Gå til innhold

Hundebarnehage for valp i Kristiansand?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jegersberg gård og Kitas fristed har visst begge sluttet.
Er det noen som vet om noe annet tilbud eller har andre tips? Jeg har sjekket private hundeluftere men syntes 200kr dagen/turen er mye da det blir over 4000kr pr mnd. Trenger pass til valp på 4 mnd til han blir ca 1 år.

Anonymkode: 55831...36b

Skrevet

Ville for alt i verden unngått barnehage til hund. Den vil bli overstimulert og muligens ende opp med å bli ekstremt stresset. Hvis det er umulig å få en en til en-passer, ville jeg sjekket hvordan steder tilrettelegger for at hunden får være alene, får mulighet til å roe seg ned etc. En valp som konstant er omgitt av andre hunder vil bli ekstremt stresset, og dette kan føre til et lass av atferdsproblemer. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser den❤️ Det beste hadde vært om noen kunne ha kommet innom to ganger dagen i starten og vært her en halvtimes tid og luftet han litt, og etterhvert kun én gang om dagen. Har vurdert å spørre på en lokal fb-side men er litt usikker på å ha en fremmed person hjemme hos meg... Mulig bare jeg som er paranoid her...?

Anonymkode: 55831...36b

Skrevet

Jeg vurderer også å ha en hundelufter til valpen jeg henter om kort tid, men som deg er jeg usikker på det å ha en fremmed person hjemme hos meg, samtidig som jeg ikke veit hvordan det gjøres i praksis. Bor i blokk, så da må hundelufter få nøkkel. Har lastet ned en app som heter Rover, hvor man kan finne mennesker i nærheten som tilbyr forskjellige tjenester til husdyr, feks hundelufting, pass osv. Der legger folk igjen kommentarer og erfaringer, så jeg føler det er sikrere enn en random fra Facebook 😬

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...