Gå til innhold

Driver ikke Oslo og Bergen med litt kroppspress?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

- Det skal være dyrt å bo der

- Det skal være for rike folk

- Du måååå være sparsom.

Så istedet for å si. Hei, det er et fjell der om sommern. God ide. Og sparing lønner seg til slutt.

Så istedet så har de en veldig amoralsk sulte strategi. Så vet ikke hvordan noen klarer å holde seg motiverte der? Alt jeg tenker er. Hvis jeg skulle studert der "som jeg ikke skal. Ehem Trondheim". Men jeg ville bare glemt alt de sier, fordi de er de verste motivasjonsfolkene jeg har hørt på :P

Anonymkode: a06de...3c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva faen prater du om?😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Altså det er nesten som de ønsker overvekt, og folk som vil gå på gata osv. Det var en bra parodi på dette om stress i The IT Crowd.

Tror uansett tidlig 2000 tallet hadde bedre motivasjon i Oslo og Bergen, enn nå liksom

AnonymBruker
Skrevet
Nappetass1 skrev (Akkurat nå):

Hva faen prater du om?😅

Jeg snakker om råd som aldri hjelper. Hvis du blir fortalt. Friluft, hobbier og aktiviteter er bra for kroppen... så blir du oppløftet.

Hvis du blir fortalt. Det er dyrt og bo i Bergen og Oslo. Slutt å være lat. Gjør en bedre jobb. Du skal være fattig der.... det motiverer ingen folk :P

AnonymBruker
Skrevet

Men nå mener jeg... aktiviteter som hjelper deg som person. Altså. Ikke for fremhevendes sånn falsk gladhet. Men bare. Det kan være god ide med fjelltur, fin utsikt osv. Bare noe som hjelper og ikke noe som virker som en tvanghets ting.

AnonymBruker
Skrevet

Også sykling i sommern er bra for deg. Hvis man har lyst til å spare opp til en. Men fjellturer er best

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...