AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #1 Del Skrevet 11. juni 2021 Det er så mange avgjørelser å ta når kjøkken og stue skal pusses opp. Jeg skal flislegge fra benk til tak i kjøkkendelen men sliter med å velge fliser og det står mellom subway, hexagon eller lantern form. Hvilken form ville du valgt? Anonymkode: 07243...251 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2 Del Skrevet 11. juni 2021 Ja det er ut. Ville gått for hexagon eller store firkanta Anonymkode: b53e1...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 11. juni 2021 #3 Del Skrevet 11. juni 2021 Subwayfliser er ikke akkurat veldig trendy, men av de du nevner tror jeg at jeg ville blitt veldig fort lei av de andre. Jeg liker fremdeles de helt klassiske/enkleste subwayflisene i hvitt godt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #4 Del Skrevet 11. juni 2021 Subwayfliser føles veldig datert ut. Avlange fliser, men plassert vertikalt og på linje (ikke forband eller hva det heter) gir et mer oppdatert uttrykk, men vil jo sikkert føles like datert ut om et par år. Jeg pusser opp kjøkkenet selv, og går rett og slett for hvite, firkanta 10X10 over hele veggen. Gir litt bistro-følelse, og kommer aldri til å bli helt feil. Anonymkode: d38ea...cc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rabarbrafrø Skrevet 11. juni 2021 #5 Del Skrevet 11. juni 2021 Eg syns det kjem an på kva for stil du har elles i huset. Metro-flisene blir aldri feil i eit hus med klassisk stil, for eksempel på eit typisk engelsk bad med brystpanel, badekar med løvefotar og gammeldagse kraner. Innføringa av desse flisene i moderne og meir minimalistisk interiør er ganske 2017, men er jo samtidig eit nøytralt alternativ som er meir tidløst enn mykje anna. Fliser med sekskanta form eller ‘lantern’, som du nemner, trur eg er veldig kortliva og at du kan bli lei av dei ganske fort. Det viktigaste er vel som alltid at du vel noko du sjølv liker, så uavhengig av trendar som det let seg gjer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #6 Del Skrevet 11. juni 2021 Kommer an på hvilken stil du kjører. Jeg hadde aldri lagt hexagon eller lanterne, det er fliser en fort blir lei. Subway er nok den av de som er mest klassisk, og den en ikke går så fort lei. Du kan velge om du vil ha de lagt halvflis eller gjennomgående fuge. Anonymkode: 15f18...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #7 Del Skrevet 11. juni 2021 Subway tiles er ihvertfall mer tidløst enn de to andre Jeg syntes hexagon er tøft, men når vi pusser opp nå så kommer vi nok til å velge subway om vi går for fliser. Nå har vi 10x10 firkanta fliser og det er jo også absolutt tidløst, men liker at det blir litt mer liv med subway tiles Anonymkode: f12a4...20f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #8 Del Skrevet 11. juni 2021 Min personlige mening er at uansett hva du velger så vil kjøkkenet ditt antakeligvis se skikkelig "2021" ut om ti år uansett, så du kan like gjerne velge de flisene du elsker. Jeg trodde jeg valgte en tidløs brudekjole da jeg giftet meg, men den ser skikkelig 2010 ut i dag. Anonymkode: 24a5b...ac5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #9 Del Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja det er ut. Ville gått for hexagon eller store firkanta Anonymkode: b53e1...7d8 Man blir fort lei hexagon, så er det siste jeg ville valgt. Anonymkode: f54ee...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #10 Del Skrevet 12. juni 2021 Enig med de som skriver at ingenting er tidløst. Husker jeg tenkte at den bonderomantiske stilen på 90-tallet var tidløs og aldri kom til å gå av moten....vell jeg tok feil. Husker når jeg malte alt hvitt og tenkte at det kunne umulig gå av moten..feil igjen. Poenget er at det er bare å velge det man liker best, da blir man mest fornøyd. Hvis du blir skikkelig lei av flisene etter noen år, så kan du jo bare legge nye. Pesonlig hadde jeg valgt subwaytiles, fordi jeg liker dem best av de du foreslo😊 Anonymkode: 0a437...9de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #11 Del Skrevet 12. juni 2021 Tenk at det finnes folk som er mer opptatt av hva som er "in", enn av hva de selv liker... Hva gjør du neste år da, når trenden skifter? Pusser opp igjen?? Anonymkode: 9e023...483 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #12 Del Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ja det er ut. Ville gått for hexagon eller store firkanta Anonymkode: b53e1...7d8 Om subway er ut så er IHVERTFALL hexagon det... 😂😂 Hvis du skal gå etter trender TS så gjør du valgene på bad og kjøkken umulig. Velg det du liker og som kommer til å passe me med resten av stilen 😊 subwayflis er ikke mer eller mindre ut. Anonymkode: 8ab7c...b01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #13 Del Skrevet 12. juni 2021 Jeg tror flisene er ut 🙈 Jeg ville valgt noe annet. Hva med male vegger med vaskbar maling og eventuelt ha ekstra beskyttelse plater bak platetopp og vask. Men vi har ingen av delene. Med ny stor vask, med uttrekkbar tut på krana, blir det faktisk ikke så mye søl bak. Og med ny platetopp, med integrert vifte, igjen, den er så effektiv at det er knapt noe søl og sprut bak. Hva er poenget med fliser egentlig? Pluss, fliser er jo faktisk litt av en investering, i den forstand at man må nesten ta med hele kjøkkenet og ødelegge hele gipsveggen, bare for å få de av, hvis man ønsker å bytte. Det er tidskrevende og kostbart, og som andre sier, ingenting er jo evig, og du kommer til å bli lei uansett hva du velger. Plater derimot er mye enklere å bare bytte. Anonymkode: cb2a6...a54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå