AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #1 Skrevet 12. juni 2021 Jeg skal til Tromsø i månedsskiftet juni/juli. Har aldri vært der før og håper på tips fra lokale og andre om hva jeg bør oppleve, spisesteder etc. Hvor lenge bør jeg være der? Tenker i utgangspunktet to-tre netter, holder det? Anonymkode: 91b75...35d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 Tja, kommer jo litt an på hvilke interesser du har. Jeg er ikke fra Tromsø, men er jevnlig innom. 2-3 dager holder fint. Usikker på hva som er åpent/stengt pga korona. Hotell - kommer an på pris. Jeg liker godt The Edge, flott beliggenhet, nydelig frokost og superhyggelig betjening. Comfort Xpress er billig, selvbetjent, fine rom. Ikke frokost, man kan kjøpe matpakke i resepsjonen eller matkuponger til frokosten på The Edge. Shopping - stort senter på Jekta samt et par små inne i byen. En del butikker i sentrum. Mat - masse muligheter i alle prisklasser. Sjekk TripAdvisor. Jeg liker Casa Inferno, Bardus, Suvi… har sikkert glemt noen. Å gjøre - Fjellheisen, sherpatrappa opp (om du er sprek 😊 ) eller heisen. Polaria. Botanisk hage. Gå tur rundt Prestvannet. Om du har bil, ta en tur til Sommarøya, ca 1 time å kjøre. Anonymkode: a8e6b...339
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #3 Skrevet 20. juni 2021 Tre netter er ok, man rekker litt da! På tripadvisor finner man tips til restauranter. Bardus er bra. Graffi. Skarven. Rå. Escape room, Polaria, Fjellheisen og Tromsøbadet anbefales Anonymkode: 3fb10...a0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå