AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #1 Skrevet 11. juni 2021 At hun f eks går MomJeans og ikke Skinnyjeans? Anonymkode: ce014...3c6
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2 Skrevet 11. juni 2021 Jeg vet ikke hva som er på moten,så det spiller nok liten rolle. Jeg foretrekker kvinner som kler ser bra.....er det ei som går rundt og surrer i joggebukse,så er hun nok ikke ei jeg ville brukt tid på. Anonymkode: 37059...445 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #3 Skrevet 11. juni 2021 Det viktigste er at hun går med klær hun liker, uavhengig av hva som er på mote. Anonymkode: 08c70...c91 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #4 Skrevet 11. juni 2021 Menn driter generelt langt i mote. Det er noe kvinner belemrer hverandre med. Anonymkode: 67fc1...2ea 6
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #5 Skrevet 11. juni 2021 Samme for meg. Foretrekker at musa ikke lukter for mye. Sist gang jeg rota meg borti en dame med mus som lukta fikk jeg infeksjon i pikken. Så helst en som ikke lukter så mye. Hvordan hun kler seg er irrelevant for hun kommer til å bli naken før eller senere Anonymkode: d1aa5...5da
Illuminatum Skrevet 11. juni 2021 #6 Skrevet 11. juni 2021 Hva er mom bukser? Ikke så viktig at det er mote men stilig er bra 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #7 Skrevet 11. juni 2021 Nei, ikke viktig. Faktisk, helst ikke! Anonymkode: 931d4...fe9
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #9 Skrevet 11. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Samme for meg. Foretrekker at musa ikke lukter for mye. Sist gang jeg rota meg borti en dame med mus som lukta fikk jeg infeksjon i pikken. Så helst en som ikke lukter så mye. Hvordan hun kler seg er irrelevant for hun kommer til å bli naken før eller senere Anonymkode: d1aa5...5da Unnskyld at jeg ler 🙈 hva slags infeksjon fikk du? Rart man ønsker å gå videre med sexen når man kjenner en ekkel lukt, da Anonymkode: eddce...cd6 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #10 Skrevet 11. juni 2021 Jeg fikk et kompliment fra en mann for litt siden, han kommenterte kjolen jeg hadde på meg og sa han syns jeg hadde fin klesstil. Så noen bryr seg nok, jeg ble veldig glad for å høre det 😄 Anonymkode: 2e599...f29
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #11 Skrevet 11. juni 2021 Bruker fremdeles skinny jeans, visste ikke det var ut engang 😂 Anonymkode: eddce...cd6 3
Gjest Hitogdit Skrevet 12. juni 2021 #12 Skrevet 12. juni 2021 For meg er ikke klesstil veldig avgjørende, nei. Ser ikke på det som spesielt viktig.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #13 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Menn driter generelt langt i mote. Det er noe kvinner belemrer hverandre med. Anonymkode: 67fc1...2ea Ja! Jeg liker mystiske kvinner som overlater noe til fantasien. Utover det kan dere kle dere som dere vil for min del, men kle dere sømmelig og for all del, IKKE KLIPP HÅRET KORT! Jenter med guttesveis er sykt turnoff! Anonymkode: 90d67...7e3 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #14 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Unnskyld at jeg ler 🙈 hva slags infeksjon fikk du? Rart man ønsker å gå videre med sexen når man kjenner en ekkel lukt, da Anonymkode: eddce...cd6 Tipper herpes. Mest smittsomme kjønnssykdommen som finnes. Herpesutbrudd kan gi lukt. Bla fordi man er dårligere på rengjøring pga sårene som svir🙈 Og sårene kan lukte i seg selv🥴 Anonymkode: c78b2...eb2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #15 Skrevet 12. juni 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: At hun f eks går MomJeans og ikke Skinnyjeans? Anonymkode: ce014...3c6 Så og si alle menn hater buksemoten som er nå, så vi foretrekker mye heller skinny jeans enn mom jeans Anonymkode: 71a46...d25 2
Jr.Garcon Skrevet 12. juni 2021 #16 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): At hun f eks går MomJeans og ikke Skinnyjeans? Anonymkode: ce014...3c6 N E I !! Mye av det som er på moten i dag ser jo helt sinnsykt ut. Foretrekker en dame som kler seg helt vanlig klassisk feminint / sporty - uten Botox, fillers, silikon og ræv implantat. Hun må også ha EGNE øyenbryn og - i majoritet iallfall - egne tenner 🧐 Jeg blir rett og slett skremt av damer som har sånn sprit-tusj øyenbryn 😐 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #17 Skrevet 12. juni 2021 Jr.Garcon skrev (1 time siden): N E I !! Mye av det som er på moten i dag ser jo helt sinnsykt ut. Foretrekker en dame som kler seg helt vanlig klassisk feminint / sporty - uten Botox, fillers, silikon og ræv implantat. Hun må også ha EGNE øyenbryn og - i majoritet iallfall - egne tenner 🧐 Jeg blir rett og slett skremt av damer som har sånn sprit-tusj øyenbryn 😐 Dagens 😂😂😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: 7d813...604 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #18 Skrevet 12. juni 2021 Det er få menn og kvinner som har øye for stil, passform og farger. Eneste mannen jeg kjenner som har øye for sånt er jevnt over intelligent. Og den intelligensen gjelder også å se hva som fungerer, og ikke. Hva som ser bra ut på en kropp, hvilke farger som passer hud og hår osv. Så nei, men og kvinner flest har ikke peiling på hva som ser bra ut på dem selv og andre. Menn har sine smaker i klær på kvinner og det er viktgist for dem. noen liker at kvinner går med kjoler, andre liker hettegensere osv. Det er viktigere enn mote og hvor bra det passer individet 2 hours ago, Jr.Garcon said: N E I !! Mye av det som er på moten i dag ser jo helt sinnsykt ut. Foretrekker en dame som kler seg helt vanlig klassisk feminint / sporty - uten Botox, fillers, silikon og ræv implantat. Hun må også ha EGNE øyenbryn og - i majoritet iallfall - egne tenner 🧐 Jeg blir rett og slett skremt av damer som har sånn sprit-tusj øyenbryn 😐 Tenker du hadde blitt mer skremt om du visste hvordan det gjennomsnittlige øyebrynet så ut. Mange menn og kvinner har bare ikke pene øyebryn. De er alt for tykke, for tynne, for pistrete, monobryn osv. Nå er jeg ikke fan på påtegna øyebryn, men om du tror ting hadde blitt mye bedre uten, så tenker jeg du ikke er klar over hvor stygge øtebryn kan se ut naturell. Noe som er naturlig når de fleste sminker eller gjør annet med de Anonymkode: d0b00...058 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #19 Skrevet 12. juni 2021 Ellllsker mom jeans. Anonymkode: 050c4...939
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #20 Skrevet 12. juni 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Menn driter generelt langt i mote. Det er noe kvinner belemrer hverandre med. Anonymkode: 67fc1...2ea +1 Anonymkode: c2492...664
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå