AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #1 Skrevet 11. juni 2021 Hei ! Jeg skulle søke om 50% svangerskappenger og skal jobbe 50% Jeg hadde snakke med sjefen om det men fikk tilbud om å ta 12 uker permisjon under svangerskapen for jeg har rett til det sa han Det jeg lurer på er 12 uker permisjon med lønn eller uten lønn? jeg får ikkje svar frå han før neste veke og jeg har veldig lite tålmodighet å vente til neste veke. Anonymkode: 4d010...d1c
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2 Skrevet 11. juni 2021 Det er med lønn - men da bruker du jo av den totale permisjonstiden du har tilgjengelig. De fleste vil jo ha permisjon etter at barnet er født.... Anonymkode: e475f...0a0
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #3 Skrevet 11. juni 2021 Å bruke permisjonen din i 12 uker før du har termin, er det dummeste du gjør. Prøv enten å få 100% svangerskapspenger eller prøv å jobb det resterende. Anonymkode: 481d7...611 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #4 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hei ! Jeg skulle søke om 50% svangerskappenger og skal jobbe 50% Jeg hadde snakke med sjefen om det men fikk tilbud om å ta 12 uker permisjon under svangerskapen for jeg har rett til det sa han Det jeg lurer på er 12 uker permisjon med lønn eller uten lønn? jeg får ikkje svar frå han før neste veke og jeg har veldig lite tålmodighet å vente til neste veke. Anonymkode: 4d010...d1c Det er en elendig løsning for deg som arbeidstaker. Forlang tilrettelegging i form av 50% svangerskapspenger, eller søk om 100% på bakgrunn av manglende evne til tilrettelegging hos arbeidsgiver. Anonymkode: c3156...0ec 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå