AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #1 Skrevet 11. juni 2021 Er cosmica age delay night cream en grei nattkrem? Sier den har nicamider og c vitaminer. Jeg har ikke noe spesielle behov, kanskje litt tørr, jeg er 34 år. Aqua, Niacinamide, Ethylhexyl Stearate, Glycerin, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Canola Oil, Diethylhexyl Carbonate, Cetyl Dimethicone, Dimethicone, Propanediol, Butyrospermum Parkii Butter, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Panthenol, Butyrospermum Parkii Butter Extract, Limnanthes Alba Seed Oil, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Tetrapeptide-21, Tocopheryl Acetate, Xylitylglucoside, Anhydroxylitol, Xylitol, Glucose, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Sucrose Stearate, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Butylene Glycol, Citric Acid, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Parfum Anonymkode: dd7a2...0b2
netpuppy Skrevet 11. juni 2021 #2 Skrevet 11. juni 2021 Personlig ville jeg ikke brukt den da den inneholder parfyme som tørker ut huden, men det spørs hvor tørr hud du har. De øvrige ingrediensene så grei ut ved første øyekast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå