Gå til innhold

Lucinda Riley - vil de syv søstre bli ferdigstilt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tragisk at hun skulle dø så ung, og ikke minst de plagene hun har hatt. Min absolutte favorittforfatter. Tror dere det blir publisert noe mer av henne?

Anonymkode: 38094...31b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: a3cef...ff2

Skrevet

Hun har laget klar råmaterialet til boken, jeg tror familien kommer til å sørge for å få den ferdigstilt som en hyllest til henne og hennes verk. Utrolig trist at kreften tok henne, der har vi mistet en person som bidro til mye leseglede rundt om i hele verden💔

For ei sterk dame, hun stod på til det aller siste og dikterte bøker til og med fra sykesengen! 

• Liker 3
Skrevet

Jeg kjente på blandende følelser når jeg leste siste boken, men samtidig så glad for at det kommer en bok til neste år. Historiene er jo absolutt ikke over. Sjokket var desto større i går når jeg leste hun var død. For et fantastisk menneske som må ha vært så syk, så dårlig og visst hvilken vei det gikk, og likevel nok en gang klart å levere en fantastisk bok. Litteraturen er blitt fattigere uten hun.

AnonymBruker
Skrevet

Kom hun ikke med siste boken nå? 

Anonymkode: a995c...08e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun holdt på med en siste i serien. Den handler om Pa Salt, og skulle utgis i 2022

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Det skulle vært siste boken, men så fikk hun visst ikke plass til hele historien så da ble alle avsløringene flyttet til en ny bok 8. 

Anonymkode: b0e99...e35

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det skulle vært siste boken, men så fikk hun visst ikke plass til hele historien så da ble alle avsløringene flyttet til en ny bok 8. 

Anonymkode: b0e99...e35

Ja. Også svaret på hva som faktisk skjer med den savnede søsteren. Hun dukker ikke opp før i bok nr 8

Skrevet

Holder på å lese "Den savnede søsteren nå". Håper virkelig de får gjort ferdig bok 8 for å minne henne og slik at vi også får historien om Pa Salt.

Har virkelig kost meg serien, den ga meg leselysten tilbake. 

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...