Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kolleger som snakker så varmt om fotpleie, hvor deilig det er og hvor myke og "babyaktige" føttene blir etterpå. Jeg har såå lyst til  ha slike føtter, men ettersom jeg aldri har vært hos fotpleier før, så er jeg redd jeg skal være et skrekkeksempel :roll:

Jeg er en kvinne midt i 30-årene og har vel egentlig aldri tatt spesielt vare på føttene. Ikke gjort noe mer enn litt filing på hælene i dusjen liksom og klippe tånegler. Så nå er jeg redd det skal bli flaut å dra til en fotpleier å vise frem det jeg har... Pr. nå har jeg en god del hard hud under føttene, noen inngrodde vorter og ikke spesielt lekre tånegler.

Hva tror dere, vil en fotpleier himle med øynene og tenke avstøtende på meg, eller er de for profesjonelle for det?

Anonymkode: 1d92f...249

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg har kolleger som snakker så varmt om fotpleie, hvor deilig det er og hvor myke og "babyaktige" føttene blir etterpå. Jeg har såå lyst til  ha slike føtter, men ettersom jeg aldri har vært hos fotpleier før, så er jeg redd jeg skal være et skrekkeksempel :roll:

Jeg er en kvinne midt i 30-årene og har vel egentlig aldri tatt spesielt vare på føttene. Ikke gjort noe mer enn litt filing på hælene i dusjen liksom og klippe tånegler. Så nå er jeg redd det skal bli flaut å dra til en fotpleier å vise frem det jeg har... Pr. nå har jeg en god del hard hud under føttene, noen inngrodde vorter og ikke spesielt lekre tånegler.

Hva tror dere, vil en fotpleier himle med øynene og tenke avstøtende på meg, eller er de for profesjonelle for det?

Anonymkode: 1d92f...249

Nei, de ser alle slags føtter. De er profesjonelle. Og de kan komme med råd om produkter som du kan bruke hjemme også. Fotpleiere fjerner hard hud uten at de tar for mye, det er veldig effektivt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det høres ut som at du har helt normale, litt ustelte føtter. Og du er der for å få stelt dem. Fotpleiere ser normale føtter hele tiden, og innimellom noen unormale også.

Anonymkode: e09d3...36c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tro meg, de har sett verre. Pleide å hjelpe eldre til fotpleien og mange hadde tånegler som var flere cm tykke. 

Anonymkode: ed517...131

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Neida! 😄 Dette er ikke flaut, ikke tenk på det 😊

Anonymkode: 31361...0dc

AnonymBruker
Skrevet

Min er iallefall sånn at "jo verre, jo bedre" :) Da i den forstand at det gir henne større utfordringer, hvilket hun liker. 

Gled deg, det er såå verdt det!

Anonymkode: ede06...220

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel gjerne de som sliter med føttene som går mest til fotpleie, så regner med de er vant til det meste.

Anonymkode: 00a13...4ff

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fotpleiere steller vel mest med føttene til eldre, diabetespasienter og andre som har "stygge" føtter med diverse problemer. Så når du kommer med dine tilnærmet perfekte føtter har du virkelig ingen grunn til å være lei deg.

Anonymkode: 9c33f...126

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fotpleiere steller vel mest med føttene til eldre, diabetespasienter og andre som har "stygge" føtter med diverse problemer. Så når du kommer med dine tilnærmet perfekte føtter har du virkelig ingen grunn til å være lei deg.

Anonymkode: 9c33f...126

'hvorfor har egentlig eldre og diabetespasienter så stygge føtter?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

'hvorfor har egentlig eldre og diabetespasienter så stygge føtter?

Eldre fordi de ikke kommer til å få stelt selv. Er en stiv i kroppen, er det veldig langt ned til føttene.
Diabetespasienter må være nøye med føttene på grunn av dårlig blodsirkulasjon. Dette kan gi stygge sår som igjen kan føre til koldbrann. En kan være diabetiker og ha fine føtter altså. Det er bare ekstra lurt med godt fotstell

Anonymkode: b5bea...cb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...