f6528...fc4 Sant nok. Men igjen, det kan jo være et forsøk på å rulle rundt og holde seg på foten, med et ansikt forvridd i smerte, i håp om at dommeren - og damene - skal falle for det Anonymkode: 80ad9...b68
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #8 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jo visst betyr det det! Tror du virkelig at en tøffing vinner spillet på å tuske til seg et straffespark? Anonymkode: 80ad9...b68 Vis oss hvor tøff du er, da. Kom igjen. I dare you! ⚽ Anonymkode: b6766...d7c
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #9 Skrevet 12. juni 2021 Hvorfor har pinglete damer så lett draget på menn? Anonymkode: 78ee3...8e6
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #10 Skrevet 12. juni 2021 Fåt du ikke slayet fitte ts? Dakar. Anonymkode: cb615...127 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #11 Skrevet 12. juni 2021 Heller en "pinglete" mann som er seg selv en en "mannemann" som mener det viktigste i verden er og være machomann og tøff. Disse kaller gjerne andre menn homo, liker og dra på jakt , overlater storparten av husarbeid til damen og kan ikke formidle noe av følelsene sine. Alt jeg ikke ser etter i en mann mao. Anonymkode: 2b40c...361 6
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #12 Skrevet 12. juni 2021 Damer går kun etter penger, dem bryr seg nada om hvordan du ser ut. Anonymkode: 60a5a...19f
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #13 Skrevet 12. juni 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har alltid lurt på hvorfor damer faller som steiner for pinglete menn som ikke tåler noe før de griner. Jeg tenker da bla på fotballspillere som ikke tåler noe, er det kun kropp/utseende og penger som teller?? kan ikke skjønne at damer vil ha pysete menn, trodde damer ville ha menn ikke guttunger Anonymkode: 8776c...6cf Jeg tror ikke jeg helt forstår. Lurer du på hvorfor damene faller for fotball-stjerner (på tv), som "filmer" - som vi kaller det? Eller har du andre eksempler på hva du mener med "pinglete menn"? Har du blitt avvist i det siste, selv etter at du har løftet vekter over en tid? Hm.. Det er ikke alltid utseende er det som betyr noe. Tro det eller ei. Kanskje på tide å trene opp personligheten? Anonymkode: f94d6...c20 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #14 Skrevet 12. juni 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror ikke jeg helt forstår. Lurer du på hvorfor damene faller for fotball-stjerner (på tv), som "filmer" - som vi kaller det? Eller har du andre eksempler på hva du mener med "pinglete menn"? Har du blitt avvist i det siste, selv etter at du har løftet vekter over en tid? Hm.. Det er ikke alltid utseende er det som betyr noe. Tro det eller ei. Kanskje på tide å trene opp personligheten? Anonymkode: f94d6...c20 Eller lommeboka. Anonymkode: 60a5a...19f
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #15 Skrevet 12. juni 2021 Drit i utseende/væremåte. Er ikke det som sikrer deg stor tilgang på damer. Hvis man ser rundt seg og i media, så er det stor bankkonto som teller. Kall en spade for en spade. Sier ikke at noen kvinner liker normale menn, men kunne de valgt, så hadde det blitt en rik mann. Anonymkode: abd40...b0b 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #16 Skrevet 12. juni 2021 Nydelig og informativ tråd.. Anonymkode: f1d64...6cb
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #17 Skrevet 12. juni 2021 - pinglete menn som ikke tåler noe -er det kun kropp/utseende og penger som teller? ?? Om de er pinglete så er det vel ikke utseende som teller? Anonymkode: 6005e...902 2
K.A. Skrevet 12. juni 2021 #18 Skrevet 12. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har alltid lurt på hvorfor damer faller som steiner for pinglete menn som ikke tåler noe før de griner. Jeg tenker da bla på fotballspillere som ikke tåler noe, er det kun kropp/utseende og penger som teller?? kan ikke skjønne at damer vil ha pysete menn, trodde damer ville ha menn ikke guttunger Anonymkode: 8776c...6cf Jeg har følelsen av at det du egentlig vil syte snakke om er at det er så mye filming i fotball. Ekte pingler har nemlig ikke draget på damer. Endret 12. juni 2021 av K.A. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #19 Skrevet 13. juni 2021 Damer bryr seg mest om følgende: 1: Utseende + høyde 2: Sosial status (kjendisstatus + social proof(at andre damer liker deg) = gull) 3: Selvsikkerhet + Sosiale ferdigheter (Begge går egentlig om hverandre og kommer som en konsekvens av tingene over i listen.) Damer liker å snakke om humor, ærlighet, ambisjoner osv, men det sier de bare for å fremstå som moralske fordi de bryr seg ekstremt mye om å bli likt og akseptert. Fotballspillere prøver jo alltid å fremprovosere straffespark, så det er derfor de overdramatiserer selv de minste ting. Men ofte så gjør mange ting sykt vondt i øyeblikket, men så går det over av seg selv ganske raskt. Anonymkode: 77c98...01a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå