Gjest Acer Skrevet 11. juni 2021 #1 Skrevet 11. juni 2021 Er du blandt dem som ikkje ønsker oppmerksamhet på bursdager ? Velger du helst å reise bort på dagen å setter mobilen på hvilemodus til tross for at SMS helsingene strøymer inn. ? Eller er du blandt dem som synes det er er bare kjekt, og koseleg når ein andre viser deg oppmerksamhet, og gratulasjonene strøymer inn ?.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2 Skrevet 11. juni 2021 🙋🏼♀️🙋🏼♀️ Blir 30 i år. Min mor når jeg sa at jeg trodde jeg slapp unna i år «du må jo feire, er en stor dag». Ja men kanskje jeg ikke egentlig jar lyst på oppmerksomhet den dagen 😐 Anonymkode: feecc...4b1 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #3 Skrevet 11. juni 2021 Åh, jeg orker ikke bursdagen min. Jeg kan fint feire litt og spise kake med samboer og barn, men om jeg kunne velge selv, hadde jeg tilbringt dagen helt alene uten mobil og sånt. Anonymkode: ca458...a27 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #4 Skrevet 11. juni 2021 Jeg synes det er veldig hyggelig med oppmerksomhet Anonymkode: 9cc80...db4 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. juni 2021 #5 Skrevet 11. juni 2021 (endret) Ja, aldri vært glad i for mye oppmerksomhet. 🙋♀️ Endret 11. juni 2021 av AthenaRavenLuna
GammelKaktus Skrevet 11. juni 2021 #6 Skrevet 11. juni 2021 Jeg vil ikke ha noe styr på dagen. Lager kake og slikt siden jeg har barn men utenom det så vil jeg bare ha fred. 😅 Gratulasjoner og slikt trenger jeg heller ikke. Og jeg kan godt innrømme at jeg tar av telefonen den dagen. 😎 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #7 Skrevet 11. juni 2021 Jeg hater oppmerksomhet, men jeg blir veldig skuffa hvis jeg ikke får det, fodi jeg vil at folk skal huske bursdagen min, men på en veldig diskre måte😂 hater når jeg er på jobb og 20 ansatte kommer løpende med flagg og sang, og alle vil gi meg en klem 😬😬😬😬😬😬😬 Liker å ferie sammen med nær familie og kjæreste, men har bare dårlige erfaringer med bursdagsfeiring og fest med venner, så det gjør jeg ikke mer.. Anonymkode: a4cb1...d5e 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #8 Skrevet 11. juni 2021 Koselig med bursdagshilsener på Facebook og besøk av foreldrene mine og broren min. Noe mer oppmerksomhet utover det ønsker jeg ikke, heller ikke da jeg fylte 30. Har mer enn nok med ungene sine bursdager Anonymkode: 7e229...627 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #9 Skrevet 11. juni 2021 Har slettet bursdagen min på sosiale medier. Kan fint gå ut og spise med en god venninne eller noe, men fester og store feiringer eller mye oppmerksomhet? Neitakk. Men jeg er utrolig glad i å gi gaver, men liker ikke å få selv.. Anonymkode: 88638...67b 9
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #10 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har slettet bursdagen min på sosiale medier. Kan fint gå ut og spise med en god venninne eller noe, men fester og store feiringer eller mye oppmerksomhet? Neitakk. Men jeg er utrolig glad i å gi gaver, men liker ikke å få selv.. Anonymkode: 88638...67b Samme her, med alt du skriver. Anonymkode: e6616...24e 2
Hannah80 Skrevet 11. juni 2021 #11 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Samme her, med alt du skriver. Anonymkode: e6616...24e Ditto:) 1
Gjest Maxwell Skrevet 11. juni 2021 #12 Skrevet 11. juni 2021 Synes ikke bursdager spiller noen rolle, unntatt når det er rundt tall.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #13 Skrevet 11. juni 2021 Har ikke ført opp bursdagen min på sosiale medier, men blir veldig glad for gratulasjoner fra folk som husker den 😄 men feirer aldri. Har ikke hatt bursdagsfeiring siden jeg gikk på barneskolen. Pleide å synes det var trist, men nå er jeg vant til det. Anonymkode: 795bc...3bc
Gjest Acer Skrevet 11. juni 2021 #14 Skrevet 11. juni 2021 (endret) Alle som ein er venn på FB kommer automatisk opp den dagen de er bursdager, og det synes eg er veldi greitt. Utan denne infoen hadde eg aldri greidd å følge med når slekt , venner har bursdager. Personleg liker eg ikkje så mye oppmerksamhet omkring egen bursdag, og det er noe som eg har dratt med meg ifra barndomen. Da eg var konfirmert, og vi giftet oss stod ein sentrum for begivenheten, og synes det føltes rett og slett pinleg. Vet ikkje hva som ligger til grunn for at det er blitt slik, men føler at når ein ikkje får så mye oppmerksamhet ellers i året kan det vera det samme også når ein feirer bursdag. Det at noen sender deg en hilsen, og velger å gji deg en oppmerksamhet vitner vel at noen setter pris på din tilstedeverelse. ? Endret 11. juni 2021 av Skybe
Gjest Mr Bergen Skrevet 11. juni 2021 #15 Skrevet 11. juni 2021 Skybe skrev (1 time siden): Alle som ein er venn på FB kommer automatisk opp den dagen de er bursdager, og det synes eg er veldi greitt. Utan denne infoen hadde eg aldri greidd å følge med når slekt , venner har bursdager. Personleg liker eg ikkje så mye oppmerksamhet omkring egen bursdag, og det er noe som eg har dratt med meg ifra barndomen. Da eg var konfirmert, og vi giftet oss stod ein sentrum for begivenheten, og synes det føltes rett og slett pinleg. Vet ikkje hva som ligger til grunn for at det er blitt slik, men føler at når ein ikkje får så mye oppmerksamhet ellers i året kan det vera det samme også når ein feirer bursdag. Det at noen sender deg en hilsen, og velger å gji deg en oppmerksamhet vitner vel at noen setter pris på din tilstedeverelse. ? Eller sender folk på Facebook kun hilsen fordi de føler de bør siden de er varslet? De som faktisk husker dagen uten å bli varslet betyr mye mer
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #16 Skrevet 11. juni 2021 Jeg elsker å snakke om bursdagen min FØR dagen, men selve dagen kan godt bare forsvinne😅 syns det er kleint, hater klemming, ikke behov for gaver eller mye oppstyr rundt meg selv. Anonymkode: f69e5...5f5 1
Gjest Acer Skrevet 11. juni 2021 #18 Skrevet 11. juni 2021 (endret) Mr Bergen skrev (34 minutter siden): Eller sender folk på Facebook kun hilsen fordi de føler de bør siden de er varslet? De som faktisk husker dagen uten å bli varslet betyr mye mer Bare så synd at dersom eg skulle sendt bursdagshilsen til kun dem eg husket dagen så hadde det ikkje blitt mange. Nei, eg tror mange som sender helsinger på FB gjør det fordi dei ønsker å sende en hilsen på dagen. Mange hevder de setter pris på min tilstedeverelse på FB. Å vera delaktig på FB er eit slags vitnesbyrd om at ein faktisk også fortsatt lever. Da eg var yrkesaktiv blei eg kjent med mange mennesker, og savner ofte arbeidsmiljøet til likhet med mange andre. Pandemien har m.a. ført til begrenset sosial arangemanger. FB har også blitt ein arena for å holde kontakten med slekt, og venner som bor spredt rundt om i Norge, USA, Danmark etc. Endret 11. juni 2021 av Skybe
skreppamedleppa Skrevet 11. juni 2021 #19 Skrevet 11. juni 2021 Jeg elsker bursdager, både min og andres.. At det alltid er så gøy å være mittpunkt eller stå i spotlighten, nei ikke sånn sett men en hver dag en kan innby til fest eller feiring er bra. Samle gode folk en er glad i, pønte litt, god mat etc: what's not to like.. Jeg likte ikke bursdagen min før i tiden men tar det hele igjen nå Jeg har ikke fb og blåser i sånne type hilsner og jeg tar det slett ikke personlig om noen har glemt det, men liker godt bursdager, må innrømme at det blir kjipt da den dagen kommer hvor jeg ikke har det lengre.... Så jeg nyter det mens jeg kan. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #20 Skrevet 11. juni 2021 Jeg reiser bort på de «store bursdagene». Kan gjerne få gratulasjoner på sms og FB, men ikke mange telefoner eller være på jobb. Synes det er så kleint. Liker ikke å være i sentrum, og kan enda huske hvor grusomt det var i min egen konfirmasjon 😩 Anonymkode: b7292...124
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå