AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #1 Skrevet 11. juni 2021 Det er vel noen her som har erfaring med peniser, enten som eier eller person med bruksrett.... Jeg har over tid kjent litt smerte i penis når jeg er stiv, litt øm midt inni skaftet rett under hodet. Plutselig en kveld så oppdaget jeg at den hadde endret form ganske markert, fra å være ganske lang og normalt tykk med litt lite hode har den nå blitt tykkere i skaftet og kortere, og med en kraftig knekk oppover med hodet. Det er bare endring i stiv tilstand. Er det vanlig at den endrer seg med årene, jeg er nå omtrent 50, og så plutselig? Anonymkode: 71e3a...fe5
rccolanor Skrevet 11. juni 2021 #2 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vel noen her som har erfaring med peniser, enten som eier eller person med bruksrett.... Jeg har over tid kjent litt smerte i penis når jeg er stiv, litt øm midt inni skaftet rett under hodet. Plutselig en kveld så oppdaget jeg at den hadde endret form ganske markert, fra å være ganske lang og normalt tykk med litt lite hode har den nå blitt tykkere i skaftet og kortere, og med en kraftig knekk oppover med hodet. Det er bare endring i stiv tilstand. Er det vanlig at den endrer seg med årene, jeg er nå omtrent 50, og så plutselig? Anonymkode: 71e3a...fe5 Ikke for å være slem. Men tror 1.pri for deg er å få sjekket ut dette. Legevakten vil ikke snakke med deg om dette, men ring fastlege mandagsmorgen. Får du ikke time samme dag ring legevakta og forklar nøye. Da vil de nok høre. Og husk, google is not your friend på dette. Få hjelp. 4
K.A. Skrevet 11. juni 2021 #3 Skrevet 11. juni 2021 rccolanor skrev (24 minutter siden): Ikke for å være slem. Men tror 1.pri for deg er å få sjekket ut dette. Legevakten vil ikke snakke med deg om dette, men ring fastlege mandagsmorgen. Får du ikke time samme dag ring legevakta og forklar nøye. Da vil de nok høre. Hør, hør! Sitat Og husk, google is not your friend på dette. Få hjelp. Hør, hør, hør!
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #4 Skrevet 11. juni 2021 Sånn knekk er en tilstand som rammer 10% eller noe. Kan gå over, holde seg stabilt, forverres. Det kan opereres om det blir ille. Så det der trenger ikke være noen big deal. Vanlig for menn destod eldre de blir. Jeg husker ikke navnet nå, men samboer fikk denne diagnosen basert på en liten kul i penis. Noen får bare som ham en liten kul, andre knekk osv. Samboer fikk forøvrig beskjed om at det sannsynligvis ikke ville forverres med tanke på at det hadde vært helt likt i 6 mnd. Anonymkode: ccf2c...c62 1
Frekkulf Skrevet 12. juni 2021 #5 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er vel noen her som har erfaring med peniser, enten som eier eller person med bruksrett.... Jeg har over tid kjent litt smerte i penis når jeg er stiv, litt øm midt inni skaftet rett under hodet. Plutselig en kveld så oppdaget jeg at den hadde endret form ganske markert, fra å være ganske lang og normalt tykk med litt lite hode har den nå blitt tykkere i skaftet og kortere, og med en kraftig knekk oppover med hodet. Det er bare endring i stiv tilstand. Er det vanlig at den endrer seg med årene, jeg er nå omtrent 50, og så plutselig? Anonymkode: 71e3a...fe5 Den har ikke fått seg en knekk etter litt for hard bruk? En skade i svamplegemet?
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #7 Skrevet 12. juni 2021 Peyronis fikses på PSH og dikkert flere sykehus. Anonymkode: 5ca6d...287
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #8 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sånn knekk er en tilstand som rammer 10% eller noe. Kan gå over, holde seg stabilt, forverres. Det kan opereres om det blir ille. Så det der trenger ikke være noen big deal. Vanlig for menn destod eldre de blir. Jeg husker ikke navnet nå, men samboer fikk denne diagnosen basert på en liten kul i penis. Noen får bare som ham en liten kul, andre knekk osv. Samboer fikk forøvrig beskjed om at det sannsynligvis ikke ville forverres med tanke på at det hadde vært helt likt i 6 mnd. Anonymkode: ccf2c...c62 Samme skjedde mannen min da han var i slutten av 40-årene. Anonymkode: ef186...fc9
Gjest Acer Skrevet 12. juni 2021 #9 Skrevet 12. juni 2021 (endret) Knekk på penis kan skyldes Peronies sykdom. Oppdaget selv plutseleg for noen år sidan at penis hadde fått seg en knekk, og hvorvidt dette skyldes skade under samleie eller peronies sykdom er uavklart. Meg bekjent er Peronies sykdom ikkje heilt smertefritt. Har forsøkt med Penisstrekk-apperat,men hatt liten virkning bortsett ifra at penis er blitt omlag 2 cm lenger Endret 12. juni 2021 av Skybe
Gjest Acer Skrevet 12. juni 2021 #10 Skrevet 12. juni 2021 Frekkulf skrev (2 timer siden): Den har ikke fått seg en knekk etter litt for hard bruk? En skade i svamplegemet? Fult muleg at penis kan ha fått seg ein knekk i erigrert tilstand under samleie, og det har oppstått ein skade på svampelegemet. Det er fysisk umuleg å stimulere penis mot klitorisen under penitrering / misjonerstilling, utan at penis får ein knekk 😪
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå