Gå til innhold

Kjøre 9 timer med 9 mnd baby?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt å kjøre på morgenen, gjerne i 7-8 tiden. Blir døgnrytme til baby tullete da han sover mye i bil? Hvordan blir dette? Kjenner jeg gruer meg 

Anonymkode: c3884...a76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ødela aldri døgnrytmen til våre barn da vi kjørte langt, selv om de sov nesten hele veien. De sovna kanskje noe senere akkurat den dagen, men rytmen var ikke ødelagt. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Gundaen skrev (1 time siden):

Det ødela aldri døgnrytmen til våre barn da vi kjørte langt, selv om de sov nesten hele veien. De sovna kanskje noe senere akkurat den dagen, men rytmen var ikke ødelagt. 

Signerer denne. Aldri oppleve at rytmen ble ødelagt, annet en akkurat den dagen , og mulig de våkner litt før eller senere dagen etter bare :)

Anonymkode: 9fe23...c13

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bør vel heller tenke mer på all stillesittingen. Vi kjører ikke så lenge med vår 4-åring engang. Finner et koselig sted på veien å overnatte og gjør det til en del av turen. 

Anonymkode: 3b9ea...07b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bør vel heller tenke mer på all stillesittingen. Vi kjører ikke så lenge med vår 4-åring engang. Finner et koselig sted på veien å overnatte og gjør det til en del av turen. 

Anonymkode: 3b9ea...07b

Herregud. En tur på 9 timer går fint. Hvis podden er trass får hun vel leie seg en AirBNB, men EN tur på 9 timer EN gang gjør ingenting. 

Anonymkode: 4bc84...ee9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Husk mange pauser, og god tur😊

Anonymkode: 9ab3c...065

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg reiste til Danmark med en baby på 1 mnd. Det gikk fint det også

Anonymkode: 593e8...647

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...