AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #1 Skrevet 11. juni 2021 7 uker etter fødsel? Det virker som min mann mener at vi skal være tilbake til normalen nå.. Har hatt sex 4 ganger etter fødsel, jeg personlig synes ikke det er lite.. Jeg sliter litt med sexlyst men gjør det fordi jeg vet forholdet har godt av det. Vi har 3 barn og veldig få timer i løpet av døgnet for oss selv, alle barna har forskjellige behov. Yngste er veldig rolig og fin, men det krever jo sitt å ha små barn.. Så ble nysgjerrig, hva er "normalen" når det kommer til sex i barseltiden? Anonymkode: d16eb...59f
MiaHI Skrevet 11. juni 2021 #2 Skrevet 11. juni 2021 Tror ikke du finner noe svar på hva som er normalt 7 uker etter fødsel. Det varierer jo ekstremt hvor ofte folk har sex før fødsel også. Mange venter mye lengre enn 7 uker før de har sex i det hele tatt etter fødsel. Det kommer jo mye ann på hvordan det står til «der nede», men det har også å gjøre med at det kan være krevende med en liten baby i hus. Tror du forholdet ditt blir bedre at at du har pliktsex med mannen din? 5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #3 Skrevet 11. juni 2021 Hadde ikke hatt sex enda 😆 Blødde fortsatt og det gjorde veldig vondt i de små stingene mine. De sa jeg bare fikk små rifter og pyntesting, men de må ha sydd stramt for det gjorde vondt i 8-9 uker. Hadde ikke sex før etter 3 mnd, og da gjorde det enda vondt i ei rift rett innenfor skjeden så det gikk en stund mellom hvert samleie. Mens ei anna i barselgruppa hadde sex typ 2-3 uker etter fødsel, og de hadde visstnok relativt mye sex. Jeg klarte ikke forstå det 🙃 Anonymkode: 4f9ba...6f4 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #4 Skrevet 11. juni 2021 Vi begynte ikke å ha sex før etter noen måneder, ingen av oss var klare så tidlig, vi sov jo omtrent ingenting noen av oss, så prioriterte søvn! 😂 Det er jo helt unntakstilstand i heimen de første 3mnd, ihvertfall om man har en litt krevende baby. Om man har to barn til i tillegg en nyfødt skjønner jeg virkelig ikke hvordan det kan ha tid og overskudd! 🙈 Anonymkode: e7eff...93e 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #6 Skrevet 11. juni 2021 Nå har vi bare ett barn da, men vi var tilbake i gamle vaner ca 6 uker etter fødsel, og det vil si annen hver dag. Og det er ingen normal, men du dummeste du gjør er du presse deg selv til å ha sex om du ikke vil. Da får du hvertfall ikke bedre sexlyst! Anonymkode: 4794c...4f9 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #7 Skrevet 11. juni 2021 Vi hadde prøvd å ha sex 1 eller 2 ganger, men gjennomført; 0. Anonymkode: e5a94...3cc 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #8 Skrevet 11. juni 2021 Nei, vet jeg ikke får bedre sexlyst av det på sett og vis, men vet også at noen ganger må man bare hoppe i det, ikke la det skure å gå i evighet.. Vi har 2 relativt tette barn så det har liksom vært unntakstilstand så lenge, følte jeg akkurat hadde kommet meg ovenpå igjen fra forrigemann.. Vet det er store forskjeller på folk, bare fint å høre at jeg ikke er helt alene -ts Anonymkode: d16eb...59f
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #9 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Nå har vi bare ett barn da, men vi var tilbake i gamle vaner ca 6 uker etter fødsel, og det vil si annen hver dag. Og det er ingen normal, men du dummeste du gjør er du presse deg selv til å ha sex om du ikke vil. Da får du hvertfall ikke bedre sexlyst! Anonymkode: 4794c...4f9 Det er motsatt. Sex avler sex, så det er bare til å presse seg gjennom det. Anonymkode: 3004a...6c6
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #10 Skrevet 11. juni 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er motsatt. Sex avler sex, så det er bare til å presse seg gjennom det. Anonymkode: 3004a...6c6 🙈 Er du fra 1892 eller? "Sex er din plikt, kvinne, du må bare presse deg gjennom det så blir det kanskje godt en gang! "Lie back and think of England!" som mødrene rådet sine døtre før brullupsnatta 😉" Anonymkode: e7eff...93e 9
w0ho Skrevet 11. juni 2021 #11 Skrevet 11. juni 2021 Første gang ca3 mnd etter fødsel (gjorde for vondt, så det gikk ikke an å få penis inn). Andre gang ca10 mnd etter fødsel. 3 gang 1,5 år etter fødsel. Fjerde gang 2,5 år etter fødsel. Etter det begynte vi å ha jevlig sex igjen og nå har vi sex 4-5 ganger i uka. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #12 Skrevet 11. juni 2021 sicario skrev (1 time siden): Tok ca 2 år etter fødsel. 3 her Anonymkode: 44f8c...12c
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #13 Skrevet 11. juni 2021 Hadde sex første gang etter 6 uker, nå er det 3mnd siden fødsel. Har på den tiden hatt sex 1-3 ganger i uken, alt ettersom søvn og mulighet. Akkurat nå sover babyen bare 30min om gangen på dagtid så enten må det skje kjapt eller så må det skje etter at babyen er lagt for natta. Det er fortsatt litt stramt og ubehagelig i begynnelsen, men med glidemiddel blir det greit og så godt etter en kort stund. Etter min mening er mannen din teit som forventer at det skal være som normalt etter 7 uker! Anonymkode: fa402...35f
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #14 Skrevet 11. juni 2021 Etter første barn ca 1 år, etter andre barn omtrent 10 måneder. Har inntrykk av at det er nokså normalt å vente ialfall 7-8 måneder. Høres litt sykt ut å begynne å stresse med sex etter 6 uker, men fyren er kanskje ikke så lur? Anonymkode: ea85f...3f6 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #15 Skrevet 11. juni 2021 Vi hadde vel sex 3 ganger det første året etter fødselen. Det tok lang tid før ting var tilbake til normalen. 7 uker etter fødsel hadde vi ikke hatt sex og ikke tenkt på det heller. Anonymkode: ab171...56e 4
sicario Skrevet 11. juni 2021 #16 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): 🙈 Er du fra 1892 eller? "Sex er din plikt, kvinne, du må bare presse deg gjennom det så blir det kanskje godt en gang! "Lie back and think of England!" som mødrene rådet sine døtre før brullupsnatta 😉" Anonymkode: e7eff...93e Eller «snu deg rundt og bit i puta» som man sa. 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #17 Skrevet 11. juni 2021 Vi hadde sex første gang etter to måneder, jeg blødde i 9 uker så før det var det uaktuelt. Og det første året hadde vi ikke mye sex, kanskje en gang hver 14. dag. Vi var begge slitne og prioriterte ikke sex. Heldigvis hadde jeg en veldig forståelsesfull mann som aldri presset seg på, og nå to år etter fødselen så er sexlivet tilbake til det gode og hyppige vi hadde før. Hadde han presset og mast så er jeg redd vi aldri hadde kommet tilbake til et godt sexliv igjen. Anonymkode: ac1cd...529 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #18 Skrevet 11. juni 2021 Vi hadde ikke sex på et halvt år , men jeg var totalt skambanket der nede etter en stor baby med skuldre på tvers, vakuum og klipping og hele pakka 😬 Anonymkode: 01c83...64f 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #19 Skrevet 11. juni 2021 Synes han 4 ganger hittil er lite? Oh jesus... stakkars mann som har det store sexbehovet.. Anonymkode: 94b86...8f3 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #20 Skrevet 11. juni 2021 Så første uka man har "lov" å ha sex så hadde dere sex 4 ganger og han synes det er lite? Han må skjerpe seg. Anonymkode: 9b252...f6d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå