Gå til innhold

Sover dere med bh?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sover aldri med BH, den er jo litt stram rundt livet. Og føles klumpete å sove i.

Unntaket da jeg var gravid, da måtte jeg kjøpe meg spileløse amme-bh i første trimester for å bruke om natta. Brystene var så ømme, det gjorde så vondt når de dultet borti hverandre om natta at jeg våknet av det.

Anonymkode: edbbd...a33

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er ekkelt siden man gnikker både ræva og fitta nedi lakenet...og det er bakterier der, særlig i ræva , om du vil eller ei. 

Anonymkode: a95cb...7d5

Så spennende rumpe du har da hvor rumpehullet og sidene mellom skinka kommer nedi madrassen. 

Anonymkode: 24fa8...976

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Er ekkelt siden man gnikker både ræva og fitta nedi lakenet...og det er bakterier der, særlig i ræva , om du vil eller ei. 

Hva slags hygiene, og sovestillinger, har du egentlig? 

Anonymkode: 2179b...65e

• Liker 3
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Sover aldri med BH, den er jo litt stram rundt livet. Og føles klumpete å sove i.

Unntaket da jeg var gravid, da måtte jeg kjøpe meg spileløse amme-bh i første trimester for å bruke om natta. Brystene var så ømme, det gjorde så vondt når de dultet borti hverandre om natta at jeg våknet av det.

Anonymkode: edbbd...a33

Hvorfor har du bh'n rundt livet? 

Anonymkode: de89c...64d

Annonse

AnonymBruker
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Men, det er jo deres laken som de vasker selv, og som du mest sannsynligvis aldri kommer til å være borti. Hvorfor bry deg? Dessuten, hvordan sover du? Er du inntullet i lakenet og har det klint inn i rumpe og vulva, elle ligger du de fleste andre, med det lagt på sengen?

Anonymkode: da992...b90

• Liker 1
AnonymBruker

Jeg sover ikke med bh, men kunne gjort det om jeg brukte de spileløse jeg har av typen:

https://www.lindex.com/no/p/7984062-9511-lilla-myk-somlos-bh?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=surfaces-across-google&gclid=CjwKCAjwtpGGBhBJEiwAyRZX2oXhbhkH-utx0g8TXhAuGxcK0WGL4MsfkRMM3N-4ps_2Jb00xD6PzhoCcwkQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Behagelig å ha på. Men jeg liker også å ha «fri» når jeg sover 😄

Anonymkode: e2be6...c77

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Det er mine egne bakterier det er snakk om. Betyr ikke noe om jeg får de på meg. Lakenet vaskes. Ikke minst skal det litt til for å gnikke vulva og området mellom skinkene ned mot lakenet.

Vulva har godt av å puste fritt, kan bl.a. virke godt på å hindre soppinfeksjoner :) 

Anonymkode: e2be6...c77

AnonymBruker

Jeg liker faktisk best å sove fullt påkledd og med bh, truse og alt 😅

Går med bh stort sett døgnet rundt. Og sover i ullstilongs og genser/ t-skjorte. Om sommeren blir ullstilongsen byttet ut med joggebukse.

Får fnatt av å ligge uten klær og fryser selv om det er varmt i rommet. Har tykk dyne 🙂

Anonymkode: d5390...446

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...