Gå til innhold

Jeg er så kåt mannen vil ikke ha sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er utrolig frustrerende jeg tror de kommer til og bli slutt snart i en alder av 27 er de alt for tidlig og gi opp sex vert sexløs i 3 år nå hilsen håpløs kvinne

Anonymkode: df8bf...73c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke er fornøyd med sexlivet, som jo er en vesentlig del av ethvert forhold, så er det på tide å gå.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

æsj

Anonymkode: cfc51...d64

Skrevet

Hvis man allikevel skal gi opp er det vel bedre å finne det ut før enn senere? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sprinkle skrev (1 minutt siden):

Om du ikke er fornøyd med sexlivet, som jo er en vesentlig del av ethvert forhold, så er det på tide å gå.

Helt enig, et sexløst samliv er ikke noe å være i, hverken for kvinner eller menn.

Anonymkode: cf34d...287

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har dere barn? Hvis ja; skaff terapi. Hvis nei; vurder terapi, men ha døra åpen..

Anonymkode: b9a85...d09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er utrolig frustrerende jeg tror de kommer til og bli slutt snart i en alder av 27 er de alt for tidlig og gi opp sex vert sexløs i 3 år nå hilsen håpløs kvinne

Du er ikke håpløs. Mannen din er det. Dere er tidenes mismatch seksuelt. På tide å komme seg ut av forholdet for å treffe noen som er mer kompatibel med deg og dine lyster. Et ufrivillig sexløst forhold er et mareritt, uansett kjønn. Selvpining på høyt nivå. Ta steget allerede nå. Du er ung, og har ingen grunn til å utsette det noe mer. 

Anonymkode: 2fc21...af1

• Liker 2
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er du som har ansvaret for ditt eget sexliv. Ha det godt med deg selv og jobb med forholdet. Snakk sammen om sex.

AnonymBruker
Skrevet

Har ingen barn sammen bare på hver vår kant ts hans sønn er voksen min bor i avlastningshjem fosterhjem ts 

• Liker 1
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har ingen barn sammen bare på hver vår kant ts hans sønn er voksen min bor i avlastningshjem fosterhjem ts 

Har du prøvd å tease han da? Visst deg litt frem for han? Vært litt kinky å nasty?

AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke krav på sex fra et annet menneske, selv om dere er kjærester. Menn er ikke objekter. Tanker om at det burde bli sex når du er kåtest, eller at du skal ha kontroll over sexlivet kan du legge bort med en gang. For at det skal bli sunn sex må begge ha lyst. Han har ikke nødvendigvis lyst akkurat når du er kåtest. 

Om man først er i en vond sirkel er pliktsex grusomt! Da mener jeg virkelig forferdelig ødeleggende! Når man har sex fordi man skal føye seg føler man må, føles akten nesten som et overgrep. Altså - aldri push på sex om han ikke har lyst! 

Det dreier seg nok ikke om ditt utseende eller hvor god du er i senga, men deres forhold i hverdagen. Tenk deg litt nøye om, har du sluttet å gi han komplementer? Er du flink nok til å bidra i hjemmet? Gir du han kjærlighet, kjærtegn og bekreftelser i løpet av dagen? Tar du deg tid til gode nære samtaler? Gir du han fysisk nærhet (kos, kyss, stryke på ryggen, sitte i armkroken, holde hender) uten noen intensjoner om sex? Ja, på en måte kan du si at du må gjøre deg fortjent til sex! Du må konstant jobbe med forholdet deres, og du må få han til å føle seg spesiell. 

Anonymkode: e7bb2...364

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alt du klarer skrive om et forhold og en mann du har vært sammen med i 3 år er 1 setning?

Anonymkode: efac8...1ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Håpløs kvinne? Du er vel hjelpesløst overfor en mann som ikke vil ha sex. Hvordan har du klart å holde ut i 3 år uten sex. Håper du har hatt orgasmer på egenhånd.

Hadde ikke holdt ut. Men har dere snakker sammen?

Anonymkode: 8487e...71e

Skrevet

Dersom det er eit ellers godt forhold som de har lyst til å ta vare på, vil eg foreslå at de avtaler at du får deg ein elskar.

Gjest Smeltemann
Skrevet

Om min kone er kåt og inviterer til sex,henger jeg meg på. Synes damer med sex appetitt er tiltrekkende.

Skrevet

3 år???!?!?!?!?! 
:O 😮 😮

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med sex? Pikk i vagina? Eller kos og nærhet?

Anonymkode: affcb...fce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...