Gå til innhold

Lyst til å være gravid, lyst på baby, men situasjonen passer ikke.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et barn fra før, jeg er ikke gravid, men jeg har så sykt lyst på er barn til. Det går nesten ut over konsentrasjonen min. Jeg ser mødre og fedre på trilleturer rundt omkring. 

Problemet er at det passer ikke nå. Jeg er student. Jeg vet det er tungt å være gravid og at det er mye jobb med baby, men likevel tenker jeg på det hver dag. Hvorfor? Og Hvordan kan jeg slutte å fantasere om det? 

Anonymkode: 70d9d...3a8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg har et barn fra før, jeg er ikke gravid, men jeg har så sykt lyst på er barn til. Det går nesten ut over konsentrasjonen min. Jeg ser mødre og fedre på trilleturer rundt omkring. 

Problemet er at det passer ikke nå. Jeg er student. Jeg vet det er tungt å være gravid og at det er mye jobb med baby, men likevel tenker jeg på det hver dag. Hvorfor? Og Hvordan kan jeg slutte å fantasere om det? 

Anonymkode: 70d9d...3a8

Go for it. Er selv student og det er jo helt supert. Du får permisjonspenger fra Lånekassen i 49 uker. Og når barnet begynner i barnehagen har du mer frihet til henting og levering. 

jeg er student nå og har permisjon. Skal prøve å bli gravid med nummer to og mens jeg er student. Syns det har vært herlig 😍 bedre økonomi med jobb selvfølgelig.. men man klarer seg fint de første årene på litt mindre. 

Anonymkode: 63adf...2aa

Skrevet

Det passer egentlig sjeldent... Føler du det passer mer når du er ferdig studert? Da er det jobbsøking... og når man endelig får en jobb (man vil helst ha fast) så vil man jobbe en stund i den før man annonserer graviditet. Vips så går årene! Og man angrer på at man ikke begynte tidligere... Jeg tenker også bare go for it! Så sant mannen din også ønsker det ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...