Gå til innhold

Er drittsekk og kald når han er sint men trekker det tilbake når han er blid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet dette høres ut som ett forhold på barneskolen men vi er samboere i 30 årene. 

Når vi er uenig, hisser han seg opp, sier han ikke liker meg, ikke vil gifte seg, og vet ikke om vi i det hele tatt burde vært sammen. 

1 mnd etter min far døde kranglet vi, da presterte han å si.. Gå og sug din døde far sin kuk. 

Jeg sier aldri stygge ting til han. Jeg kaller han umoden, noe han er. 

Nå er vi oppi en krangel og han er sur, igjen liker han meg ikke, sier han har det bedre uten meg. Ber meg gå om jeg kommer inn i samme rom, han sier han trives heller alene enn å være med meg. 

Så er han blid, han kysser koser, vi har sykt bra sex, han sier han elsker meg. Han og meg for life og kysser hånden min. 

Han sier sorry for tingene han sa og sier han blir så sur og sier ting han ikke mener. 

Dette har pågått de siste 3 av 5 årene våres sammen

Vordan skal jeg håndtere det? 

Nå vil han ikke snakke med meg og er nok sur i dagesvis noe som skjer hver gang jeg er uenig i noe og utrykker det. 

Anonymkode: 9ae33...58c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

1 mnd etter min far døde kranglet vi, da presterte han å si.. Gå og sug din døde far sin kuk. 

Han er en dritt og søppel, alt han sier og gjør når han ikke er fornøyd viser hvem han egentlig er. Men hadde min kjæreste sagt dette til meg etter min fars død så hadde han måtte plukke tennene sine ut av veggen. Satt på spissen, men det der er det jævligste jeg har hørt på en stund. 

Hvorfor? Bare hvorfor?

Anonymkode: b2eff...b80

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo psykisk mishandling, han prøver å straffe og manipulere deg. Forvokst drittunge rett og slett, dette blir ikke bedre heller ts.

Anonymkode: b8af1...a03

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan håndtere det? Enkelt, kvitte seg med hele gubben! Makan til oppførsel!! Det gode oppveier ikke det vonde! 

Anonymkode: 59316...220

• Liker 9
Skrevet

Måten du håndterer dette på er å forlate jæveln. INGEN, og da mener jeg INGEN i sitt rette sinn sier slike ting. Jeg håper virkelig du forstår at denne figuren ikke egner seg som partner og evt far. Gå. Før jeg blir sint.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor finner seg folk i dette?? Er dere så redde for å være alene? 

Anonymkode: 4ab18...fbc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Få barn med han og de lærer at det er greit å behandle sine kjære på samme måte.

Bruk hodet og kom deg vekk.

Anonymkode: f2b35...952

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor finner seg folk i dette?? Er dere så redde for å være alene? 

Jeg har funnet meg i det for vi har så mye fint ellers, det er bare når vi krangler han er slik. 

Jeg har hele tiden av feiet det og latt han surmule, men nå kjenner jeg at jeg trenger kommunikasjon om uenigheter, ikke bare stygge kommentarer. Jeg var kjempe forelsket men ser mer og mer at han er veldig umoden. 

Han kan ikke kommunisere og derfor bruker han sånne midler, jeg har hele tiden tenkt at om jeg holder meg rolig kan jeg lære han å kommunisere, men jeg går det ikke til. Han blir bare steinkald og hører ikke på noe jeg sier. 

Ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet meg i det for vi har så mye fint ellers, det er bare når vi krangler han er slik. 

Jeg har hele tiden av feiet det og latt han surmule, men nå kjenner jeg at jeg trenger kommunikasjon om uenigheter, ikke bare stygge kommentarer. Jeg var kjempe forelsket men ser mer og mer at han er veldig umoden. 

Han kan ikke kommunisere og derfor bruker han sånne midler, jeg har hele tiden tenkt at om jeg holder meg rolig kan jeg lære han å kommunisere, men jeg går det ikke til. Han blir bare steinkald og hører ikke på noe jeg sier. 

Ts

Det er ditt valg, men du 1) respekterer ikke deg selv 2) kaster bort tid 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du skal gå. Herregud. Hvordan tolererer du noe sånt? 

Å si noe sånt er jo helt sykt. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
CorvusCorax skrev (1 minutt siden):

Du skal gå. Herregud. Hvordan tolererer du noe sånt? 

Å si noe sånt er jo helt sykt. 

Vet, jeg skjønner ikke selv hvorfor jeg har tolerert det. 

Kjennes godt å høre fra andre at det ikke er vanlig å bli så drittsekk uansett hvor sint man er. 

Han har bare den leie tendensen til å alltid bli så sint om vi er uenig.  Har alltid tenkt det er meg som får han så sint. 

Han påstår i hvertfall han aldri har vært sånn før han møtte meg. 

Ts

Skrevet

Vet, jeg skjønner ikke selv hvorfor jeg har tolerert det. 

Kjennes godt å høre fra andre at det ikke er vanlig å bli så drittsekk uansett hvor sint man er. 

Han har bare den leie tendensen til å alltid bli så sint om vi er uenig.  Har alltid tenkt det er meg som får han så sint. 

Ts

Dere er ikke en god match rett og slett. Det der er ikke bra for noen av dere. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ts

Hva tror du skjer når dere får barn..? Tror du han kommer til å takle at de ikke gjør som ham vil? Hva skjer da hvis de trigger han på noe vis? 

Anonymkode: 8e470...24b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts

Hva så om han sier han aldri har vært sånn før han traff deg? Prøver han å gi deg skylden?? 

Ikke Finn på å få barn med han, for barnas skyld! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva tror du skjer når dere får barn..? Tror du han kommer til å takle at de ikke gjør som ham vil? Hva skjer da hvis de trigger han på noe vis? 

Anonymkode: 8e470...24b

Ja det tror jeg han takler, for de er ett produkt av han.

nei  jeg tror ikke forholdet våres hadde blitt noe bedre av å få barn, snarere tvert i mot.

Men snill med barna hadde han nok vært. 

Han passer tante barna innimellom og koser seg med de, selv ned i 3 års alder så der overrasker han. Igjen det er bare når vi krangler han er slik og han er ikke slik mot andre han er uenig med. 

Men han har kuttet ut kamerater etter flere års vennskap pga bagateller. 

Til og med kompisene sier han er hårsår

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg vet dette høres ut som ett forhold på barneskolen men vi er samboere i 30 årene. 

Når vi er uenig, hisser han seg opp, sier han ikke liker meg, ikke vil gifte seg, og vet ikke om vi i det hele tatt burde vært sammen. 

Jeg sier aldri stygge ting til han. Jeg kaller han umoden, noe han er. 

Nå er vi oppi en krangel og han er sur, igjen liker han meg ikke, sier han har det bedre uten meg. Ber meg gå om jeg kommer inn i samme rom, han sier han trives heller alene enn å være med meg. 

Så er han blid, han kysser koser, vi har sykt bra sex, han sier han elsker meg. Han og meg for life og kysser hånden min. 

Han sier sorry for tingene han sa og sier han blir så sur og sier ting han ikke mener. 

Dette har pågått de siste 3 av 5 årene våres sammen

Vordan skal jeg håndtere det? 

Nå vil han ikke snakke med meg og er nok sur i dagesvis noe som skjer hver gang jeg er uenig i noe og utrykker det. 

Åherrefred, kom deg vekk. Er som å høre eksen min. Innså ikke hvor toxic dette var før jeg kom meg vekk. Varsko!

Anonymkode: edf4c...6cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja det tror jeg han takler, for de er ett produkt av han.

nei  jeg tror ikke forholdet våres hadde blitt noe bedre av å få barn, snarere tvert i mot.

Men snill med barna hadde han nok vært. 

Han passer tante barna innimellom og koser seg med de, selv ned i 3 års alder så der overrasker han. Igjen det er bare når vi krangler han er slik og han er ikke slik mot andre han er uenig med. 

Men han har kuttet ut kamerater etter flere års vennskap pga bagateller. 

Til og med kompisene sier han er hårsår

Ts

Å passe andre sine barn er helt anerledes enn egne barn. 

Du og forholdet deres er også et produkt av han. 

Tenk deg når han blir frustrerte eller sint på barna sine. Da blir han med all sannsynlighet helt lik som mot deg. 

Nei, kom deg videre. Du går ikke glipp av noe ved å kvitte deg med han. 

• Liker 1
Gjest rabrabara
Skrevet

Du kommer til å gå lei. Til slutt blir det nok og han dreper følelsene dine. Tro meg, du kan ikke håndtere det, for det handler om ham ikke om deg. Og det vil ikke bli bedre. #erfaring 

Gjest rabrabara
Skrevet

Det du kan prøve er å si deg enig når han truer med at det er over. Ikke diskuter. Ikke forsvar deg. Si at det er greit for det fungerer jo ikke og det spiller ingen rolle hvem sin feil det er. 

AnonymBruker
Skrevet
rabrabara skrev (4 minutter siden):

Det du kan prøve er å si deg enig når han truer med at det er over. Ikke diskuter. Ikke forsvar deg. Si at det er greit for det fungerer jo ikke og det spiller ingen rolle hvem sin feil det er. 

Takk for konstruktivt råd. 

Skal virkelig prøve det. Jeg ønsker ikke at det blir slutt men jeg må få en slutt på dette, kansje han ikke gidder være sånn mer om jeg ikke småligjør meg selv og hopper etter han som en usikker jente. 

Jeg er absolutt ikke usikker men jeg hater dårlig stemning så jeg prøver alltid fikse det og sier ofte unskyld. 

Ny teknikk i morgen. Takk :)

Ts

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...