Gå til innhold

Anonyme innlegg av "gjest"

Imax

Anbefalte innlegg

Jeg er drittlei av alle som skrive melding som "gjest" her inne. En ting er inne på seksualitet, der er det kanskje i noen tilfeller slik at man ikke ønsker å bli gjenkjent. Men ellers synes jeg det er dumt at ikke folk registrerer seg med brukernavn. De som er registrert på brukernavn husker man jo etterhvert, og slik sett ser man jo fellestrekk ved innlegg (og vet om man er mye enig/uenig med personen) osv.

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er drittlei av alle som skrive melding som "gjest" her inne. En ting er inne på seksualitet, der er det kanskje i noen tilfeller slik at man ikke ønsker å bli gjenkjent. Men ellers synes jeg det er dumt at ikke folk registrerer seg med brukernavn. De som er registrert på brukernavn husker man jo etterhvert, og slik sett ser man jo fellestrekk ved innlegg (og vet om man er mye enig/uenig med personen) osv.  

Hva mener du?

jeg er enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes igrunn ikke det gjør noe med anonyme innlegg. De aller fleste av dem er helt OK, og verken verre eller bedre enn innlegg fra registrerte brukere.

Innimellom dukker det selvsagt opp noen innlegg som kan være sjikanerende eller spesielt provoserende (for noen), og dette er da ofte anonyme innlegg. Da er det moderators jobb å fjerne disse så fort som mulig. Stort verre er det ikke, synes jeg.

Ser at du "glefser" litt etter en "gjest" inne på bryllup. Man skal liksom ikke "skjule" seg ved å ikke være registrert bruker.

Dette blir for dumt, når vedkommende har et helt greit innlegg som verken inneholder personhets eller noe annet som strider mot reglene.

Det var min mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste med mange Gjest'er er vel når det blir mange forskjellige under ett inlegg.....

Man vet da aldri om en gjest er den samme gjesten som har startet innlegget, svart tidligere, osv....

Kan bli litt forvirret av dette....

Hadde vært greit om de kunne skrive Gjest 1, Gjest 2, eller andre "navn", selv om de "bare" er gjester her inne.... For å unngå forvirring, rot og misforståelser....

Men...

Jeg forstår også at det er mange som går under "dekknavnet" Gjest, dersom det er spesielle spørsmål (pinlige?) som de ikke ønsker å knytte til sitt brukernavn...

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
De som er registrert på brukernavn husker man jo etterhvert, og slik sett ser man jo fellestrekk ved innlegg (og vet om man er mye enig/uenig med personen) osv.  

Hva mener du?

Jeg vil ikke ha tvungen registrering på KG.

Jeg vil ikke at man kan finne fram til alle innlegg jeg har skrevet og bruke ting mot meg (har sett det praktisert av noen).

Jeg vil ikke ha stygge PM bare fordi folk er uenige med meg.

Jeg vil ikke at folk skal "lage seg et bilde" av hvordan jeg er og så tolke alt jeg skriver ut fra det, jeg vil at mine meninger skal bedømmes ut fra det jeg har skrevet i hvert enkelt innlegg.

Kall meg gjerne paranoid men jeg vil ikke at alle skal vite ting om meg personlig. Man røper endel om seg selv når man skriver innlegg, enten man vil det eller ikke. Man er ikke helt anonym selv om man har et nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjester er selvsagt velkomne, men om jeg får si min mening så har vi ett spesiellt problem med "Gjest"

Jeg tenker på dette med tråder der det finnes mange forskjellige gjester.

Det blir lett forvirring om hvem som har sagt hva, ikke sant?

Selv om man lar være å registrere seg går det an å lage seg et kallenavn, slik at vi får litt orden i rekkene.

Deltar man i flere diskusjoner samtidig går det fint an å ha et annet navn der.

Det hadde hjulpet veldig på den måten, og de som vil unngå å bli "kjent" slipper nettopp det.

Et nytt navn til hver tråd mener jeg, bare vi klarer å holde rede på hvem som sier hva i den tråden man i øyeblikket er i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...