Gå til innhold

Bestilt noe fra nett og holder det hemmelig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han har fått en liten pakke i posten. Myk og ikke mye innhold i. Et sånt hvitt brev.

Han nekter å si hva han har bestilt og svarer ikke når jeg spør hva det er. Synes det er litt merkelig! Jeg vet hvor det er bestilt for det står utpå. 

Nettsiden dette er kjøpt på selger bla. Graviditetstester, narkotikatester, sædkvalitetstest, kondomer og glidemiddel, noe medisinsk utstyr og diverse små ting. Jeg blir jo litt mistenksom når det er en slik side, han har jo ikke bruk for noe av de tingene og i tillegg er han hemmelighetsfull om det. Han har gjemt unna pakken også.

Kanskje jeg ikke har noe med det, men...jeg lurer jo på hvorfor det er så hemmelig. Det er ikke noen gave til meg i hvertfall, for jeg pleier ikke å få det. 

Hva tenker dere?

Anonymkode: c41ee...b21

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er merkelig at han har noe å skjule. Spesielt merkelig når du sier hva slags greier som blir solgt på siden. Jeg hadde nok tenkt det verste med en gang 🤣 pga at det blir hemmeligholdt og skjult.

Prøv å spør igjen - hva kan være så farlig med å la deg vite liksom?

Er jo bedre å være ærlig om det er f.eks sædtest eller narkotest enn at du skal mistenke at han ligger med andre (sier ikke at han gjør det altså, men han må jo forstå at du lurer når han oppfører seg rart og gjemmer ting vekk)

Anonymkode: e607f...69f

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men hva skal han med sædtest? Vi prøver ikke å få barn og skal ikke ha barn senere. Han driver ikke med narkotika, så hvorfor teste seg for det? Synes det høres tullete ut.

De andre greiene de selger der har han eller vi heller ikke noe nytte av. Han vil fremdeles ikke svare. 

Kondomer bruker vi ikke. Bruker annen prevensjon, og han liker heller ikke kondomer. Men om han er utro, kan det jo hende han bruker det, det kan jeg jo ikke utelukke...

Pakken var såpass liten og myk at jeg mistenker at det kanskje er kondomer han har kjøpt. Disse testene er kanskje litt større, og harde når man tar på brevet.

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å snik til deg mobilen hans en gang og sjekk ordrebekreftelsen på Mail?

Anonymkode: 4e4c3...58b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilket nettsted? 

Anonymkode: cccd2...2c8

AnonymBruker
Skrevet

Har han barn? Dna test?

Kam han ha vert utro? Test for kjønnsykdom?

Kanskje han vil ta en sædtest av nysgjerrighet?

Anonymkode: ecaf9...637

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

https://www.testhelsen.no/

😂

Han har barn ja. Er helt unødvendig å ta en sædtest for moro skyld, synes jeg. Får jo ikke noe fornuftig ut av det når man har barn, og ikke skal ha flere.

AnonymBruker
Skrevet

Alkometer eller alkotest?

Anonymkode: 5ad0d...28e

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han har bestilt for en kompis som har en like nysgjerrig partner...? La nå mannen få ha litt privatliv.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Klamydiatest til elskerinne.. 

Ser ikke at de selger glidemiddel og kondomer der... 

Anonymkode: cccd2...2c8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler at fremfor å bruk tiden din på å være mistenksom over filleting, så bør du heller ta en god prat med partneren din og spørre ham om han er fornøyd med samlivet. Spør ham om han føle at han har tilstrekkelig med privatliv, eller om han føler at du kveler ham. Lykke til. 

Anonymkode: 066f6...8a7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

.... han har jo ikke bruk for noe av de tingene....

Hva mener du med det? 

Anonymkode: 9eee7...1a3

AnonymBruker
Skrevet

Hadde tippet kondomer eller test for kjønnssykdommer ja, mtp. hemmelighetskremmeriet.

Anonymkode: 7cc72...aae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er gravid

Anonymkode: 98e66...41d

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde tippet kondomer eller test for kjønnssykdommer ja, mtp. hemmelighetskremmeriet.

Ja, det tenkte jeg også.

Ellers er jeg enig i at alle har behov for privatliv, men dette er jo urovekkende - selvsagt vil det bli spørsmål når man opplever slikt. Heldigvis er min mann og jeg helt like der, hvor vi respekterer hverandres privatliv og alenetid, men hvis noe virker muffens er det bedre at vi kommuniserer vår usikkerhet og da betrygger vi hverandre gjennom åpenhet.

Jeg hadde vært veldig skeptisk TS. 

Anonymkode: 8cf67...ccc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ehm....

Myk pakke derfra er kondomer eller tester for STDs. 

Han skal neppe bruke eggløsning- eller graviditetstester.

Så: jeg hadde antatt endel utfra dette ja. 

Akkurat test for kjønnssykdom gjør man jo lettere hos lege uten at noen får vite noe - så....🤷‍♀️

Jeg hadde sagt at dette er rimelig tåpelig, og selv om jeg ila våre 20 år sammen aldri har snoket på noe som helst er dette hakket for mistenkelig til å ikke spørre. 

Anonymkode: 9a156...3b2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tipper han vil dna teste barnet sitt? 

Anonymkode: 8ccb4...085

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts, du bør kanskje dra til legen og teste deg for kjønnssykdommer selv.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ts, du bør kanskje dra til legen og teste deg for kjønnssykdommer selv.

Dette kan du jo spørre han om. Typ si at ok du vil ikke si hva det er men bør jeg teste meg? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Tipper han vil dna teste barnet sitt? 

Selger de dna tester der ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...