AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #1 Skrevet 12. juni 2021 I blant mens jeg har en samtale med noen legger jeg merke at de kommer med et langt blink. Den ene gangen det skjedde tolka jeg det som at hun ville ut av situasjonen, men det viste seg hun kjente seg igjen i det jeg sa og kom med et supplement av en lignende erfaring. Det var i en privat setting hos ei som er mer en bekjent. Jeg har nå en jobb der jeg må i blant må ha noen kundesamtaler hvor jeg må forklare ting/fremgangsmåte eller jeg må snakke om deres budsjett for å vite noe av lengde på arbeidet jeg skal utføre. Har lagt merke til i blant noen lange blink. De holder liksom øyelokkene lukket i noen millisekund lenger enn vanlig. Klarer ikke tolke om det er negativt eller ikke(neida de holder ikke på å sovne 🤪) . Det er viktig for meg at kunden føler seg ivaretatt og forstått. Blinkene har kanskje kommet i en setting der det har vært snakket om noe de ikke helt skjønner enda eller de kvier seg for å snakke om penger og budsjett. Jeg grubler veldig. Anonymkode: c6e34...c89
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #2 Skrevet 12. juni 2021 Blink? Mener du blunk? Anonymkode: 60c0e...683 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. juni 2021 #3 Skrevet 12. juni 2021 Det er en form for himling med øynene.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #5 Skrevet 12. juni 2021 Noen tenker jo litt før de snakker Ellers er det jo ikke noe fasitsvar....men ofte tenker man. Anonymkode: d5ebb...1c1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #6 Skrevet 12. juni 2021 Mente blunk ja. Det kan ikke ha vært himling med øynene siden den personen har ønsket å fortsette samarbeidet og har betalt ganske mange tusen til mitt firma i ettertid. Og vært superfornøyd Men lurte på hva et slikt langt blunk mente ja. De som er eksperter på kroppspråk kunne sikkert gitt et godt svar. Ganske kult med de som er god på sånt. Anonymkode: c6e34...c89
Gjest Dævendøtte Skrevet 12. juni 2021 #7 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen tenker jo litt før de snakker Ellers er det jo ikke noe fasitsvar....men ofte tenker man. Anonymkode: d5ebb...1c1 Enig med deg..
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #8 Skrevet 12. juni 2021 Jeg har bare hørt om langt blikk jeg 😮 Anonymkode: af899...c14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå