Vera Skrevet 11. juni 2021 #1 Skrevet 11. juni 2021 Hos meg: SP Kommer du til å stemme det valgomaten sier? Jeg: Forferdelig usikker! Så usikker tror jeg aldri jeg har vært ved et stortingsvalg. Men, jeg vet at jeg inderlig ønsker et regjeringsskifte. Det som holder meg igjen; Kan SP ta en helomvending og støtte seg til Høyre? Hvis ikke - blir SP en samarbeidspartner til MDG? For meg er det mer aktuelt å spise sure strømper, enn å ha MDG i regjering. Det er også mer aktuelt å drikke klumpete, utgått på dato-melk enn å få Høyre i ny regjering. Hvilket parti tror du kommer til å gjøre et brakvalg? Og hvilket parti ender opp med surleppe? Tror du noen av «småpartiene» som KrF, Venstre, Rødt, MDG kommer under sperregrensen? 4
Lurium Skrevet 11. juni 2021 #2 Skrevet 11. juni 2021 Sp. Er helt komfortabel med det, og har ingen kvaler. 2
UnderCover Skrevet 11. juni 2021 #3 Skrevet 11. juni 2021 (endret) SV først, og AP og FRP på delt andreplass 👌 Endret 11. juni 2021 av UnderCover
Vera Skrevet 11. juni 2021 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2021 UnderCover skrev (39 minutter siden): SV først, og SP og FRP på delt andreplass 👌 Hmm, interessant! SV og Frp står vel milevis fra hverandre. Samme med SP og FrP (SP spiser vel heller sure strømper enn å samarbeide med FrP). 4
UnderCover Skrevet 11. juni 2021 #5 Skrevet 11. juni 2021 Vera skrev (Akkurat nå): Hmm, interessant! SV og Frp står vel milevis fra hverandre. Samme med SP og FrP (SP spiser vel heller sure strømper enn å samarbeide med FrP). Oioi, skrev feil. SP skal være AP 😂 3
Gjest Tamsi Skrevet 11. juni 2021 #6 Skrevet 11. juni 2021 Fikk KRF på førsteplass, og det skjønner jeg ingenting av. Trodde jeg hadde satt meg maksimalt imot hva og si alt de står for. Ikke bevisst selvsagt, men jeg tar generelt stor avstand fra det meste det partiet driver med, iallefall det de uttaler seg om. Godt dette ikke er noen fasit.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. juni 2021 #7 Skrevet 11. juni 2021 SP, FRP, Rødt. Vurdere nå å bli kommunist 😅
Ladyrainicorn Skrevet 11. juni 2021 #8 Skrevet 11. juni 2021 Mdg, V og Ap. Ikke akkurat de partiene jeg føler enighet med 😅
Knoot Skrevet 11. juni 2021 #9 Skrevet 11. juni 2021 (endret) SP, jeg er fornøyd jeg. Endret 11. juni 2021 av Knoot
Ichiko Skrevet 11. juni 2021 #10 Skrevet 11. juni 2021 54 minutter siden, Vera said: For meg er det mer aktuelt å spise sure strømper, enn å ha MDG i regjering. Det er også mer aktuelt å drikke klumpete, utgått på dato-melk enn å få Høyre i ny regjering. Hvor kan jeg signere?! Har ikke tatt valgomat på en stund. Jeg hadde ca. 2/3 samsvar med politikken til SP(samt et mikroparti) ved forrige valg, så jeg havner vel der nå også om jeg prøver.
GammelKaktus Skrevet 11. juni 2021 #11 Skrevet 11. juni 2021 AP 61% Sp 60% FRP 57% 🙄De kommer opp hos meg men det er fordi jeg er for restriktive ordninger når det kommer til innvandring. Stemmer aldri FRP, MDG, KRF eller SV uansett hva som kommer opp. 3
Kniv & gaffel Skrevet 11. juni 2021 #12 Skrevet 11. juni 2021 Fikk SP, AP og KrF. Kommer mest sannsynlig til å stemme SP som jeg har gjort flere ganger tidligere også. Har også stemt på KrF noen ganger, men aldri på AP.
Ullvott Skrevet 11. juni 2021 #13 Skrevet 11. juni 2021 MDG, Ap og V. Jeg er litt overrasket over at det ble MDG på førsteplass. Hadde jeg bodd et sted hvor MDG hadde hatt sjans på stortingsplass ville jeg stemt på dem, men siden de har en snøballs sjanse i helvete i mitt fylke, kommer jeg til å velge noe annet.
Vera Skrevet 11. juni 2021 Forfatter #14 Skrevet 11. juni 2021 FrøkenMånestråle skrev (1 minutt siden): AP 61% Sp 60% FRP 57% 🙄De kommer opp hos meg men det er fordi jeg er for restriktive ordninger når det kommer til innvandring. Stemmer aldri FRP, MDG, KRF eller SV uansett hva som kommer opp. Jepp, samme med meg. FrP kommer opp fordi jeg er for en mer restriktiv asylpolitikk - men å stemme FrP..det kommer ALDRI til å skje 😬😬 Føler for å forklare hvorfor jeg vil ha restriktiv asylpolitikk: Vi har overhodet ikke kapasitet til å ta i mot mennesker i ytterste krise. Vi har ikke engang kapasitet til å behandle norske statsborgere i ytterste krise. Å ta inn mennesker som trenger behandling - uten å gi dem behandling er oppskriften på katastrofe. Integreringspolitikken suger forøvrig også..akkurat nå legger asylpolitikken opp til «oss og dem». Det blir det også katastrofe av. 4
NenehGoji Skrevet 11. juni 2021 #17 Skrevet 11. juni 2021 Klikket meg inn fra en litt eldre iPad, og får ikke opp noen valgomat jeg, bare en side med noe tekst. 2
Gjest supernova_87 Skrevet 11. juni 2021 #18 Skrevet 11. juni 2021 Ullvott skrev (13 minutter siden): MDG, Ap og V. Jeg er litt overrasket over at det ble MDG på førsteplass. Hadde jeg bodd et sted hvor MDG hadde hatt sjans på stortingsplass ville jeg stemt på dem, men siden de har en snøballs sjanse i helvete i mitt fylke, kommer jeg til å velge noe annet. Er det ikke slik at hvis partiet på landsbasis får flere stemmer får man flere utjevningsmandat på landsbasis?
Hannah80 Skrevet 11. juni 2021 #19 Skrevet 11. juni 2021 FrP og MDG. De partiene som ergrer meg mest😆 3
grease80s Skrevet 11. juni 2021 #20 Skrevet 11. juni 2021 Skal stemme på FRP uansett hva valgautomaten sier. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå