Gå til innhold

Hva er poenget med falske øyevipper? Ser jo helt latterlig ut.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser dette er ganske vanlig i dag, hva er poenget? Ser det jo med en gang, at noe ikke stemmer. Det er fake, noen har også vipper som er spisse ut på siden.

Så har du botox/fillere.

Hva får en kvinne til å fucke opp utseendet sitt så mye? Bruke tid OG penger på dette.

Ser jo ikke bra ut i heletatt, en pandemi?

Trist.

Finnes jo ingen "ekte" kvinner snart, som kan godta sitt naturlige utseendet.

Anonymkode: 0e835...e30

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen "ekte" kvinner? Jeg ser hele tiden kvinner på gaten som hverken har løsvipper eller store mengder sminke.  Tror at det der fort er en ond sirkel. Ser man mange som har det, så blir det mer og mer normalisert, og til slutt så synes man gjerne selv at det ser ganske fint ut. Litt på samme måte som motetrender som etter hvert sniker seg inn i hodet som "det er jo egentlig pent". Så går det en tid, og så snur det. 

Jeg ser også færre kvinner nå enn tidligere med slike overdrevne løsvipper. 

Anonymkode: f3331...478

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

e4279cfacedc9e16a0a908b8e9572067.gif.b1101e3c4ae3786333cc7af6b08245df.gif

Anonymkode: c89e7...f42

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror og håper misspiggy-trenden er noe vi ler av om noen år. Synes litt påsatte vipper ytterst i øyekanten kan være pent til fest, men ikke sånne store tunge som gjør at en får så tunge øyelokk at en knapt ser noe.  

Anonymkode: ef7c2...66b

AnonymBruker
Skrevet

Ei jeg jobber sammen med er ei nydelig jente. Faktisk en av de peneste jentene jeg har sett i levende live i løpet av mine 50 år på jorda. Men hun har vippe-extensions, type volumvipper, og klarer nesten ikke holde øynene åpne. Jeg vedder en nyre på at hun hadde sett mye bedre ut uten!

Anonymkode: 107cb...076

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ei jeg jobber sammen med er ei nydelig jente. Faktisk en av de peneste jentene jeg har sett i levende live i løpet av mine 50 år på jorda. Men hun har vippe-extensions, type volumvipper, og klarer nesten ikke holde øynene åpne. Jeg vedder en nyre på at hun hadde sett mye bedre ut uten!

Anonymkode: 107cb...076

Det gjelder de fleste med fake vipper! Noen har jo store som Markiser.

Anonymkode: 0e835...e30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...