AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #1 Skrevet 11. juni 2021 Vi har et barn på 2,5 år. Jeg elsker han, og det kribler i magen når jeg ser han, men jeg blir ikke kåt av å kline med han.. Eller ligge med han. Det er så utrolig merkelig, og det skremmer meg. Jeg kan fantasere om andre og bli kåt, men det skjer ikke med han😰 Noen andre som har det sånn? Anonymkode: 54a10...f79 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2 Skrevet 11. juni 2021 Har du ingen idè om grunnen til dette? Anonymkode: aae36...23e
mjaus Skrevet 11. juni 2021 #3 Skrevet 11. juni 2021 Kanskje du sitter på med tanken om at han forventer å ha sex med deg. Om ikke er du kjip? Det er mer en rutine enn spennende? 1
Problemløseren Skrevet 11. juni 2021 #4 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Vi har et barn på 2,5 år. Jeg elsker han, og det kribler i magen når jeg ser han, men jeg blir ikke kåt av å kline med han.. Eller ligge med han. Det er så utrolig merkelig, og det skremmer meg. Jeg kan fantasere om andre og bli kåt, men det skjer ikke med han😰 Noen andre som har det sånn? Anonymkode: 54a10...f79 Ta en sexpause så lader batteriene seg. Ikke så spennende når man alltid har tilgang 1
Fioljenta Skrevet 11. juni 2021 #5 Skrevet 11. juni 2021 Hva gjorde dere når dere datet? Kanskje dere bare har glidd inn i hverdagen? Men, du skriver at det kribler i magen når du ser ham. Kanskje du kan prøve å holde fast i den følelsen? Min erfaring er at å gruble på hvorfor jeg ikke (fyll inn det som passer situasjonen), bare fører til enda mindre av det jeg vil ha. Men å fokusere på det som virker, fungerer mye bedre. 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #6 Skrevet 11. juni 2021 Dette går i sykluser hos alle. Lysten kommer igjen. Anonymkode: fd1ca...40b 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #7 Skrevet 11. juni 2021 Jeg lurer litt på om det der noen ganger er hormonelt🤔 Har opplevd det samme og det kan variere litt etter om jeg går på prevensjon, er gravid, ammer, kroppsvekt, etc. Hvor lenge har du hatt det sånn nå? Anonymkode: f94a5...577
sicario Skrevet 11. juni 2021 #8 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har et barn på 2,5 år. Jeg elsker han, og det kribler i magen når jeg ser han, men jeg blir ikke kåt av å kline med han.. Eller ligge med han. Det er så utrolig merkelig, og det skremmer meg. Jeg kan fantasere om andre og bli kåt, men det skjer ikke med han😰 Noen andre som har det sånn? Anonymkode: 54a10...f79 Ikke unormalt. Trist for mange som opplever det, men ikke unormalt. I langvarige forhold, i særdeleshet i forhold med barn er dette et kjent fenomen. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #9 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Dette går i sykluser hos alle. Lysten kommer igjen. Anonymkode: fd1ca...40b Eller så er den borte for alltid. TS vil nekte mannen sex i et par år eller ha middelmådig sex med han, så vil han være utro, hjertet til trådstarter blir knust og vips så er alt ødelagt fordi han polerte staken hos noen andre. Forholdet er over nå trådstarter, på tide å gjøre det slutt og splitte familien slik alle andre gjør. Anonymkode: 6574f...cc2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #10 Skrevet 11. juni 2021 Problemløseren skrev (1 time siden): Ta en sexpause så lader batteriene seg. Ikke så spennende når man alltid har tilgang Vi har sjeldent sex, fordi jeg får meg ikke til å være det når jeg ikke vil. Hadde i går, men jeg nyter det ikke liksom, jeg bare "er" Der.. Anonymkode: 54a10...f79 1
Problemløseren Skrevet 11. juni 2021 #11 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi har sjeldent sex, fordi jeg får meg ikke til å være det når jeg ikke vil. Hadde i går, men jeg nyter det ikke liksom, jeg bare "er" Der.. Anonymkode: 54a10...f79 Det sitter jo mye i hodet så det kan være at du må fortelle ham konkret hva du ønsker. Behøver ikke være sex. Fortell at du trenger å bygge opp lysten igjen
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #12 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg lurer litt på om det der noen ganger er hormonelt🤔 Har opplevd det samme og det kan variere litt etter om jeg går på prevensjon, er gravid, ammer, kroppsvekt, etc. Hvor lenge har du hatt det sånn nå? Anonymkode: f94a5...577 Ganske lenge. Jeg vet ikke hva det er, det er som om jeg ikke liker at han klemmer eller koser med meg , jeg trekker meg automatisk unna på en måte. Kom om det føles feil. Anonymkode: 54a10...f79
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #13 Skrevet 11. juni 2021 38 minutter siden, AnonymBruker said: Ganske lenge. Jeg vet ikke hva det er, det er som om jeg ikke liker at han klemmer eller koser med meg , jeg trekker meg automatisk unna på en måte. Kom om det føles feil. Anonymkode: 54a10...f79 Dette skjedde hos oss etter barn, bare at det skjedde hos mannen som trakk seg vekk og ikke maktet nærhet med meg lenger. Han tente på meg seksuelt da, men ellers føltes hele meg feil ut. 1 år etter han gjorde det slutt kom alle følelsene for meg tilbake, og det viste seg at han hadde masse ubearbeidet fra fortiden å stri med, men før han fikk meg på avstand trodde han enkelt og greit at han ikke ville ha meg lenger. Kan det være noe sånt? Hormoner 2,5 år etter fødsel hadde jeg ikke konkludert med, med mindre dette kun skjer når du har pms. Anonymkode: aae36...23e 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #14 Skrevet 11. juni 2021 Ganske normalt, men tror det er mer vanlig blant menn enn blant kvinner å miste tenningen på partner. Anonymkode: 63195...70b
Gorgonzola Skrevet 11. juni 2021 #15 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi har et barn på 2,5 år. Jeg elsker han, og det kribler i magen når jeg ser han, men jeg blir ikke kåt av å kline med han.. Eller ligge med han. Det er så utrolig merkelig, og det skremmer meg. Jeg kan fantasere om andre og bli kåt, men det skjer ikke med han😰 Noen andre som har det sånn? Anonymkode: 54a10...f79 Klassisk kvinnegreie (jo det er mer enn kvinnegreie) fordi du er i den fasen der endel mål er nådd (fast forhold, barn etc) som gjør at interessen daler. Du bør ta opp dette med han slik at dere sammen kan forsøke å rette på dette, før du kommer med et innlegg på KG om litt der du søker trøst, sympati og bekreftelser for eget hat fordi han har lekt med andre.
Tanuki Skrevet 11. juni 2021 #16 Skrevet 11. juni 2021 2 minutter siden, Gorgonzola said: Klassisk kvinnegreie (jo det er mer enn kvinnegreie) fordi du er i den fasen der endel mål er nådd (fast forhold, barn etc) som gjør at interessen daler. Du bør ta opp dette med han slik at dere sammen kan forsøke å rette på dette, før du kommer med et innlegg på KG om litt der du søker trøst, sympati og bekreftelser for eget hat fordi han har lekt med andre. Delvis enig. Var jeg deg , TS, ville jeg vært ærlig med mannen, uten å legge noe som helst skyld på ham. Prøv å få litt tid uten ungen etc. Tror det er ganske normalt at lysten går litt i bølger når man er i langvarig forhold og har barn i den alderen, men må jo ikke slutte å gjøre en innsatts.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå