AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #1 Skrevet 12. juni 2021 Idag kjøpte jeg 5 kilo blåkorn og strødde på ett omeråde på tilsammen 10 kvm. Målet er å drepe ugress en gang for alle. Håper bare ikke jeg dreper hekken til naboen i samme slengen. Noen som har erfaring med blåkorn og ugress? Anonymkode: 52077...7e5
Blomsterpotta Skrevet 12. juni 2021 #3 Skrevet 12. juni 2021 Jeg kjenner en som også kjøpte 5 kilo og gjødslet hekken og gressplen. Det gikk ikke lang tid før alt var svidd av. Tok iallefall ett par år før gresset ble grønt igjen. Hekken ble gravd opp og kasta. Han skal ikke bruke blåkorn noe mer, iallefall ikke som gjødsel. Håper du får den virkningen du ønsker 😊
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #4 Skrevet 12. juni 2021 Blomsterpotta skrev (3 timer siden): Jeg kjenner en som også kjøpte 5 kilo og gjødslet hekken og gressplen. Det gikk ikke lang tid før alt var svidd av. Tok iallefall ett par år før gresset ble grønt igjen. Hekken ble gravd opp og kasta. Han skal ikke bruke blåkorn noe mer, iallefall ikke som gjødsel. Håper du får den virkningen du ønsker 😊 Må være ideelt på en gårdsplass hvor man ikke vil at noe skal vokse i grusen? Anonymkode: 71d96...39f
Blomsterpotta Skrevet 12. juni 2021 #5 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Må være ideelt på en gårdsplass hvor man ikke vil at noe skal vokse i grusen? Anonymkode: 71d96...39f Ja, men jeg tør ikke råde noe som helst. Vil ikke ha skylda for hverken dødt gress eller overivrig gress 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå