AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #1 Del Skrevet 12. juni 2021 Jeg fordrar ikke bh og så fort jeg kommer hjem tar jeg den av og det føles så deilig. Snakket med ei venninne her om dagen og hun sa at hun sover med bh til og med 😱 Det skjønner jeg ikke. Hun er alltid i bh. Det kan umulig være bra at både puppene og skuldrene aldri får slappe av. Hvordan er det hos dere? Anonymkode: fa119...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 12. juni 2021 #2 Del Skrevet 12. juni 2021 Sover uten bh, men har den på fra morgen til kveld, kan ikke gå uten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bttb Skrevet 12. juni 2021 #3 Del Skrevet 12. juni 2021 Jeg klarer fint å finne komfortable BH-er. Da det jeg heller ikke problemet med å sove med de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #4 Del Skrevet 12. juni 2021 Jeg bruker sports-BH døgnet rundt. Anonymkode: 9ba6f...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #5 Del Skrevet 12. juni 2021 bttb skrev (1 minutt siden): Jeg klarer fint å finne komfortable BH-er. Da det jeg heller ikke problemet med å sove med de. Men å sove med bh, det er jo ikke bra. De må jo få litt fri 😁 Har ikke noe med hvor komfortabel bh’en er. Anonymkode: fa119...e8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #6 Del Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg bruker sports-BH døgnet rundt. Anonymkode: 9ba6f...2b6 Sliter med å finne god sportsbh. Hvilke bruker du? Anonymkode: fa119...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #7 Del Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men å sove med bh, det er jo ikke bra. De må jo få litt fri 😁 Har ikke noe med hvor komfortabel bh’en er. Anonymkode: fa119...e8d Jeg skjønner ikke hvorfor de må få fri? Fri fra hva? Sover du uten truse også? Er det like dumt å sove med singlet? Huden må få fri? Anonymkode: 76352...6b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #8 Del Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor de må få fri? Fri fra hva? Sover du uten truse også? Er det like dumt å sove med singlet? Huden må få fri? Anonymkode: 76352...6b5 Ikke den du sitrer, men jeg sover naken, ja. Ingenting er som å komme hjem, ta av seg BH og legge seg i sengen naken. Helt forferdelig, synes jeg, å sove med klær eller truse. Anonymkode: cc715...de3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 12. juni 2021 #9 Del Skrevet 12. juni 2021 22 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skjønner ikke hvorfor de må få fri? Fri fra hva? Sover du uten truse også? Huden må få fri? Anonymkode: 76352...6b5 Jeg sover uten bh og har gjort det hele livet. Jeg sover også av og til uten truse. Huden er et organ som har godt av å få puste Quote Jeg vil råde deg å sove uten BH uansett puppestørrelse, fordi huden under BH'en trenger å få luft. https://www.ung.no/oss/kropp/pubertet/amp/367497.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #10 Del Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor de må få fri? Fri fra hva? Sover du uten truse også? Er det like dumt å sove med singlet? Huden må få fri? Anonymkode: 76352...6b5 Både puppene og skuldrene trenger litt fri. Jeg sover ikke uten truse, men sover i singlet. Anonymkode: fa119...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #11 Del Skrevet 12. juni 2021 Sover naken eller i kun truse... Når jeg er hjemme tar jeg av meg bh, tar på meg en t-skjorte og joggebukse. Anonymkode: e9555...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #12 Del Skrevet 12. juni 2021 28 minutter siden, AnonymBruker said: Sliter med å finne god sportsbh. Hvilke bruker du? Anonymkode: fa119...e8d Jeg bruker myke BHer som gir lett støtte. Har små pupper. Liker godt disse: https://cubus.com/no/p/mika-bralette-spilelos-bh-hvit-undertoy-bh-dame/7247900_F900 https://cubus.com/no/p/rachel-bh-topp-hvit-undertoy-bh-dame/7251634_F900 Anonymkode: 9ba6f...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 12. juni 2021 #13 Del Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ikke den du sitrer, men jeg sover naken, ja. Ingenting er som å komme hjem, ta av seg BH og legge seg i sengen naken. Helt forferdelig, synes jeg, å sove med klær eller truse. Anonymkode: cc715...de3 Enig med deg. Jeg sover også naken. Truse og bh er forferdelig hemmende og jeg får ikke sove hvis jeg skulle ligge med undertøy eller noe annet på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #14 Del Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg fordrar ikke bh og så fort jeg kommer hjem tar jeg den av og det føles så deilig. Snakket med ei venninne her om dagen og hun sa at hun sover med bh til og med 😱 Det skjønner jeg ikke. Hun er alltid i bh. Det kan umulig være bra at både puppene og skuldrene aldri får slappe av. Hvordan er det hos dere? Anonymkode: fa119...e8d Bruker sjelden bh, ser ikke poenget. Tar av og til på om jeg vil at puppene skal se større ut eller at det passer finere med bh under noen topper/bluser Etter jeg slutta med bh for noen år siden så ble puppene mine mye finere og fastere. Før brukte jeg bh hele tiden, sov også med det noen ganger. Sånn var det i 10 år. Hadde slappe pupper, likte dem ikke. Vet ikke hvorfor jeg slutta med bh, tror det var pga psoriasis på ryggen og noe ryggproblemer. Vel, var like greit, nå er ivertfall puppene mine finere og jeg elsker dem! Så tror bh gjør at muskulaturen blir mer slapp ved bruk av bh Anonymkode: a95cb...7d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #15 Del Skrevet 12. juni 2021 Jeg sover naken om jeg er hjemme eller i sengetøy jeg vasker selv. Har truse på hos andre. Anonymkode: 879a9...3a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #16 Del Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sover naken eller i kun truse... Når jeg er hjemme tar jeg av meg bh, tar på meg en t-skjorte og joggebukse. Anonymkode: e9555...9e0 Er så kvalmt når folk sover helt naken... Anonymkode: a95cb...7d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #17 Del Skrevet 12. juni 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er så kvalmt når folk sover helt naken... Anonymkode: a95cb...7d5 Hvorfor det egentlig? Sover du i alle sengene rundt om? Anonymkode: da992...b90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #18 Del Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor de må få fri? Fri fra hva? Sover du uten truse også? Er det like dumt å sove med singlet? Huden må få fri? Anonymkode: 76352...6b5 Puppene blir jo holdt på plass av en bh. Da er det deilig å bare la puppene henge fritt (i den grad de henger). Jeg bruker ikke truse for å holde klitoris eller kjønnslepper på plass. Kjenner ikke store forskjellen på om jeg har truse på eller ikke. Anonymkode: 4668a...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #19 Del Skrevet 12. juni 2021 Sover uten. Men har lest at om man har et visst volum er det mer komfortabelt å sove med, og det gjør at de "holder seg på plass" lengre. Men synes virkelig ikke BH er et ubehagelig plagg. Da må man jo ha veldig dårlig passform, feil størrelse, eller noe? Anonymkode: 2179b...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #20 Del Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor det egentlig? Sover du i alle sengene rundt om? Anonymkode: da992...b90 Er ekkelt siden man gnikker både ræva og fitta nedi lakenet...og det er bakterier der, særlig i ræva , om du vil eller ei. Anonymkode: a95cb...7d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå