AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #1 Skrevet 11. juni 2021 Jeg er gravid med rebounden min. Ikke den store forelskelsen, men han er en god og solid fyr. Vi skal flytte sammen nå og prøve å få det til og fungere. Han har også et barn halve tiden. Kan dette fungere? Har mine tvil, for et barn gjør vel ikke ting bedre? Men vil prøve å bo sammen bare for og vite at jeg har prøvd. Har termin om to mnd. Anonymkode: 399a1...ad9
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2 Skrevet 11. juni 2021 Umulig å si... Hvis det er en rebound for en annen fyr som du er dypt forelsket i så må du jo først komme deg over den forelskelsen. Deretter må du klare å få dypere kjærlighet for denne fyren. Og det blir jo ikke enkelt når du kanskje føler deg låst til han og vil irritere deg mer enn vanlig over alle feilene og manglene hans. Men det kan også gå. Anonymkode: 2df34...d62
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #3 Skrevet 11. juni 2021 Bare å kjøre på. Ofte sånne forhold er de som holder lengst. Anonymkode: 33807...d0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå