Mermaid Blues Skrevet 14. juni 2021 #41 Del Skrevet 14. juni 2021 On 6/12/2021 at 1:02 PM, AnonymBruker said: Da skjønner jeg hvorfor familien til Julie ble rasende! Anonymkode: 4aa99...abb I akt 1, scene 3 snakker Lady Capulet og ammen til Julie om at det er på tide å finne seg en ektemann, siden hun nesten begynner å bli litt "gammel". Capulets ønsker å gifte bort Julie til Paris, så at de ble sinna var fordi Romeo var sønn av Montague, ikke fordi de hadde noen motforestillinger mot at Julie skulle gifte seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #42 Del Skrevet 14. juni 2021 . Anonymkode: 4aa99...abb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #43 Del Skrevet 14. juni 2021 On 6/12/2021 at 11:41 PM, AnonymBruker said: Jøss, hvor lenge var hun gift med Josef før dette intraff? Anonymkode: 870be...3fe Som skrevet over så var du kun forlovet da Jesus ble født. Hadde Josef og Maria vært gift i mange år så hadde vel ingen trodd at Maria var jomfru. Josef hadde trodd at barnet var hans om de var gift. Hadde de vært gift så hadde de forsøkt å få barn. Anonymkode: 4aa99...abb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. juni 2021 #44 Del Skrevet 14. juni 2021 I India blir jentebarn på 14-15 giftet bort i 2021 i hopetall, kanskje du heller burde engasjere deg i en reell problemstilling?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #45 Del Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som skrevet over så var du kun forlovet da Jesus ble født. Hadde Josef og Maria vært gift i mange år så hadde vel ingen trodd at Maria var jomfru. Josef hadde trodd at barnet var hans om de var gift. Hadde de vært gift så hadde de forsøkt å få barn. Anonymkode: 4aa99...abb Nei, jeg var ikke forlovet da Jesus ble født😂 Anonymkode: 870be...3fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #46 Del Skrevet 14. juni 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, jeg var ikke forlovet da Jesus ble født😂 Anonymkode: 870be...3fe Beklager, da misforstod jeg sivilstatusen og alderen din! Har rettet innlegget nå. 9 minutter siden, AnonymBruker said: Som skrevet over så var du de kun forlovet da Jesus ble født. Hadde Josef og Maria vært gift i mange år så hadde vel ingen trodd at Maria var jomfru. Josef hadde trodd at barnet var hans om de var gift. Hadde de vært gift så hadde de forsøkt å få barn. Anonymkode: 4aa99...abb Anonymkode: 4aa99...abb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå