AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #1 Del Skrevet 12. juni 2021 Dette er virkelig et I-landsproblem, men hvilken farge ville dere valgt på en tursekk? En mer enkel farge som grå eller svart, eller noe mer populært og fargerikt som blått eller lilla? Heller mer mot å velge en mer nøytral gråfarge, siden jeg tenker at den kanskje "varer" litt lenger enn f.eks. en mer knall blåfarge. Anonymkode: 5ae12...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #2 Del Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er virkelig et I-landsproblem, men hvilken farge ville dere valgt på en tursekk? En mer enkel farge som grå eller svart, eller noe mer populært og fargerikt som blått eller lilla? Heller mer mot å velge en mer nøytral gråfarge, siden jeg tenker at den kanskje "varer" litt lenger enn f.eks. en mer knall blåfarge. Anonymkode: 5ae12...d54 Jeg har en grågrønn Arc'teryx og en i en litt dus blåfarge, Bergans Helium. Bruker mest den grågrønne fra Arc'teryx som er best å bære. Jeg liker best farger som er naturfarger, ville aldri kjøpt knall rød sekk, eller lilla. Anonymkode: eb359...384 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 12. juni 2021 #3 Del Skrevet 12. juni 2021 Har en kongeblå glittertind sekk fra Bergans for lengre turer, en olivengrønn dagstur sekk og en orange og rosa dagstur sekk. Tror ikke farge har noe med levetid å gjøre her altså.. Skal en være litt logisk er det vel mer bruk/pris og slikt som spiller en rolle fremfor om den er orange eller brun.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #4 Del Skrevet 15. juni 2021 kjøp heller den fargen som DERE liker aller best. ikke bry deg om hva alle andre mener hele tiden... Anonymkode: 43095...7d3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #5 Del Skrevet 15. juni 2021 Svart falmer/skjolder lett i solen på mange tursekker samme med grå Anonymkode: b0525...391 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #6 Del Skrevet 16. juni 2021 Jeg kjøpte en sekk som passet til kroppen min og som var i den størrelsen jeg trengte. Fargen var helt uinteressant. Den er svart. Anonymkode: 43bcb...fd9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. juni 2021 #7 Del Skrevet 16. juni 2021 Jeg elsker farger på det meste og synes min sekk er dørgende kjedelig i svart og grått - men den var på tilbud den dagen jeg trengte ny sekk. Jeg hadde lyst på noe sprekere, men ikke så lyst at jeg var villig til å betale så mye ekstra for det... Hvorvidt farge og utseende er viktig for deg - nå og om fem år - er det jo bare du som vet. Siden du trekker fram at en nøytral varer lenger kan det jo høres ut som at det er det, og da bør jo det veie tyngre enn hva vi her måtte mene - det er du som skal bruke den og leve med den. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #8 Del Skrevet 16. juni 2021 Siden jeg er mye ute i skogen, også under jakta, foretrekker jeg noe som er godt synlig. Anonymkode: dd9b0...9df 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 16. juni 2021 #9 Del Skrevet 16. juni 2021 Sekken jeg har til dagsturer er litt mer knall, mens fjellryggsekken til lengre turer er grå og grønn. Hadde ikke så mye valgalternativ på sistnevnte da førsteprioriteten var at den føltes god på ryggen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 17. juni 2021 #10 Del Skrevet 17. juni 2021 Den mest tidløse fargen er vel grønn? Min ene sekk fikk jeg til konfirmasjonen i 1996 og er lilla (men ikke skrikende). Den andre sekken kjøpte jeg på finn og den er sort og rød. Jeg tenker at fargen ikke spiller noen rolle, men må ta meg selv i å synse knæsj farger i grønt, rosa etc er heslig og kommer aldri til å kjøpe det selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #11 Del Skrevet 17. juni 2021 Hadde en mørk lilla 70 liter fra Bergans. Elsket den sekken. Brukte den i 20 år før den ble stjålet. Hadde valgt lilla over grå ant day. Anonymkode: b5764...576 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #12 Del Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Siden jeg er mye ute i skogen, også under jakta, foretrekker jeg noe som er godt synlig. Anonymkode: dd9b0...9df Enig og gjør det samme. Sekk og turklær som er godt synlig i terrenget. Knall gul, sterk blå, knall rosa, lilla ol. Anonymkode: f9be6...47b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinte-my Skrevet 17. juni 2021 #13 Del Skrevet 17. juni 2021 Dagstursekken min er knallrød. Den store sekken til langturer er sort. Farge var ikke en faktor. Jeg valgte de sekkene som føltes god på ryggen, som hadde de justeringsmulighetene jeg ønsket. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 17. juni 2021 #14 Del Skrevet 17. juni 2021 Jeg har en blå og en grønnblå sekk, 46 og 70 liter. Bruker begge to, og se skiller seg greit ut i terrenget. De klærne jeg oftest bruker på tur er blå, så ting passer ganske bra sammen, selvom det selvfølgelig ikke er det viktigste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #15 Del Skrevet 17. juni 2021 En grønn som var på tilbud. Er egentlig litt kjekt at den synes, men samtidig ser jeg lett flekker. Blitt endel av det etter mye bruk og flyturer. Vil nok velge en litt mørkere farge neste gang. Anonymkode: 83544...675 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #16 Del Skrevet 17. juni 2021 Jeg fikk en sjokkrosa i gave fra foreldrene mine. Mannen min er lite interessert i å bære den. 😂 Anonymkode: b6d07...a9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #17 Del Skrevet 17. juni 2021 Jeg liker å ha en sekk med sterk farg slik at jeg blir enklere sett om det skulle skje meg noe. Enklere å finne enn om jeg har en nøytral farge Anonymkode: 7b293...9bf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 17. juni 2021 #18 Del Skrevet 17. juni 2021 Har to sekker jeg vanligvis bruker, en svart og oransje til korte turer og en rosa til lengre turer. Jeg velger vanligvis en sekk som passer kroppen min, men hvis jeg kan velge farge så går jeg for de sterke. Jeg er en del alene på tur (gjerne der det ikke er dekning) og føler det er betryggende å ha sekk og klær med farger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17. juni 2021 #19 Del Skrevet 17. juni 2021 Har svart, rød, grå og grønn, og en blå. Kjøper helst etter behov/str og den som er god, om det er fargeutvalg så velger jeg helst farger jeg ikke har fra før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #20 Del Skrevet 17. juni 2021 Skal kjøpe meg ny sekk nå og velger en svart. Anonymkode: eb359...384 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå