AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #1 Del Skrevet 12. juni 2021 Kjære medsøster! Hvordan klarer dere å bruke bind en hel dag når det er varmt? Jeg har trenger tips for å blir unngå å bli varm. Anonymkode: a3473...abb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #2 Del Skrevet 12. juni 2021 Menskopp. Anonymkode: b2400...851 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #3 Del Skrevet 12. juni 2021 Tampong. Anonymkode: ab607...2ab 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 12. juni 2021 #4 Del Skrevet 12. juni 2021 Tilpasning. Ser ikke problemet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #5 Del Skrevet 12. juni 2021 Tøybind blir ikke klamt og varmt på samme måte, og ikke lukter det i nærheten av like mye heller. Jeg er fornyd med tøybind hele året, men når det er varmt er forskjellen fra plastbind enda større. Anonymkode: 0386d...eab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #6 Del Skrevet 12. juni 2021 Har ikke er valg 🤷♀️ Må bruke både bind og menskopp eller tampong. Men det hjelper med tøybind synes jeg. Anonymkode: ba653...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #7 Del Skrevet 12. juni 2021 Kan varmt anbefale tøybind. Det er noe helt annet enn disse klamme plastbleiene. Anonymkode: 12e16...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #8 Del Skrevet 12. juni 2021 Aner ikke, men kommer meg gjennom det. Dusjer kanskje litt oftere, for å kjøle meg ned og skylle underlivet. Da er det lettere å unngå fuktighet og kløe. Anonymkode: 8ecc7...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 12. juni 2021 #9 Del Skrevet 12. juni 2021 Går helt supert det. Det er jo bare å bytte bind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #10 Del Skrevet 12. juni 2021 Jeg bruker også tøybind. Anbefaler det på det sterkeste. Bruker også menskopp og synes det er veldig bra, men forstår at det ikke er for alle. Anonymkode: 89e61...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #11 Del Skrevet 28. juni 2021 Prøv tøybind! Jeg har prøvd det for første gang nå, og det er såå behagelig! Mykt og svalt, ingen lukt, på langt nært så ekkelt som jeg trodde å vaske dem. Det føltes faktisk helt naturlig og var ikke noe stress. All svie og kløe under menstruasjon forsvant. Jeg gikk desverre tom (ikke kjøpt så mange enda) og måtte vaske bindene underveis (som også tar litt tid å tørke), og da brukte jeg vanlige bind imellomtiden, og kløen begynte umiddelbart! Så skal kjøpe meg enda flere bind og få nok til hele "uka". Anonymkode: 6d8e9...051 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #12 Del Skrevet 28. juni 2021 Hvor kjøper dere tøybind fra? Aldri hørt om det. Ellers bytter jeg ofte vanlig bind. Anonymkode: a804c...224 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #13 Del Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hvor kjøper dere tøybind fra? Aldri hørt om det. Ellers bytter jeg ofte vanlig bind. Anonymkode: a804c...224 Jeg Googlet meg fram til forskjellige nettbutikker, kjøpte litt fra hver butikk bare for å prøve ulike typer. For eksempel her For eks her https://bereglede.no/produktkategori/for-mor/toybind/?gclid=Cj0KCQjw5uWGBhCTARIsAL70sLIKPQizt4P65OOock7N49tJQu2CPd9v-x6VQ_ifCpSxHsFrWiElE0MaAgIHEALw_wcB Og her: https://www.hattifnatti.no/produkt/toybind-23-cm-3/ Kjøpte fra en tredje butikk også, men ikke så fornøyd med den, da det ikke lå noe stabilt. Men disse i linkene her lå helt i ro akkurat som vanlig bind. Du bør kjøpe en våtpose også, så de kan oppbevares i fram til vask. En liten du kan ha med deg, en litt større som kan være grei å ha hjemme. En liten holder i første omgang til du finner ut om det er noe du vil fortsette med. Anonymkode: 6d8e9...051 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #14 Del Skrevet 28. juni 2021 Og så bare pass på at det står bind, og ikke truseinnlegg, hvis du skal ha skikkelige bind. Kan se ut som første linken er utsolgt, for de hadde både dagbind og nattbind når jeg bestilte. Anonymkode: 6d8e9...051 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå