Gå til innhold

Har du også digre dronningveps som tuller utenfor vinduet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil inn for å lage bol i peisen tror jeg. Det vil ikke jeg ha noe av.

Anonymkode: ee89f...3cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker vepser. Pleier å mate dem med syltetøy hvis de kommer på besøk. Jeg ble ganske hardt straffet da jeg satt ute og syltetøyfatet var tomt. Da var undertegnede god å tyt til. Vepsene koste seg med å gnafse løs på meg helt til jeg hentet mer syltetøy til dem.

Stod engang og vasket en fontene der som fatet hadde stått (måtte flytte dem slik at jeg fikk plass). De var rasende og fløy rundt hodet mitt og ga meg klar beskjed om at å holde på på bordet deres var uaskeptabelt og jeg ble angrepet av flygene vesener. Jeg fortsatte med mitt mens de suste oppi ansiktet mitt, men siden jeg konsentrerte meg om det jeg skulle gjøre og forholdt meg rolig, stakk de ikke.

AnonymBruker
Skrevet
Honey Dew skrev (1 minutt siden):

Jeg elsker vepser. Pleier å mate dem med syltetøy hvis de kommer på besøk. Jeg ble ganske hardt straffet da jeg satt ute og syltetøyfatet var tomt. Da var undertegnede god å tyt til. Vepsene koste seg med å gnafse løs på meg helt til jeg hentet mer syltetøy til dem.

Stod engang og vasket en fontene der som fatet hadde stått (måtte flytte dem slik at jeg fikk plass). De var rasende og fløy rundt hodet mitt og ga meg klar beskjed om at å holde på på bordet deres var uaskeptabelt og jeg ble angrepet av flygene vesener. Jeg fortsatte med mitt mens de suste oppi ansiktet mitt, men siden jeg konsentrerte meg om det jeg skulle gjøre og forholdt meg rolig, stakk de ikke.

Tror ikke du hadde likt å få en geithams på besøk. 

Anonymkode: a9056...d0b

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Tror ikke du hadde likt å få en geithams på besøk. 

Anonymkode: a9056...d0b

Hadde ikke gjort meg noe. Er glad i alle insekter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...