AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #1 Skrevet 12. juni 2021 Har hatt det noen ganger og de jeg da har møtt har tenkt mest på seg selv og ikke på min nytelse. Er det dere erfaring og? Og en tøm følelse etterpå. Dersom folk tenker på sex som et måltid og ikke tenker mer på det etterpå. Litt sånn bruk og kast. Er positivt? Kaldt og kynisk opplegg. Hadde en tro på at det gikk ann å ha sex selvom man er singel på en verdig måte, men tror jeg må si at det stemmer ikke. Ellet har jeg vært uheldig? Anonymkode: f2a22...6ec
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #2 Skrevet 12. juni 2021 Når man ligger med fremmede er det vel nokså normalt at man ikke er genuint opptatt av den fremmedes nytelse. Det sier seg nesten selv. Hensikten er jo å selv få sex. Man bryr seg om den man er glad i, ikke tilfeldige ukjente. Anonymkode: aea0f...ff2 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #3 Skrevet 12. juni 2021 Nei. Du har bare opplevd hvordan sex uten kjærlighet virker. Kaldt og kynisk. kroppen er mer enn det fysiske. Seksualitetens begrensninger ligger nettopp her fordi kroppen og sjelen inneholder dypere psykologiske mekanismer av sårbare følelser som kan skades og som aldri lar seg tilfredstilles av pirrende samleier alene uten at kjærlighet er involvert. Anonymkode: 484ff...8a3 2
herzeleid Skrevet 12. juni 2021 #4 Skrevet 12. juni 2021 Det er klart at sex med en person der en ikke har noen følelser for hverandre og der ens eneste funksjon for den andre er lettvint tilgang til en annen kropp gjerne vil fortone seg annerledes enn når det er gjensidig sterke følelser, en bryr seg om hverandre og er der også etter seansen er over. Mange, kanskje særlig menn, synes førstnevnte er helt greit mens det virker som en del, kanskje særlig kvinner, går inn i slike relasjoner med en forventning om noe mer. Da er jeg redd en vil bli skuffet og risikerer å få sitt forhold til sex og forhold skadet. 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #5 Skrevet 12. juni 2021 Jeg har vel vært dum og naiv og trodd at det kunne bli bra. Har for mye følelser og er blitt veldig skuffet etterpå. Så bør styre unna dette. Hører gjerne flere erfaringer her. Anonymkode: f2a22...6ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå