Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har erfaring med surrogati? Jeg kunne tenke meg og spørre søsteren min. Men ikke noe vits og ta opp tema (som er veldig spesielt - også siden vi ikke har sånn "bestfriends" forhold).  Hvis folk har dårlige erfaringer eller det ikke er lovlig f.eks? ?? 🤷‍♀️

Er 37 år, vært samboer med typen i snart 7 år. Kan ikke bære frem barn pga omfattende ryggplager. (6 operasjoner)  Har egentlig skjønt en god stund hvilken vei det har gått - men nå har vi fått bekreftet fra ryggspesialiasten på Rikshospitalet, at vi bare må legge helt fra oss ønsket om barn.

Endret av Liis
Legge til tekst.
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke putt det på søsteren din. Ingen burde ha erfaring med dette, da det er ulovlig i Norge. Og om du i det hele tatt liker søsteren din, ikke spør. 
Adopter om du vil ha barn. 

Anonymkode: c8927...902

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Surrogati er ikke tillat i Norge så det har ikke noe for seg å ta det opp med søsteren din.

Jeg har to søsken som står meg veldig nær (selv om vi i hverdagen har lite kontakt og bor på hver vår kant av landet). Hadde det vært tillatt og en av dem hadde hatt behov for hjelp hadde jeg gjort det.

Anonymkode: 6d61f...dcf

• Liker 1
Skrevet

Takk for innspill. 💞 Vi er veldig i tenkeboksen på hva vi skal gjøre. Vi er jo snart 40 begge to. Og adopsjon kan ta laaaang tid. Og jeg sliter jo som sagt med helsen. Så greier jeg og ta vare på et barn, slik jeg ønsker? (Jeg elsker barn, og har ønsket meg barn siden jeg var 16 år, og det har aldri gitt seg.) Men jeg har ikke funnet rett person før som 30-åring. Men jeg har hatt tre store ryggoperasjoner på disse årene, noe som har gjort at ønsket vårt har blitt sabotert gang på gang. I tillegg til at jeg etter operasjonen for 2 år siden våknet opp med en nerveskade og var blitt lam i beina. 😳😳 Men etter nye operasjoner og hardtrening med fysioterapeut, er venstre bein blitt helt bra. Men høyre bein henger etter. 😔 Så vi har lagt planene på is... men så dukker jo ønsket og savnet opp innimellom. Vanskelig å ta en avgjørelse. 😥

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...