AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #1 Skrevet 11. juni 2021 Jeg bare lurer på om andre hadde orket dette? Har en kjæreste. All tid vi ikke er sammen og gjør samme ting så sitter han utilgjengelig med headsettet på på et eget rom med fult fokus på pcen. Merker at når vi er ilag så klarer han ikke fokusere på oss og meg helt da heller. Han bruker telefon på do og i sofaen mye om vi ikke snakker eller ser på noe når er satt av tid til å være sammen før og etter en film f. Eks Anonymkode: c4106...f41 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2 Skrevet 11. juni 2021 Nei det er ikke noe vits i å være sammen med en slik en. Regner med dere er veldig unge? Anonymkode: 4fa40...19e 6
norw Skrevet 11. juni 2021 #3 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei det er ikke noe vits i å være sammen med en slik en. Regner med dere er veldig unge? Anonymkode: 4fa40...19e Kan like gjerne være 25-35. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #4 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei det er ikke noe vits i å være sammen med en slik en. Regner med dere er veldig unge? Anonymkode: 4fa40...19e Han er liksom ikke tilstedet noen gang om jeg sitter med strikketøy, maler, slapper av på telefon. Som om han drar ut døren hver gang jeg sier jeg skal i dusjen eller gjøre noe annet. Anonymkode: 904eb...3d3
Pappi Skrevet 11. juni 2021 #5 Skrevet 11. juni 2021 Hvis du strikker, maler eller slapper av med telefonen så er vel ikke du heller helt tilstede? Og hva tenker du han skulle gjøre mens du er i dusjen? Uavhengig av dette så høres det ikke ut som at han er noe for deg. 16
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #6 Skrevet 11. juni 2021 Deg igjen..? Kan du ikke bare la han gå og finne seg en annen dame som ikke trenger å bli holdt i hånden mens hun strikker? 🙄 Anonymkode: 5b565...195 8
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #7 Skrevet 11. juni 2021 Pappi skrev (6 minutter siden): Hvis du strikker, maler eller slapper av med telefonen så er vel ikke du heller helt tilstede? Og hva tenker du han skulle gjøre mens du er i dusjen? Uavhengig av dette så høres det ikke ut som at han er noe for deg. Vil jo ha en samboer som er litt mer tilstede enn han. Anonymkode: 904eb...3d3
Virrevirrevapp Skrevet 11. juni 2021 #8 Skrevet 11. juni 2021 Du får foreslå aktiviteter dere kan gjøre sammen, da. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #9 Skrevet 11. juni 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Vil jo ha en samboer som er litt mer tilstede enn han. Anonymkode: 904eb...3d3 Men hvorfor er du med han her da? Du forventer å endre et menneske; det går ikke! Du må akseptere at han er den han er, eller gjøre det slutt og finne en ny kjæreste. Hvorfor er det så vanskelig å forstå? Anonymkode: c8863...956 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #10 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vil jo ha en samboer som er litt mer tilstede enn han. Anonymkode: 904eb...3d3 Du er jo ikke tilstede selv. Skal han virkelig se på deg strikke, male og holde deg i hånda når du trykker på tøf? 🤣 Du har lagd mange tråder og nå burde du komme seg til fastlegen. Få henvisning til psykolog og dumpe fyren. Han har det bedre uten deg 🤦♀️ Anonymkode: e6502...272 7
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #11 Skrevet 11. juni 2021 Virrevirrevapp skrev (Akkurat nå): Du får foreslå aktiviteter dere kan gjøre sammen, da. D er ikke det jeg mener. Dere andre som har samboer... Han stikker vel ikke inn på et annet rom bare fordi dere ikke gjør samme tingen. Anonymkode: 904eb...3d3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #12 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): D er ikke det jeg mener. Dere andre som har samboer... Han stikker vel ikke inn på et annet rom bare fordi dere ikke gjør samme tingen. Anonymkode: 904eb...3d3 Jo det gjør han. Er jeg opptatt med noe så finner han på sine egne ting. DET ER HELT NORMALT. Din adferd er ikke det. Gud bedre 🙈 Anonymkode: e6502...272 11
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #13 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo det gjør han. Er jeg opptatt med noe så finner han på sine egne ting. DET ER HELT NORMALT. Din adferd er ikke det. Gud bedre 🙈 Anonymkode: e6502...272 Hvor befinner dere dere da? Anonymkode: 904eb...3d3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #14 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): D er ikke det jeg mener. Dere andre som har samboer... Han stikker vel ikke inn på et annet rom bare fordi dere ikke gjør samme tingen. Anonymkode: 904eb...3d3 Her går mannen i en annen etasje til og med! Alså.. Det er du som må endre deg, ikke han. Du krever utrolig mye av en partner. Kanskje du skal la han gå og finne en som er like lite selvstendig som deg? 🤷♀️ De fleste som husker de andre trådene dine sier det samme. Kanskje det er noe du må ta til deg? Anonymkode: 5b565...195 9
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #15 Skrevet 11. juni 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: D er ikke det jeg mener. Dere andre som har samboer... Han stikker vel ikke inn på et annet rom bare fordi dere ikke gjør samme tingen. Anonymkode: 904eb...3d3 Jo, absolutt. Og det gjør jeg også. Vi har en date night hver måned hvor vi legger bort telefonen og ikke ser på tv eller skjerm overhodet, slik at vi gir fullt fokus på hverandre. Skulle gjerne hatt en slik kveld hver uke, men det er vanskelig å få til. I hverdagen er vi begge to ofte på telefonen, han ser på noen serier alene mens jeg maler eller tegner, da er vi i forskjellige rom. Noen ganger legger vi oss uten å ha hatt en ordentlig samtale med hverandre hele dagen - og det er helt normalt! Jeg synes du forventer altfor mye og jeg tror ikke han er en god match for deg. Anonymkode: c8863...956 6
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #17 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Her går mannen i en annen etasje til og med! Alså.. Det er du som må endre deg, ikke han. Du krever utrolig mye av en partner. Kanskje du skal la han gå og finne en som er like lite selvstendig som deg? 🤷♀️ De fleste som husker de andre trådene dine sier det samme. Kanskje det er noe du må ta til deg? Anonymkode: 5b565...195 Hva er det dere gjør da da. Dere som synes dette er så Okei. Hva uker dere å drive med? Anonymkode: 904eb...3d3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #18 Skrevet 11. juni 2021 26 minutter siden, AnonymBruker said: Han er liksom ikke tilstedet noen gang om jeg sitter med strikketøy, maler, slapper av på telefon. Som om han drar ut døren hver gang jeg sier jeg skal i dusjen eller gjøre noe annet. Anonymkode: 904eb...3d3 Og der var du "busted". Er det så kjedelig på fredagskvelden din? Sett på en film eller noe, spill musikk, dans og ha det gøy, bare kutt ut denne trollinga. Anonymkode: 51975...80c
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #19 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): D er ikke det jeg mener. Dere andre som har samboer... Han stikker vel ikke inn på et annet rom bare fordi dere ikke gjør samme tingen. Anonymkode: 904eb...3d3 Joda, hele tiden. Nå sitter han på kontoret og jeg i stua, snart skal jeg ut å gå tur med bikkja, da kan det hende han setter seg i stua for å se på tv. Anonymkode: e00fc...1d3 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #20 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Joda, hele tiden. Nå sitter han på kontoret og jeg i stua, snart skal jeg ut å gå tur med bikkja, da kan det hende han setter seg i stua for å se på tv. Anonymkode: e00fc...1d3 Åja Okei. Hva gjør at du synes det er så fint å være alene. Hvorfor bor dere ilag? Anonymkode: 904eb...3d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå