Gå til innhold

Finnes det kvinner som faktisk liker å suge pikk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså ikke "liker å se han nyte" eller "liker å gi".

Men faktisk liker å suge for sin egen del?

Anonymkode: f0b3e...103

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kun om hun liker liker liker deg veldig :)

Anonymkode: ef833...5dd

AnonymBruker
Skrevet

Neppe. Det er andre grunner til at hun gjør det. 

Anonymkode: 6dc5c...b59

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jepp! Spesielt når jeg sitter på ansiktet hans, kommer raskere og mer intens da. 

Ofte tenkt at det er synd at menn blir ferdige når de kommer, for er gjerne etter å ha sugd jeg er kåtest. Heldigvis fortsetter han med meg til jeg ikke orker mer 😁

Anonymkode: 5afe2...791

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jaaaa! Jeg liker det, elsker smaken, elsker lukten og elsker å svelge til slutt.😃😃

Anonymkode: dfb5c...d3c

• Liker 9
Skrevet

Ja. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og liker å suge. Må selvfølgelig tenne på partner for å like det. Personlig liker jeg å tilfredsstille og se han nyte det. For min egen del??? Altså, han blir jo tent, og jeg blir kåt av å se han kåt...skjønner ikke den helt..

På samme måte som MANGE menn ikke går ned på jenta fordi dem ikke liker det, så gjelder det det samme for kvinner når det kommer til å suge...

Anonymkode: aa4d4...7a7

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kan jeg aldri tenke meg..

Så svaret på spørsmålet ditt blir nok nei 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg lurer virkelig på hvor mange fjortiser som henger rundt her inne og lager slike ufattelig kleine innlegg? Evt om det er den samme hver gang...

Anonymkode: e3946...1a8

• Liker 10
Skrevet

Ja. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid, og vil alltid synes at det å la en kvinne suge meg, er nedverdigende som bare det. Om hun liker det eller ikke, jeg synes fortsatt det er nedverdigende ovenfor kvinner. Så  håper egentlig at ingen egentlig liker det, men kun gjør det for å tilfredsstille partner, noe som jeg ser på som nedverdigende. 

Det finnes nok av andre ting å putte i munn, som potensielt ikke gir deg seksuelle sykdommer.w

Anonymkode: 7bea9...b3f

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har alltid, og vil alltid synes at det å la en kvinne suge meg, er nedverdigende som bare det. Om hun liker det eller ikke, jeg synes fortsatt det er nedverdigende ovenfor kvinner. Så  håper egentlig at ingen egentlig liker det, men kun gjør det for å tilfredsstille partner, noe som jeg ser på som nedverdigende. 

Det finnes nok av andre ting å putte i munn, som potensielt ikke gir deg seksuelle sykdommer.w

Anonymkode: 7bea9...b3f

Det finnes nok av andre ting å putte i vagina som potensielt ikke gir deg seksuelle sykdommer, også. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Elsker å suge pikk, men ikke hvilken som helst pikk.

Anonymkode: 76246...15a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Absolutt. Har møtt flere kvinner som virkelig elsker å suge pikken min. De sier de blir enda kåtere av å suge før de knulles, og de vil gjerne suge siste biten også. I påska ble jeg kontakta av ei som lurte på om hun kunne få suge meg. Venninna hennes hadde skrytt sånn av pikken min. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Og jeg lurer virkelig på hvor mange fjortiser som henger rundt her inne og lager slike ufattelig kleine innlegg? Evt om det er den samme hver gang...

Anonymkode: e3946...1a8

Kan hende du bare har lav energi eller er i årene bare. Men viktigste er å like folk og seg selv ^^

Anonymkode: ef833...5dd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jaaaa! Jeg liker det, elsker smaken, elsker lukten og elsker å svelge til slutt.😃😃

Anonymkode: dfb5c...d3c

Det smaker jo ingen ting. 

Anonymkode: 7dab9...4e3

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ellers takk.

Anonymkode: 3addb...207

• Liker 8
Skrevet

Finnes vel begrenset med vitenskapelig empiri rundt tema men om du spør et høvelig representativt utvalg av menn (og kanskje også kvinner), basert på erfaringer de har gjort seg; kanskje 1 av 10 tilhører kategorien? :vetikke:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja 

Anonymkode: acd26...e82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...