Gå til innhold

Kjøresten har ei datter fra før som jeg nå lurer på har en reaksjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten har ei datter i begynnelsen av tenårene. Møte med henne gikk bra men lurer nå på om hun reagerer på oss. Synes hun virker mere avvisende og sur. 
Skjønner det kan være vanskelig for henne og lurer på hvordan jeg skal reagere, oppføre meg osv for å ikke gjøre det verre. 

Dette er nytt for meg også. Noen tips? Kjæresten har ikke nevnt noe enda og vil ikke lage en sak av noe som kanskje ikke er det. Bare jeg som tenker hun nå begynner å få en reaksjon. 

Anonymkode: 25cdb...8e0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun liker nok ikke at pappa har ny kjæreste, noe som er helt normalt. 

Anonymkode: 4de6c...7d0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det forstår jeg. Så spørsmålet er jo hvordan jeg bør være for å gjøre det best mulig for både henne, kjøresten og meg. 

ts

Anonymkode: 25cdb...8e0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke overtenk alt som reaksjon heller, nødvendigvis. Tenåringer kan være lunefulle og sure uavhengig av det. Behandle henne som et annet fornuftig menneske med vanlig samtale og respekt uansett!

Anonymkode: fd0ef...f79

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Tull og tøys. Det er helt normalt at hun liker det også. Hilsen bonus mamma til ett barn som liker meg bedre en sin egen biologiske mor.

Anonymkode: 132f8...9d4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kan folk snart slutte og si sånt? Jeg hadde aldri noen problemer med at pappa og mamma hadde ny kjæreste, men all adferd ble avskrevet med sjalusi og ny kjæreste. Jeg ga faktisk helt faen i det som tenåring, og det gjelder mange tenåringer. Mulig dere bør begynne å se at tenårene faktisk er en tid hvor folk kan ha dårlig oppførsel uten at det handler om DERE eller sjalu 'barn'

Anonymkode: 01007...07c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I begynnelsen av tenårene og virker mer avvisende og sur? Hmmm, det var merkelig, aldri hørt om, det er nok  noe veldig spesielt med den jenta og det har nok helt soleklart med deg å  gjøre, og du kan nok få noen gode råd her om hva DU skal gjøre med den saken så endrer hun seg nok. 
Eller, hva er egentlig spørsmålet ditt, hva er muligens en reaksjon på hva da? 

Anonymkode: 014fd...683

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...