Gå til innhold

Noen som har spart seg til ekteskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har giftet seg uten å ha hatt sex med sin utkårede? Var det verdt å vente på? Gikk det av seg selv første gang, eller tok det tid å finne ut av ting?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nei jeg sparte  meg ikke.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, har ikke spart den vakre blomsten min til den evig vakre ridderen nei. 

Anonymkode: 4e5e3...353

• Liker 3
Skrevet

Spart? Du klarer aldri å slite ut kjønnsorganet, selv etter en milliard ut og inn er hun like fin🙈

• Liker 5
Skrevet

Siden jeg ikke skal gifte meg. Nei 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men husk det er ditt valg hva du gjør. Realistiske forventninger er at det er litt klønette men likevel greit i starten, så bygger det seg opp. Les gjerne sexolog sider, der er de mest seroøse sidene tenker jeg. Lykke til ❤️

Anonymkode: 2217f...f39

• Liker 4
Skrevet

Gidder ikke gifte meg. Dessuten er "utkårede" personer noe som hører fortiden til. Sånn er det. 

• Liker 4
Skrevet

Nei. Siden det å ikke spare meg er det som gjorde meg bevisst på at det seksuelle også er et felt man må passe sammen angående- at sex ikke bare er sex uansett, men noe mennesker er svært ulike angående- så er jeg svært glad for at jeg ikke sparte meg.

Det har nok spart meg for mye, når jeg først giftet meg, med en jeg passet sammen med seksuelt også. 

Det er en romantisk tanke på en måte, og hadde sex vært sex- det samme med hvem som helst bare det var følelser- så hadde det ikke vært så ulurt som det faktisk er. Bare romantisk. 

• Liker 3
Skrevet

Nei, jeg sparte meg ikke. På lik linje som du prøvekjører en bil eller sjekker ett hus nøye før du kjøper.

• Liker 4
Skrevet
Trolltunge skrev (2 timer siden):

Nei. Siden det å ikke spare meg er det som gjorde meg bevisst på at det seksuelle også er et felt man må passe sammen angående- at sex ikke bare er sex uansett, men noe mennesker er svært ulike angående- så er jeg svært glad for at jeg ikke sparte meg.

La oss si at du hadde giftet deg med noen du ikke passer sammen med. Tror du at dere hadde klart å jobbe frem et ok sexliv over tid? Tvinge seg selv til å passe sammen liksom?

• Liker 1
Skrevet
Blomsterpotta skrev (2 timer siden):

Nei, jeg sparte meg ikke. På lik linje som du prøvekjører en bil eller sjekker ett hus nøye før du kjøper.

Om du kjøper en bil du er misfornøyd med, vil fortsatt bilen kunne frakte deg fra A til B. Kunne du levd med den bilen og lært den å kjenne, eller hadde du byttet bil etter første tur?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonymgrytevott skrev (20 minutter siden):

Kunne du levd med den bilen og lært den å kjenne, eller hadde du byttet bil etter første tur?

Det kom jo helt an på hvor misfornøyd jeg var med bilen. Dersom alt ved bilen egentlig føltes feil, utenom det at den så vidt kunne fraktet meg dra A til B, hadde den garantert blitt byttet ut.

Anonymkode: fde2f...f33

• Liker 2
Skrevet
Anonymgrytevott skrev (8 timer siden):

Er det noen her som har giftet seg uten å ha hatt sex med sin utkårede? Var det verdt å vente på? Gikk det av seg selv første gang, eller tok det tid å finne ut av ting?

Jepp. 👍

«Spart seg» synes jeg er et litt rart uttrykk, men jeg synes absolutt det var verd å vente. Første gang var trygt og godt, men ikke fyrverkeri for min del. Han syntes det var topp. Etterhvert har det blitt masse fyrverkeri for begge. 💜

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Klart en sparer seg til ekteskapet. 

Dette på tross av hovne slappe baller. 

Mann i 50 årene.

Anonymkode: 684ab...491

Skrevet
Anonymgrytevott skrev (4 timer siden):

Om du kjøper en bil du er misfornøyd med, vil fortsatt bilen kunne frakte deg fra A til B. Kunne du levd med den bilen og lært den å kjenne, eller hadde du byttet bil etter første tur?

Jeg hadde ikke kjøpt en bil jeg ikke var 100% fornøyd med. For meg er bil mer enn å kjøre meg fra A til B

AnonymBruker
Skrevet

Nei takk du.

Anonymkode: bb418...584

AnonymBruker
Skrevet

Folk siden 60 tallet tror ikke noe på det. Så tvilsomt

Anonymkode: ff603...38b

AnonymBruker
Skrevet

Sparte meg ikke til ekteskapet, men har kun hatt sex med han jeg er gift med. Hadde aldri turt å gifte meg uten å ha hatt sex med vedkommende først, for det er en stor del av det å bli godt kjent med hverandre. Det finnes jo en mellomting mellom å ligge ukritisk rundt og det å spare seg til ekteskapet.

Anonymkode: 64fbf...66e

• Liker 2
Skrevet
Anonymgrytevott skrev (6 timer siden):

La oss si at du hadde giftet deg med noen du ikke passer sammen med. Tror du at dere hadde klart å jobbe frem et ok sexliv over tid? Tvinge seg selv til å passe sammen liksom?

Nei. 

Venter man til ekteskapet må man bare krysse fingrene for at man ikke er FOR ulike.

Viser det seg at man er svært ulike er det ikke særlig håp nei. Tenningsmønster, grunnleggende holdninger til sex og behov og forventninger er i stor grad som det er hos mennesker. Kan jobbes litt med, men  kan ikke endres veldig. Så er man veldig forskjellige...

Jeg brekker meg av plukkfisk. Om det var eneste mat jeg fikk resten av livet hadde jeg selvsagt likevel måtte tvinge det i meg, og prøve å holde ut. Jeg hadde kanskje vendt meg til det etterhvert også. Det hadde likevel vært et veldig kjipt kosthold for min del, og jeg hadde savnet og drømt om annen mat.  Ikke vært særlig happy.

Omtrent slik, om man ikke passer sammen. Det kan bli veldig feil, for folk er like forskjellige angående sex som hvordan mennesker tenker ulikt ellers. Det er virkelig ikke bare en penis inn og ut av en vagina. Nærmere 90% av seksualiteten vår sitter i hodet, og vi har svært ulike hoder. Mye av seksualiteten vår er også ferdig formet og fastsatt lenge før vi begynner å ha sex . 

Som nevnt, jeg synes det er en litt romantisk idé. Etter min erfaring er jeg likevel svært glad for at jeg ikke giftet meg før jeg visste at det seksuelle også klaffer. Det har ikke alltid gjort det. Jeg har opplevd at det var for dårlig match til å kunne få det bra begge to, og jeg har til og med opplevd at det var fullstendig og fatalt umiddelbart krasj. Ikke vits i å engang forsøke videre. 

AnonymBruker
Skrevet
Anonymgrytevott skrev (På 12.6.2021 den 0.24):

Jeg er i dag 82 år og på min tid SKULLE man spare seg til byllupsnatten. Vi lurte oss riktignok til noen kyss bak samfunnshuset men der gikk grensen.Ved 1 anledning så jeg tissen hans da ha urinerte og ble forskrekket fordi den var stor,hadde jo bare lillebroren min på sammenligne med......bryllupsnatten gikk greit, ikke spessielt deilig men spennende, ble bedre med årene og i dag har vi det fantastisk sammen seksuelt.

Anonymkode: 0f127...e1e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...