Gå til innhold

Hva tenker du om folk som står frem på Dagsrevyen og ekstatisk viser frem alle sukkervarene de endelig har fått kjøpt billig i Sverige?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det hele er bare pinlig. Frepper-tullinger. Fysj.

Anonymkode: 057be...844

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen er sjeleglad for endelig å rese til sverige, andre for å reise til synden må vite, og mange er glade for utepilsen sin..  Jeg bryr meg ikke så mye sånn sett, verken hvordan andre bruker pengene sine eller på hva.. De fleste er glade for gjennåpningen på den ene eller andre måten og det vises på å endelig få gjøre de tingene en ikke kunne gjøre, selv om det er aldri så folkelige ting... Men jeg vet at om det hadde vært meg på Svergie tur hadde jeg aldri latt noen stikke en mikrofon opp i ansiktet og latt de zoome inn i handleposene mine hvorpå jeg hadde sagt "jaja kjekt med Pepsi max ja, billig flesk og kips".. Men det gjelder forsåvidt om dagsrevyen hadde stilt seg opp på den lokale matbutikken min også..

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Man må se på størrelsen sin og skjønne hvorfor man ser sånn ut. Helt utrolig at man tørr.

Anonymkode: 48ecd...5fb

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ingenting. Hvorfor skal jeg bry meg om det?

Generelt sett tenker jeg ganske lite om hva andre mennesker gjør, men jeg begynner snart å gjøre et unntak for de som starter "Hva tenker du om...?"-trådene.

Anonymkode: 4814f...261

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. 

Anonymkode: 221a4...a52

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad på deres vegne. Gleder meg til jeg kan ta opp de månedlige handleturene mine i Sverige.

Anonymkode: bc2ae...4f9

• Liker 7
Skrevet

Tenker det er fint å kunne glede seg over de mindre tingene i livet også. Hverdagsglede er nøkkelen til et lykkelig liv (tror jeg).

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Det er usolidarisk og harry. 

Verst av alt er at en stor del av test kapasiteten skal brukes til dette, for at folk skal spare penger på brus.

Anonymkode: 6e139...7ff

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle er ikke like som deg, tenk det. Kanskje like greit å bare akseptere, så blir livet noe enklere.

Anonymkode: 573ad...b0b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mindre begavet. At de gidder og bare nei. Lav IQ der ja.

Anonymkode: 33233...688

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

De er stort sett overvektig og usminka. Og muligens tidligere deltagere på livets harde skole.

Anonymkode: 2bed7...780

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at det er kjekt at folk er glade, og at vi andre burde klare å unne dem gleden

Anonymkode: 55381...f07

• Liker 6
Skrevet

Patetisk er det første som faller meg inn.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
skreppamedleppa skrev (32 minutter siden):

Noen er sjeleglad for endelig å rese til sverige, andre for å reise til synden må vite, og mange er glade for utepilsen sin..  Jeg bryr meg ikke så mye sånn sett, verken hvordan andre bruker pengene sine eller på hva.. De fleste er glade for gjennåpningen på den ene eller andre måten og det vises på å endelig få gjøre de tingene en ikke kunne gjøre, selv om det er aldri så folkelige ting... Men jeg vet at om det hadde vært meg på Svergie tur hadde jeg aldri latt noen stikke en mikrofon opp i ansiktet og latt de zoome inn i handleposene mine hvorpå jeg hadde sagt "jaja kjekt med Pepsi max ja, billig flesk og kips".. Men det gjelder forsåvidt om dagsrevyen hadde stilt seg opp på den lokale matbutikken min også..

(Min utheving)

Jeg må innrømme at jeg lo litt av denne 😅

Anonymkode: 67355...312

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker heller SweaCandy eller lignende nettsteder. 

Ufattelig mye mer lettvint, enn å kjøre hele veien til Sverige eller what ever... 

Anonymkode: 7b7ce...e8a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at harrytassene på Østlandet fornekter seg ikke... 😏

Anonymkode: 34356...1e9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg velger å se en dypere filosofisk og politisk mening med ekstragavansen.

De synes ikke noe om en statlig innblanding for at presumtive voksne mennesker skal holde seg friske og normalvektige. De gir en lang finger til statlig påslag til i pris i form av avgifter og skatter på sukker.

Anonymkode: c6d07...793

AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig noe mindre harry å feste i parker på natta så fort det åpnet en mulighet for det, med all den forsøplingen som skjer av de progressive, urbane menneskene med en slik kjernesunn holdning til miljø.

Anonymkode: c6d07...793

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på at de kun er fullvaksinerte fordi de er sykelig overvektige på grunn av inntak av for mye sukker kjøpt i Sverige hjelper egentlig staten dem til å bli enda tykkere.

Anonymkode: c4f07...63a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Må bare si at jeg fikk mine stereotyper bekreftet så til de grader, spesielt de som hadde bilen fyllt med pepsi max (æsj🤢).

Anonymkode: 570ec...55d

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...