Gå til innhold

Lucinda Riley er død

Millimani

Anbefalte innlegg

Den fantastiske forfatteren sovnet inn tidlig i dag morges, 11. juni 2021. Hun ble 55 år gammel, og døde av kreft.

Forfatteren Lucinda Riley er død (msn.com)

Jeg har lest alle bøkene hennes, bortsett fra "Den savnede søsteren". Den tar jeg når den kommer i pocket. Det skulle komme enda en bok i den serien. Er det noen som vet om den i det hele tatt er skrevet ferdig, og utgitt på engelsk?

Ser jeg bort fra serien om søstrene er "Midnattsrosen" min favoritt av bøkene hennes. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg ble faktisk veldig overrasket over dødsfallet, visste ikke en gang at hun var syk. 

den åttende boken er ikke ferdig, som jeg forstod, men at hun har skrevet ned mye av den? Den blir nok utgitt samtidig over hele verden nå etter hennes død. 

den syvende boken kom jo faktisk på norsk før den kom på engelsk! Til vanlig i serien har den engelske kommet på høsten mens oversettelsen rett over nyåret. 

Anonymkode: 43a10...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var heller ikke klar over at hun var syk, men det virker som det ble holdt skjult for fansen. 

Ved å google litt fant jeg ut at hun var godt i gang med neste bok som skulle kommet ut i 2022, men at det nå er uvisst hva som skjer med den. Den boka handler om Pa Salt, og hva som skjedde med ham. Nå får vi kanskje aldri vite det. 

Lucinda Riley: - Forfatter Lucinda Riley er død (dagbladet.no)

Hun arbeidet med den siste boken i «De syv søstre»-serien. Nå er Lucinda Riley død – Dagsavisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...