Gå til innhold

NRK og seksualopplysning

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

NRK føler at de har et ansvar for å opplyse oss om hvordan sex foregår. Herlige par og bilder. Men lite ny informasjon https://www.nrk.no/spesial/sexguide

Anonymkode: 851e1...770

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tragisk side, folk klarer vel å tenke selv.

Anonymkode: 3e500...9db

• Liker 3
Skrevet

Oversikten er for så vidt grei nok, men navnene er jo det mest komiske her. "Labbetuss" og "Frosken" :laugh: Og hvem kaller vel bakfra/doggy for "hundestillingen"?!

• Liker 3
Skrevet

Tenker at her har NRK tatt sitt samfunnsansvar helt ut. En pedgogoisk fremstilling uten at på noen måte vekke erotisk fantasi.  Og så skal de ha terningkast seks ( ikke sex) for navnene. Men godt framstilt, så blir det opp til den enkelte å følge opp ;) 

• Liker 2
Skrevet

Var ingen av bildene som kom overraskende på meg, for å si det slik - men herlighet FOR noen navn 🤣

AnonymBruker
Skrevet

Ooh, man kan filtrere resultatene! Hvor var denne guiden da jeg var høygravid og ultrakåt?😆

Anonymkode: 21a61...63b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mest imponert over de som løfter og bærer hverandre. Bare WOW!

Anonymkode: 851e1...770

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er fint at det er litt forskjellige kropper avbildet i guiden :)

Anonymkode: 21a61...63b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dette var en flott oversikt, kreative navn, og flotte folk i ulike varianter 😃

Anonymkode: 1dcae...208

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Denne siden kunne NRK spart seg for. Mennesker har funnet vidunderlige måter å ha sex på i flere tusen år. Vi trengte virkelig ikke denne siden. Ihvertfall ikke i dag hvor vi allerede får store overdoser på tema sex. Det er bare å søke sexstillinger på nett, så hadde vi funnet det vi lette etter. Både følsom vaniljesex og mer lekne utgaver.

Sånn forøvrig var denne guiden elendig fremstilt i tillegg. Et par ømme og naturlig fremstilte scener. Særlig av jentesexen. Men stusset over at noen av de mest ubehagelige stillingene ofte går igjen under alle tema.
Som feks stillingen Labbetuss😳🙄 Sikkert morsomt å prøve ‘for gøy’ et par sekund. Men jeg er nesten garantert sikker på at INGEN kvinner klarer å nyte sexen, eller IHVERTFALL ikke komme i denne stillingen. Da skal en være temmelig godt (yoga)trent. Selv hadde jeg nok besvimt i det jeg  reiste meg etter 2 min i denne stillingen😆🙈

Anonymkode: 6194c...4eb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Stående munnfull. Onani onana... 🙈

Anonymkode: 9f9d7...e08

• Liker 1
Skrevet

Syns sette var et fint initiativ. 🙂 Jeg liker at man kan bruke filter for å finne bilder og stillinger som er relevant for ens egen preferanser. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det var flotte bilder, godt illustrert og nydelige personer. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...