Gå til innhold

Hvordan utartet din kjemiske graviditet seg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når begynte du blø? Begynte det med bittelitt på papir? Når kom smertene i forhold til blødning?

Anonymkode: 46cae...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde tester som ble veldig svakt sterkere. Hadde positive tester i ca 1 uke. 10 dager etter første positive test ble den negativ. Begynte å blø noen dager etter det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Dame1989 skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde tester som ble veldig svakt sterkere. Hadde positive tester i ca 1 uke. 10 dager etter første positive test ble den negativ. Begynte å blø noen dager etter det. 

Hadde du mye smerter før du begynte å blø?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hadde du mye smerter før du begynte å blø?

Ingen smerter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk positiv test den dagen mensen uteble, og begynte å blø dagen etter den ene gangen og fem dager etter den andre gangen. Begge ganger begynte det med kraftig blødning, som min vanlige mens. Jeg fikk menssmerter omtrent samtidig som jeg begynte å blø. 

I de svangerskapene som gikk bra, hadde jeg småblødninger. Da var det litt på papiret først, og så litt mer, men det tok seg aldri opp og ble likt mine vanlige menstruasjonsblødninger. De "kjemiske" var som en forsinket mens, bortsett fra at jeg hadde fått positiv test. 

Anonymkode: af76b...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk positiv test et par dager før forventet mens, men samtidig litt brunlig utflod som vedvarte til jeg begynte å blø 4 dager etter forventet mens. Forløp som en vanlig mens og hadde ikke mer smerter enn normalt på første mensdag, men hadde samtidig kraftig hodepine.

Anonymkode: 1150b...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tusen takk for at dere deler💜 Det er leit at dere må ha gått igjennom det😔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...