Gå til innhold

Tror du kvinner ser på menn som hester litti grann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker utifra å domenere en person, av å ha kontroll.

Ikke at jeg sier det er 100% ille. Det å bli simp 100% er ille om det ødelegger livskvaliteten.

Men det å være grei nok til at begge lever greit, tror det er ideale iallfall. Men alltids noe jeg tenker, siden endel damer er hestefolk. Og er en slags form for hva man kan kalle. Makt dominanse prat hvis det gir mening.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Bummelong skrev (1 minutt siden):

Ikke at jeg sier det er 100% ille. Det å bli simp 100% er ille om det ødelegger livskvaliteten.

Men det å være grei nok til at begge lever greit, tror det er ideale iallfall. Men alltids noe jeg tenker, siden endel damer er hestefolk. Og er en slags form for hva man kan kalle. Makt dominanse prat hvis det gir mening.

Tror alle mennesker bruker andre som "nytteredskaper", med mindre de står opp for seg selv. Unntak av utviklingshemmede,  osv. Men de brukes vel også som nytteredskap, i form av at de gir dem så mye tilbake i form av kos, eller noe.  

Anonymkode: 71c5f...174

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hester?

Anonymkode: cacb3...477

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror alle mennesker bruker andre som "nytteredskaper", med mindre de står opp for seg selv. Unntak av utviklingshemmede,  osv. Men de brukes vel også som nytteredskap, i form av at de gir dem så mye tilbake i form av kos, eller noe.  

Anonymkode: 71c5f...174

Tror å være nytteredskap er ok så lenge du ikke overstiger personen til mishandling hvis det gir mening. Men hesteanalogien gir mening på en måte. Ikke at det nødvendigvis er dårlig analogi. Fordi menn har en tendens til å bli mer temmet desto mer nermere du er en jente du liker :)

Skrevet

Vrinsk og knegg.

• Liker 2
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden):

Vrinsk og knegg.

Neeeeeeigh

AnonymBruker
Skrevet
Bummelong skrev (21 minutter siden):

Jeg slutter aldri å la meg sjokkere av hvor ekstremt dårlig formuleringsevne enkelte har. Alt er feil med dette innlegget. Og hvorfor har du et punktum etter ordet "kalle" og "Makt"?

Anonymkode: f65b0...188

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg slutter aldri å la meg sjokkere av hvor ekstremt dårlig formuleringsevne enkelte har. Alt er feil med dette innlegget. Og hvorfor har du et punktum etter ordet "kalle" og "Makt"?

Lurer jeg på også. Jeg forsto ingenting av innlegget.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Husker du faren i Lasse og Geir. Han forståd dem heller ikke. Og han var en voldelig person : (
5:01 - 5:20

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Da har du aldri jobbet i skole og med barn/ungdom! Det er ganske mange prosent som er ordblind, har lese og skrivevansker og dysleksi. Kanskje noe å tenke på før du skriver noe så idiotisk?!

Anonymkode: 1a363...517

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Som dyslektiker kan jeg ambefale folk å lese gjennom hva de skriver, før de poster teksten. 

At dama kaller meg hesten i seksuelle settinger kan nok skyldes andre ting enn at hun liker å ri meg. 

Hingsten.

Anonymkode: 78d0d...acf

AnonymBruker
Skrevet
Bummelong skrev (På 12.6.2021 den 7.47):

Git absolutt ikke noe mening..........du er sannsyligvis en forstyrret bonde som driver med hester......

Anonymkode: e4b58...6bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er litt enig. Menn liker å dominere/bestemme over sin kjære!

Anonymkode: ec0e6...7ab

Skrevet

Damer liker å se på menn som gris. Altså en betalende gris. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...