Gå til innhold

Fortell om en by du har vært i i Spania som du likte godt.

Thomasine

Anbefalte innlegg

Jeg må fortsette drømmene mine om utenlands-ferie igjen.

Trenger tips til byer i Spania for en jentetur.

Ikke en av de store (Barcelona, Madrid), ei heller de typiske stedene hvor det "bare" er nordmenn (Benidorm, Malaga).

Gjerne en mindre kjent by, men det må være mulighet for shopping, severdigheter og god mat. ;) 

Fortell om en perle du har vært i. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Thomasine skrev (1 minutt siden):

Jeg må fortsette drømmene mine om utenlands-ferie igjen.

Trenger tips til byer i Spania for en jentetur.

Ikke en av de store (Barcelona, Madrid), ei heller de typiske stedene hvor det "bare" er nordmenn (Benidorm, Malaga).

Gjerne en mindre kjent by, men det må være mulighet for shopping, severdigheter og god mat. ;) 

Fortell om en perle du har vært i. :) 

Fuengirola. Ca 20 min unna Malaga. Ikke for stort, ikke for lite. Får det meste der av det du nevner, bla et kjempestort kjøpesenter, en fantastisk fin dyrepark midt i byen som man MÅ oppleve, masse forskjellig av restauranter, barer og utesteder. Badestranden der er en av Spanias lengste og beste! 

Anonymkode: b853a...fe3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sevilla!! Evnt Cordoba. Sevilla var en nydelig by, flott arkitektur og mye shopping og god mat. Absolutt verdt et besøk 😍

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Granada og Órgiva står nok høyest på lista ;) ellers er det litt hipp(ie) som happ. Omtrent alle småbyene fra Valencia til Malaga er fine, Sevilla også, men i det området ville jeg heler dratt mot sjøen og Cadiz. Også kult å dra til Santiago de compostela og La Coruna, da kan man egentlig besøke Porto i Portugal på samme tur om man vil. 

Anonymkode: 0ea5d...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ikke akkurat et sted å være lenge, men en utrolig flott by: Cartagena, litt sør for Torrevieja. Utrolig vakkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

San Sebastian er helt fantastisk. 

Anonymkode: 6433a...9c0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

San Sebastian er helt fantastisk. 

Anonymkode: 6433a...9c0

Støtter dette. ELSKET byen. Baskerne har sin egen måte å gjøre ting på. Den ligger nord-vest og har fantastiske strender og pintxos. Jeg tror faktisk det er den byen i verden som har flest restauranter med Michelin-stjerner sammen med Tokyo og det bærer kvaliteten på barer og restauranter preg av. Fantastisk gamleby å vandre rundt i. Et av de beste stedene jeg har feriert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Barcelona er favoritten, men siden du vil ha mindre byer så underskriver jeg også på Cordoba. Cadaques var også fint, og kjøreturen dit fra Barcelona var fin.

Anonymkode: 26115...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det ble Barcelona.
De andre ville dit!

Neste tur blir til et av stedene dere har nevnt. 😃👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du allerede har booket til Barcelona. Fin den! Men velg noe annet neste gang da 😉

Har bodd i Spania over flere år og favorittene er Sevilla, Ronda, La Duquesa, San Sebastian, Cadiz🥰 og Marbella (men like "kjent" som Barcelona)... 

God tur når den tid kommer! 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...