Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal til Tromsø i månedsskiftet juni/juli. Har aldri vært der før og håper på tips fra lokale og andre om hva jeg bør oppleve, spisesteder etc. 

Hvor lenge bør jeg være der? Tenker i utgangspunktet to-tre netter, holder det?

Anonymkode: 91b75...35d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja, kommer jo litt an på hvilke interesser du har. Jeg er ikke fra Tromsø, men er jevnlig innom. 2-3 dager holder fint. Usikker på hva som er åpent/stengt pga korona.

Hotell - kommer an på pris. Jeg liker godt The Edge, flott beliggenhet, nydelig frokost og superhyggelig betjening. Comfort Xpress er billig, selvbetjent, fine rom. Ikke frokost, man kan kjøpe matpakke i resepsjonen eller matkuponger til frokosten på The Edge. 

Shopping - stort senter på Jekta samt et par små inne i byen. En del butikker i sentrum. 

Mat - masse muligheter i alle prisklasser. Sjekk TripAdvisor. Jeg liker Casa Inferno, Bardus, Suvi… har sikkert glemt noen.

Å gjøre - Fjellheisen, sherpatrappa opp (om du er sprek 😊 ) eller heisen. Polaria. Botanisk hage. Gå tur rundt Prestvannet. Om du har bil, ta en tur til Sommarøya, ca 1 time å kjøre. 

Anonymkode: a8e6b...339

AnonymBruker
Skrevet

Tre netter er ok, man rekker litt da!

På tripadvisor finner man tips til restauranter. Bardus er bra. Graffi. Skarven. Rå. :)

Escape room, Polaria, Fjellheisen og Tromsøbadet anbefales :)

Anonymkode: 3fb10...a0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...