Gå til innhold

Hvordan teste seg ut av karantene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal reise til Malta og har ikke tatt vaksine. Derfor må jeg i hjemme karantene ved hjemkomst. Det står at man kan teste seg ut av karantene på dag 7. Teststasjonene opplyser om at de ikke gjør dette, men at man må gjøre dette privat. Bor like utenfor Oslo. Hvor kan jeg teste meg ut av karantene? Er ikke noe privat legesenter i min kommune. Vet noen om et privat legesenter i Oslo man kan gjøre dette? Og hva er evt prisen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tok på Volvat. Nå tok vi pcr ekspress med svar innen 3 timer den koster 2500. Tror det er ca 1200 for vanlig pcr med svar innen 1 til 3 dager. 

Skrevet (endret)
Alleah skrev (På 11.6.2021 den 19.57):

Skal reise til Malta og har ikke tatt vaksine. Derfor må jeg i hjemme karantene ved hjemkomst. Det står at man kan teste seg ut av karantene på dag 7. Teststasjonene opplyser om at de ikke gjør dette, men at man må gjøre dette privat. Bor like utenfor Oslo. Hvor kan jeg teste meg ut av karantene? Er ikke noe privat legesenter i min kommune. Vet noen om et privat legesenter i Oslo man kan gjøre dette? Og hva er evt prisen?

Du drar på det lokale testsenteret, selvfølgelig tester de der. Bestill test på nett som vanlig. Hvorfor du vil teste deg har de ingen ting med, husk det er staten som pålegger deg dette så de får stå for testingen

Endret av Loff77
  • Liker 1
Skrevet
zemer skrev (På 12.6.2021 den 9.19):

Vi tok på Volvat. Nå tok vi pcr ekspress med svar innen 3 timer den koster 2500. Tror det er ca 1200 for vanlig pcr med svar innen 1 til 3 dager. 

TS snakker vel om hjemmekarantene testing og ikke test for å reise ut med fit to fly attest?

• Opprett ny...