Gjest Gjest Skrevet 9. september 2005 #1 Skrevet 9. september 2005 jeg skal kjøpe meg en ny foundation enten på body shop eller vita... orker ikke kjøpe så dyr. noen som kan anbefale meg en bra en som ikke er så dekkende? jeg har blandingshud...
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2005 #2 Skrevet 9. september 2005 Max Factor colour adapt er ganske bra.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2005 #3 Skrevet 9. september 2005 Hva legger du i billig? Clinique sin prefectly real makeup er genial, og den koster ca 165 på strawberrynet(gratis sending).
Marianne Skrevet 10. september 2005 #4 Skrevet 10. september 2005 Tråden er ryddet. Marianne moderator
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2005 #5 Skrevet 12. september 2005 Hva legger du i billig? Clinique sin prefectly real makeup er genial, og den koster ca 165 på strawberrynet(gratis sending). ← Jeg synes ihvertfall det er billig når foundationen er SÅ bra og varer 4-5 mnd når jeg bruker den 5-6 ganger i uka. Ellers kan jeg anbefale deg LdB s farget dagkrem eller Maybellinnes Stay Fresh(?) som er til blandingshud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå