Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

har blitt hodestups forelsket i en som er 7 år yngre enn meg. Jeg er 31 , er dette veldig galt? Har en venninne som Mente det var barnerov😭

Anonymkode: 357ac...6a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei! 

har blitt hodestups forelsket i en som er 7 år yngre enn meg. Jeg er 31 , er dette veldig galt? Har en venninne som Mente det var barnerov😭

Anonymkode: 357ac...6a9

Jeg har vært sammen en 7 år eldre mann i over to år, merker det aldri. Jeg er i 40-årene da, men han er den med eldst barn.. tror det viktigste er at man er på samme sted i livet. 

Anonymkode: 223e1...f45

• Liker 4
Gjest Hitogdit
Skrevet

Nei. Hvorfor skulle det være galt? Begge parter er voksne, og må finne ut av dette selv. Syv år er syv år, uavhengig av hvem som er eldst. Og forskjellen er ikke sykt stor i utgangspunktet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har vært sammen en 7 år eldre mann i over to år, merker det aldri. Jeg er i 40-årene da, men han er den med eldst barn.. tror det viktigste er at man er på samme sted i livet. 

yngre mente jeg selvfølgelig...

Skrevet

Barnerov? Kan ikke venninnen din grunnleggende matematikk? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er voksen, så jeg ser ikke problemet. Så lenge det ikke er et problem for noen av dere

Anonymkode: 8c601...5ae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og så?

Jeg har aldri vært med en mann som er eldre eller like gammel som meg 😅

Anonymkode: d0813...eef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er 6 år eldre enn min mann, møttes da jeg var 32. Er nå i 60 årene. Alderen har aldri vært et problem for oss på noe område.

Anonymkode: 92242...989

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det et problem fordi jenta er eldst?

Nei jeg synes ikke det er rart eller barnerov.

Anonymkode: a2fed...cc7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problem mtp aldersforskjellen unntatt biologi og barn, kan være han ikke ønsker å få barn i tjueårene, men om han skal ha med deg så er det fort slik det må bli.

Anonymkode: ebe7e...bac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det var snakk om en jente, så ville aldersforskjellen vært for stor. Da måtte jo gutten vært et småbarn. Men når det er en kvinne på 31 år er det en ikkesak.

Anonymkode: 410c0...c02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...